[1] Birleşme

2.2K 60 7
                                    

Multimedia--Tanıtım filmi

Elena Walker:

Cadılar ve Kurtlar büyük salondaki yerlerine yerleştiler. Sağ tarafda cadılar, sol tarafda kurtlar oturmuştu.Birbirimizden hiç hoşlanmıyorduk. Kurtlar bize göre fazla itici ve egoluydu. En çokta erkek kurtlar. Normal insan görünümündeyken bile bu kadar itici olabiliyorken kurt biçiminde kim bilir nasıllardır..

Cadı olarak çoğumuz onlarla iş birliği yapmak istemiyorduk.Hatta bazı cadılar sırf bu yüzden Avcılara katılmıştı. Ama başka şansımız yoktu. Cadı okulunun müdüresi Anna Moore buna mecbur olduğumuzu söyledi. Kendisi benim teyzem olur. Kasabadaki cadı topluluğunun başında duruyor. Cadılar ondan çok korkar. Çünkü yanında 5 güçlü cadı öğrenci var.
Diana Jackson, Miley Williams, Karl Walker, Alex Brown ve ben Elena Walker..

Anna Moore kurtların lideri olan Leonard Miller ile herkesin görebileceği bir yerde durdu. Herkes pür dikkat onları izliyordu. Teyzem konuşmaya başladı

Anna-İlk önce okulumuza gelmeyi kabul ettiği için Leonard Miller'e teşekkür ederim

Gülümseyerek Leonard'a baktı. O da aynı şekilde teyzeme gülümsedi

Anna--Buraya neden toplandığımızı biliyorsunuz. Ama yine de anlatmak isterim.. Bildiğiniz üzere cadılar ve kurtlar arasında asırlardır süren bir düşmanlık vardı. Bu düşmanlığı aradan kaldırmak için burdayız. Çünkü iki ırkın da ortak düşmanları var.. Avcılar.. Avcılar, kurtlar ve cadılar arasındaki düşmanlığın bitmesini istemiyorlar.. Avcılar kurtadamlardan ibaret bir topluluk. Malesef bazı cadılar kendi ırklarına ihanet ederek Avcılar'a katıldılar.Bu yüzden birbirimize ihtiyacımız var. Onları yenmek için güçlerimizi birleştirmeliyiz. Yani okulları birleştiriyoruz. Aynı okulda, aynı şartlar altında eğitim alacaksınız. Bunun için birbiriniz hakkında daha fazla bilgi sahibi olmalısınız. Ben cadılar hakkında bilgi verirken, Leonard Miller kurtlar hakkında bilgi verecek. Siz başlayın bay Miller

Leonard-Nasıl isterseniz.. Kurtadamlar yüksek bir hiyerarşinin ürünüdürler. Bu *hiyerarşi* kollara ayrılır; alfa, beta ve omega.

∆ Alfa, üst anlamına gelir. Beta, omeganın alfasıdır.

∆ Hiyerarşi gereği her kurtadam alfası olan bir kurtadama saygı göstermek zorundadır.

∆ Sürü liderleri meydan okuma ile seçilirler. Liderlik hakkı liderin ailesine aktarılmaz.

Sürü içinde hiyerarşiyi daha da açıklaştırmak için kullanılan terimler vardır. Summus sürü liderine verilen isimdir, Corcillum sürü, Eres ise sürü liderinin sağ kolu anlamına gelir.
Ben burdaki kurtların lideri, yani Summus'um. Sağ kolum,yani Eres ise yeğenim Jason Miller..

Herkes aynı anda Leonard'ın gösterdiği yere baktı. Siyah saçlı, uzun boylu, kaslı biriydi. Herkesin ona baktığını bilmesine rağmen son derece soğuk kanlıydı.Kollarını göğsünde birleştirmiş Anna ve Leonard'a bakıyordu.

Leonard-∆ Sürü hiyerarşisinde sadakat ilk planda tutulur.

∆ Kurt formunda olmadığımız zaman temeli insan olan bizler, görünürde diğerlerinden seçilmeyiz. Güçlü sezilerimiz ve insan formunda bile olağanüstü güçlü kaslar, reflekslerimiz vardır.

∆ Bir sürüye dahil olmayan kurtadamlar savunmasızdırlar ve daha kolay av olurlar.

∆ Bazı -ki bu oldukça nadir bir özelliktir- alfalar vücutlarının sadece istedikleri kısımlarını dönüştürebilirler.

Tehlikeli Hisler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin