13

1.5K 140 197
                                    

Multinin güzelliği <3

Lanet Olasıca Günümüz | Steve Rogers :(

Oraya ulaştığımızda garip görünümlü yaratıklar bizi süzüyordu. Cidden, Tony bu şeylerle nasıl yaşamıştı? Yanımıza yaklaşan antenli kadın bize selam verdi.

"Efendim.. Tony bizimle dönmek istediğini söylemişti."

Thor bana döndü. Ben halen kadını süzüyordum. Ve.. Ve duyduğum o kadife tonlu sesi.

"Kim gelmiş şekerparem?"

O an.. ağlamak istedim. Fark etmeden ağladım hatta. Ürkekçe ona döndüm sonra, beni görünce elindekileri -ne olduğunu bilmediğim değişik metaller- düşürdü. Ne bir söz, ne bir tepki.. Hiçbir şey. Sadece bana bakıyordu öylece. Thor engellemeye çalıştı, başaramadı. Yaklaştım ona.

Yavaşça ellerimi yeni çıkmaya başlamış sakallarında gezdirirken hıçkırıklara boğulmuştum bile. O boş boş bakmaya devam ediyordu. Daha fazla dayanamadım. Uzun bir süredir bu anı bekliyordum zaten, kavuşmuşken niye daha fazla bekleyeyim.. Aramızdaki mesafeyi kapatıp dudaklarını sahiplendim, zaten benim olanları. Nefes almayı bıraktı, sıcak nefesini yüzümde hissetmiyordum. Karşılık vermedi. Dayanamayıp ellerimi saçlarına geçirdiğimde bile karşılık vermedi. Umrumda değil, bu anın sonsuza dek sürmesi için elimden geleni yaparım. O karşılık vermiyor ya da gerçi çekilmiyordu, ben ise yılların özlemini saniyelere sığdırmaya çalışıyorum. Onu kendime daha  da çektiğimde yan tarafımızdan bir gürültü geldi. İşte o an geri çekilip o tarafa bakmaya yeltendi, kollarımın arasından gitmesine izin vermedim.

Bir adam, buradaki yararıklara nazaran insana benzeyen- Tony'nin elindekileri andıran garip aletleri yere düşürmüştü. Özür dileyip başka tarafa gittiğinde Tony beni sertçe itip bağırdı.

"Peter, bekle!"

Adının Peter olduğunu tahmin ettiğim adamın arkasından gitmeye kalktığında kolundan yakaladım, izin veremezdim. O ise hırçın bir tavırla kolumu itip o adamın peşinden gitti.

Önemsememeye karar verdim. Önemsizdi.

close it | starkquill + stonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin