11

1.5K 148 77
                                    

Günümüz | Tony Stark

Eve gitmek için bu kadar çabalamışken.. elimin tersiyle reddetmiştim. Yokluklarında o kadar gözüm dönmüştü ki sevgili prensesime bile sarılabilmiştim. En azından şimdi o kadar imkansız olduğunu düşünmüyorum eve dönmenin. Peter Jason Quill'in bana verilmiş bir sözü vardı.

"Neden reddettin?"

Geldiğini görmediğim için, biraz ürkmüştüm. Ama ses tonundan bunun Peter olduğunu anlayabiliyorsunuz.

"Birilerinin bana verilmiş bir sözü vardı, unuttun mu? Beni eve götürecektin."

"B-ben.. üzgünüm."

"Sana telafi etme fırsatı verdim Peter.. Beni eve götüreceksin, değil mi?"

Yüzünde buruk bir gülümseme eşliğinde başını salladı. Bende gülümsedim.

Bu adam beni öpmüştü. Ağzına sıçmadıysam bunun sebebi samimiyetine inandığım içindi. Steve'i ilk öpmeye kalktığımda acımadan iğneleyici bakışlarını üzerimde gezdirmişti, samimiyetime inanmıyordu çünkü. Peki o beni öptüğünde ben ne yaptım biliyor musunuz? Aptalca durdum öylece. Tepki veremeyecek kadar çaresizdim. Çaresiz olacak kadar çok seviyordum onu.

Peter'ın istediği tek şey benimle biraz daha vakit geçirmekti sadece. Onları seviyorum, burayı seviyorum.. Gerçekten kısa sürede ailem olmayı başarmışlardı. Ve onun şu ana kadar benden beklediği tek şeydi bu. İstediğini yaptım, beni eve o götürecek. Bu sefer dürüstçe söz verdi.

"Ben de seni seviyorum Peter.. Ama bana beslediğin duygular kadar derin değil. Üzgünüm.."

"Olsun.." dedi burukça gülümseyerek. "Seveceğin günü beklerim."

Bana kendimi hatırlatıyor.

Keşke ona.. istediğini verebilseyim değil mi? Ama Steve...

Gelmek istemediğimi duyunca ne yapmıştır merak ediyorum? Ya da durun, yaşadığımı duyunca.. Benden ümidini kesmediğini saçmalamıştı Thor, ama saçmalık. Umut edebileceği kadar değerli değildim onun için. Ona muhtaç olduğum içindi her şey..

Şimdi o kadar muhtaç olduğum söylenemez. İtiraf etmekten korksamda Peter'da buldum ben o cesareti.. Duyduğum o acımasız iki kelimeden -kapat şunu- sonra o yoktu yanımda, Peter vardı. Kendimi ona borçlu hissediyordum. Burayı seviyorum ama sonsuza dek burada kalamam, ben buraya ait değilim.

Bir süre ben ona, o yere bakmaya devam etti. Sonra ne yaptığımı bilmezcesine yaklaşıp sarıldım.

"Söz veriyorum, ziyaretine geleceğim."

Başını göğsüme daha fazla bastırdı.

"Seni çok seviyorum ben."

Ben de aynı kelimeleri onun için sarf etmek isterdim ama yalan söyleyemem.. Onu seviyordum, ama o daha çok seviyordu.

***
Dramatik Tony Stark sevmiyorum -_- ama öyle olmak zorunda -_-

close it | starkquill + stonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin