7

1.6K 156 37
                                    

"Kendilerine Galaksinin Koruyucuları diyorlar."

"Hah! Koskoca galaksiyi korumak bir tek onlara mı düşmüş? Biz dururken."

Clint böbürlenerek bizi, Tony olmadan asla eskisi gibi biz olamayacak bizi, övmeye devam etti.

Bir umut.. Thor onlardan yardım isteyecekti. Tanrı'dan tek dileğim, onun tekrar kollarımda olması.

Bir tek benim kollarımda ağlasın istiyorum.

Başını omzuma yasladığında ağlıyordu, ürkekçe parmaklarımı saçlarına geçirip her şeyin iyi olacağını söylerken konuşabildiğime şaşıyordum. O benim kollarımda ağlıyor, hep böyle kalsın istiyorum.

Kaabus görüp de uyandığında yine onun yanında olayım istiyorum, sadece ben. Benim adımı sayıklasın, teselliyi benim kollarımda bulsun istiyorum.

Bağırarak uyandı bugün. Sesleri duyduğumda korkudan aklımı kaçıracaktım. Kaabus görmüş.. Yanına gittiğimde beni kendine çekti, kendinde değildi. Onun adını sayıklıyordu, benim adımı sayıklasın istiyorum. Dudaklarında onun adı olabilirdi ama, benim yanımdaydı. Onu ben tesselli ediyordum, hep böyle kalsın.

Yine yanıma kıvrılıp uyusun istiyorum, korkularını benim yanımda unutsun, tekrar benden cesaret alsın istiyorum.

Korkunca sadece bana sokulması hoşuma gidiyor, istemesemde umut veriyor bana. Uzay boşluğunda süzülürken kaybettiği cesaretini sadece bende buluyordu. Gamora veya Drax'tan değildi bakın, benden. Hep böyle kalsın..

Onu özlüyorum, onsuz yaşadığım her bir saniye.. ölüyorum. Tekrar benim yanımda olsun istiyorum.

Yanımdan kısacık bir saniye ayrılsa bile yokluğu beni öldürüyor. Hep yanımda olsun istiyorum. Hiç gitmesin.. Onsuz yapamam ben.

Onu seviyorum.

Onu seviyorum.

"Steve??"

Şaşkınca beni izleyen arkadaşlarıma odaklandım.

"Bizi dinliyor musun?"

"Sadece onu geri istiyorum Natasha.."

Gözlerimden boşalan gözyaşlarıma engel olamadım. Ve onların acıyan bakışlarınada.. O ölmedi.

"Uzaylı oğlanı daha önce duymuştum yüzbaşı. Sonsuzluk taşlarından birini elinde tutmuş, ölmeden. Eğer Stark oralarda bir yerlerdeyse, bize getireceklerdir."

***

Eğik yazılar Peter Queen'ime aittir çocklar..

close it | starkquill + stonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin