" " Aşk" , En Büyük suç olsa gerek ;
Ben gözlerinde müebbet cezaya carptırıldım..."Evin koşarak gidiyordu sevdiğine. Onu çok özlemişti .
Ne mardinin kavurucu güneşi ne de dar sokakları engeldi evinin sevdiğine kavuşmasına . Aşk engel tanımazdı ki zaten ...
Durmadan koşmaya devam ediyordu . Nefes nefese kalmıştı . Hata o kadar terlemisti ki ter damlalarının boynundan aşağılara doğru süzüldüğünü hisediyordu . Çok yorulmuştu . Ellerini dizlerine dayayıp nesefini düzene sokmaya çalıştı.
Nefesi biraz olsun düzene girdiğinde koşmaya devam etti . Bir saniye bile bekleyemezdi.
Bir yıldır göremiyordu sevdigi adamı .
Sevdiği askere gitmişti . Evin bir yıl asker yolu beklemişti .
Sevdiği olmadan geçirdiği her gün zor olsada dayanmıştı Evin . Sevdiğinin hasretiyle yanıp tutuşsada bitmişti artık.
Ve dar bir sokağı daha geçip sağa döndüğünde durdu . Koşmaktan tükenmiş olan nefesi daha da tükendi Nefes alamaz hale geldi . Kalbi yerinden çıkacak sandı bir an . Avuç içi terlemeye başladı . Koşmaktan sırılsıklam olmuştu zaten . Dizleri titredi ve ve daha fazla dayanamayıp dizlerinin üstüne çöküverdi .Oradaydı işte... Tam da karşısında duruyordu ... Gözlerini sevdiği adamdan alamıyordu Evin ...
Gözlerini bir yıldır görmediği nişanlısından alamıyordu ...
Gözlerinin içi gülüyordu... Askerlik yaramıştı sevdiği adama zaten yakışıklıydı daha da göz alıcı görünüyordu...Evin mutluluktan bir ağlıyor bir gülüyordu . Yerde öylece kalmıştı. Ne yapacağını bilmiyordu . Allah var sevdiği onu deli sanacak diye korkmuyor da değildi .
Daha fazla beklemek istemiyordu . Bir an önce harekete geçti . Ellerini önüne çekmiş kalkmaya çalışacaktı ki sevdiği ondan önce davrandı.
Gelip evinin yanına diz çöktü ve onu kaldırdı. Dokunmaya bile kıyamıyordu sevdiğine ...
Evin sevdiği adamın dokunuşuyla daha da beter oldu . Sevdiginin gözlerinin içine baktikca bakası geliyordu . Bir türlü çekemiyordu gözlerini . Vedat da ondan farksız değildi .
Sevdiği görmeyeli daha mı bir güzel olmuştu ne ?...O da gözlerini sevdiğinden alamadı . Alamıyordu ...
"Vedat..."dedi fısıltı gibi çıkan sesiyle . Ve daha fazla dayanamadı . Kollarını sevdiğinin boynuna doladı.
Hasret kaldığı kokuyu bir kez daha içine çekti .Bir kez daha ...Ve bir kez daha ...
Vedata başını genç kızın boynuna gömdü . Özlediği portakal çiçeği kokusunu içine çekti . Bir kez daha ... Ve bir kez daha ...
Sımsıkı sardı genç kızı ... Birileri alacakmış gibi ... Son kezmiş gibi ...
Kim bilir belki son olur...
Evin kendisini saran kolların bir anda düştüğünü görünce neye uğradığını şaşırdı.
Başını biraz yukarı kaldırıp sevdiğinin gözlerine baktığında ifadesizce karşıya baktığını gördü.Evinde merak edip sevdiğinin baktığı yöne baktığında gözleri kocaman açıldı .
Korkudan titremeye başladı .
Tanımadığı bir adam vedatın karşısına durmuş ve silah dogrultmustu .Evin çok korkuyordu . Hemde çok ...
Ama korktuğu silah değildi. Korktuğu namlunun ucundaki vedatı...Onun korkusu sevdiği adamı kaybetme korkusuydu ...
Kimdi bu adam ? Ne istiyordu sevdiği adamdan ? Evin aklını yitirmek üzereydi...Yabancı adamın gözlerine baktı. Belki bir cevap bulurdu .
Adamın gözleri buz gibiydi ... Masmavi ...
Evin mavi rengini çok severdi ama bu adamda hiç sevmedi ... Hata nefret etti.
Adam gözlerini sevdiği adama dikmiş tek kelime etmiyordu .
Vedata öyle. ..
Neden kimse konuşmuyordu ? Vedat neden öylece sesiz duruyor ? Neden birşey yapmıyordu? Evin telaş içinde bir sevdiği adama bir yabancıya bakıyordu.Eğer sevdiği adama birşey olsa ne yapardı ?... Hayır! ...Hayır! ...bunu düşünmek bile nefesini kesiyordu ...
O vedat olmadan yasayamazdı ki ...Ve yabancı kuruşunu sıktı. ..
Ama bu kurşun vedatı öldürmedi ...
Bu kurşun Evini öldürdü. .. Evin hiç düşünmeden kendini sevdiği adamın önüne attı.Kalbine saplanan acıyla yere yığıldı .Gözlerini sevdiği adama dikmiş gülüyordu ...
Evet ölüyordu bunu biliyordu ... Ama korkmuyordu. ..
Ölüme gülerek gidiyordu ...
Belki o ölecek ama aşkı yaşayacak ...
Sevdiği yaşayacak. .. Aşkı için kendini feda etti Evin ...Gözünü kırpmadan. ..Bu neydi ?...Bu aşktı ... Bu Evinin askiydı...
Son kez baktı sevdiğinin gözlerine ve kapattı usulca gözlerini ebediyete...
Gözlerinden akan bir damla göz yaşı akarken usulca yanağından engel oldu sevdiği adam ... Aldı sevdiğinin son hediyesini ve kalbine sakladı. ..Unutmayacaktı... Aşkı için canını feda eden Sevdiğini. ...
Unutmayacakti Evinini ...Son kez baktı vedat sevdiğinin melek yüzüne ...
Gülümsüyordu. ..
Ölmüştü ama gülümsüyordu. ..Bu aşktı. ..
Vedatla evinin aşkıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Yemin
RandomEVİN❤EZMAN "Berdel olacak !"diye kükredi genç adam . Ama Vedatın kız kardeşi yoktu ki ... Kimi alacaktı berdel diye ?