Günümüz | Peter Quill
Bana acıdığı için.. Ya da gerçekten daha fazla vakit geçirmek istedi bizimle. İtirazım yok, kalması beni mutlu eder. Bu sefer söz verdim, onu eve ben götüreceğim.
Bugün bana sarıldı.. Daha önce de yapmıştı ama.. Bugün sanki ilk sefermiş gibi heycanlanmıştım. Kalbim göğüs kafesime baskı uygulamıştı. Sonra saçlarımı karıştırdı, gülümsedi.. Bunları bana acıdığı için yapmasını istemiyorum, içinden gelmeli. Beni, benim onu sevdiğim gibi sevmeliydi. Benden çok sevemezdi ama, sadece sevse bile yeterdi.
"Bazen istediğimiz her şey olmuyor."
Gelen yine Gamora'ydı.
"Güzel şeyler uzun sürmüyor."
"Bu klişeyi bana söyleme zorunda mıydın cidden?!" Şakayla karışık bana trip attığında gülümsedim. Klişeler gerçek olanlar değil miydi zaten?
"Adım Groot!"
"Kıyafetlerimden uzak dur Groot!"
İçeriden gelen gürültülerle arkamıza döndük. Mantis de geldi sonra.
"Groot Tony'nin gitmesini istemiyor.."
"Hangimiz istiyoruz ki?"
"Ben istiyorum!" Roket verdiği cevaptan sonra Tony'den yastık yemişti.
Groot tarafından hırpalanan Tony mahçup bir gülümsemeyle yanımıza geldi."Çocuklar.. Ziyarete geleceğim, söz veriyorum."
Mantis dayanamayıp ona sarıldı.
"Mutsuzluk seziyorum Tony.. Aynı zamanda mutlusunda." Tony ürkerek Mantis'i kendinden ayırdı.
"Seni pis fırsatçı! Bende beni özleyeceğin için sarıldığını sanmıştım."
Drax sessizce yaklaşıp Tony'e arkasından sarıldığında Tony'nin suratı kırmızıya döndü. Gülmemek için dudaklarımı dişliyordum ama ne mümkün, kahkahaya boğulduğumda bana ölümcül bakışlar atıyordu.
"Ben seni özlerim, kardeş Tony."
"Kemiklerim!"
"Adım Groooot!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
close it | starkquill + stony
FanficLÜTFEN BU KİTABI OKUMAYIN ÇOK REZİL BENCE SKFMSKDMDKDN BAKIN GERÇEKTEN HATRI VAR DİYE KALDIRMIYORUM LĞTFEN OKUMAYIN