Aynı zaman diliminde, kilometrelerce uzakta, galaksinin bir başka ucunda | Peter Quill
"Uyanıyor!"
"Aman tanrım.."
"Tony.."
"Onun adını sayıklıyor, sikeyim bu herifi!" *roket, lenguage çocuğum*
Gözlerimi açamıyorum, bir güç.. bunu imkansız kılıyor. Roket'in klasik küfürlerini duyabiliyorum. Söyleyebildiğim tek şey.. o an aklımda olan tek şey, Tony. Ne olmuştu, ne zaman bu hale gelmiştim bir fikrim yok. Gözlerimi kapatırken onu bir daha görebilmeyi umut ettiğimi hatırlıyorum yalnız.
"Quill! Uyan artık!"
Yavaşça gözlerimi açabilmiştim sonunda.. Herkes? başıma toplanmıştı. Ve Groot üzerimde zıplıyordu, küçük yaratık.
"Tony.. Nerede o?"
"Ah! Kes şunu! Gitti yok diyoruz sana!"
Zar zor kaldırabildiğim kafamı tekrar geriye bıraktım. Doğru ya, gitmişti o.. Sevdikleriyle mutlu olmaya.
"Peter, bu kadar sorumsuz olabildiğine inanamıyorum. Ölebilirdin!"
"Ne oldu?"
"Sarhoştun gerizekalı. Sarhoştun ve bir grup aptala kafa tuttun!"
Roket her zamanki gibi, huysuzdu işte. O kadar sarhoş olduğumu kesinlikle düşün---
"O adi herif Tony'e laf attı değil mi!"
Kalkmaya çalıştığımda belimde hissettiğim acı buna engel oldu, bu kadar ağır yaralanmış olamazdım hadi ama!
"Onu öldüreceğim!"
"Hayır! Kendini öldürteceksin!"
Gamora sinirlendiğinde çırpınmaktan vazgeçtim. O sinirlenmişse, öldüm demektir.
"Eğer bir daha!" Parmağını bana doğrulttu. "Aptalca bir davranışta bulunursan kendini dünyada bulursun. Ve seni almaya kimse gelmez Quill."
***
Quill çocuğum bey evladım ne yapıyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
close it | starkquill + stony
FanfictionLÜTFEN BU KİTABI OKUMAYIN ÇOK REZİL BENCE SKFMSKDMDKDN BAKIN GERÇEKTEN HATRI VAR DİYE KALDIRMIYORUM LĞTFEN OKUMAYIN