37

986 85 34
                                    

"Mutlu yıllar!"

"Ne yani," dedi Tony yüzünü buruşturarak. Patlayan konfetiler umrunda olmamıştı pek. Bütün gün Clint'leydi ve hayatında hiç olmadığı kadar aptal hissediyordu, aptalla takılırsa aptal olur işte. "Kimin doğum günü-- Ah lanet olsun! Clint'in doğum günü ve onu oyalamam için beni kurban ettiniz--"

"TONY!" dedi neredeyse herkes, Tony'nin çocuksu isyanına karşı.

"Bugün sizin doğum gününüz, efendim." dedi Jarvis de araya girerek.

"Sahimi," Tony tek kaşını kaldırıp Mantis'in ona doğru getirdiği pastaya ilerledi. Evet, pasta.. Tanrım pasta! O muazzam dehşet leziz şey.. "Dilek mi tutmam gerekiyor?" dedi Tony mumu üflemeden önce. Pastanın üzerinde bir ve kocaman bir tane mum olması kesinlikle Clint'in fikridir diye düşündü, her sene olduğu gibi. "Pastama kaka koymadın değil mi, Roket?"

"Denemeden bilemezsin." Tony bir an kuşkulansa da bu kaka hırsızının blöf yaptığını biliyordu.

"Ne diledin!"

"Eee.. Duygusallık gibi düşünmeyin, ama.. Dileyebileceğim her şey bu odanın içinde var zaten. Belki Milano'yu parçalamak--"

Sözünü yarıda kesen şey, pastanın içinden çıkan Groot oldu. Evet, pastanın içinden çıkmıştı.

"Adım Groot!" Ve o pastalı haliyle Tony'nin üzerine atlayıp batırmıştı tabii.. Tony'de kocaman bir küfür savururken Roket kahkaha atıyordu.

"Groot'a kaka muamelesi mi yaptınız!" dedi Natasha, kahkaha atan Roket suçunu itiraf ederken gülmemek için dudaklarını dişleyip bir ajanın şüphelenebileceği tüm davranışları sergiliyordu.

Roket kahkaha atmaya devam ediyordu ki, kafasına inen tokatla sustu. "Groot'a kaka muamelesi yapamazsın, kakalarımı aldattın!" dedi Drax büyük bir ciddiyetle.

"Sadece şakaydı--"

"Tanrım evet," dedi Bruce üzerine sıçrayan pastayı silmeye çalışırken. "O muhteşem şeye kaka muamelesi yapacak kadar aptal olmayın."

"Durun şimdi!" dedi Thor dehşetle elini alnına götürürken. Su getir Naciye tansiyonum düştü bayıliciyim şeyi yapan teyzelere benziyordu, en azından Tony'e göre öyleydi. "Asgard'dan buraya pasta yemek için geldim ben! Şimdi ne yiyeceğiz!"

"Hepinizden nefret ediyorum.."

×××

Lan dur duygulandım şimdi alışmıştım hu kurguya xkxnxkxn Evet.. Birkaç bölüm sonra final..

Kurgunun sonu belliydi -benim kafamda en azından- uzatmak istemiyorum. Uzatınca saçmalıyorum çünkü dkdmfkf

Emm.. Bu kurgudan sonra söylediğim I'll be good'u yayımlarım sanırım. Walkman'i de en kısa zamanda -amin tütütü-

close it | starkquill + stonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin