25 . bölüm " Anne olacaksın "

11.2K 452 80
                                    

- Diyorum ki ; bu böğürmenin sebebi Aşkımızın meyvesi  olmasın !

Ben donup kalırken o bana göz kırpıp çekip gitti .
Olabilir miydi gerçekten ? Hamile olabilir miydim ?
Ondan bir parça  ...
Èzmandan bir çocuk. .. miniminacik ... Babası gibi mavi gözlü ....
Ay Allah 'im ! Düşüncesi bile içimi kıpır kıpır ediyor .
Ben buna hazır mıyım peki ? Bir bebek istiyor muyum ?   Karnimda küçük bir can taşıma ihtimali bile gözlerimi yaşartırken nasıl istemem ki ?
Gerçekten ellimi koyduğum karnimda bir bebek varmışçasına mutlu ve heyecanlıyım.

Başımı daha sola sallayıp düşüncelerimden  siyrildim.  Bunu öğrenebilirdim . Ama bunu biriyle paylaşmak gerekiyordu . Birinin yanında olması gerekiyor .
Ah ! Keşke ceylan burda olsaydı.  Eminim en az benim kadar sevinirdi.
Içime dolan hüzünle odadan cikmak icin hareketlendim. Koridora vardığımda kulağıma gelenlerle kızgın bir boğa gibi burnundan soludum .

- kim ne derse desin ne  söylerse söylesin  aldırma.  Duymuamazliktan gel tamam mı?  Biz seninle nasıl bu noktaya geldik en iyi sen biliyorsun güzelim.  Senden tek isteğim beni bırakıp gitme . Ne olursa olsun beni bırakıp gitme .

Kahretsin !  Bu duyduklarım gerçek olmamalı  .Servan  abi böyle birşey yapıyor olmamalı.  Bunları o kadına mı söylüyor yani ?

Ceylani gönderip aşklarını  mı  yaşıyorlar? 
Bende Evinsem buna izin vermem ! Servan abiye  de o şıllık Nadya ya da gösteririm ben .
Neyle karşılaşacağımı düşünmeden hemen ceylanın  odasının kapısına dayanıp bir çırpıda açtım.

Ama bu gördüklerim; inanamıyorum  bu bu ceylan !
Kahretsin ki yalnış anlamışım . Demek ceylan dönmüş.  Demek servan abi onlari ceylana söylemiş. 

Gördüğüm manzara beni çok mutlu etti .

Ne mi gördüm ceylani alnından öpen bir Servan abi  ve gözleri aşkla parlayan bir ceylan . Hosuma gitmeyen tek bir şey vardı  ; o da bu güzel anın içine sıçmamdı ne yazık ki . Ceylan beni görür girmez hemen geri çekildi. 

Servan abi sınırlı bir şekilde;

- Evin !  Ne oldu ? Odaya böyle girilir mi ?  Diye çıkıştı. 
Ben onu hiç takmayarak hemen ceylanın boynuna atladım.
Sevinçten ağlayacaktım nerdeyse . Ben bu kızı çok seviyordum ya . Ablam gibi seviyorum .
Derdimi sikintimi  onunla paylaştığına hafifliyorum.

- Ceylan ! Inanmiyorum donmüşsün ! Çok sevindim çok.
Sana anlatmam gereken o kadar şey var ki! .

- Evin   nefes alamıyorum . Bogdun kız beni . Kaburgalarim birbirine girdi.

Ceylanin soyledigiyle onu çok çıktığının farkına varıp hemen gevsetim kollarimi.  Servan abi tek kaşını kaldırıp

- Karımı zor getirdim zaten . Daha doyamadan onu hastanelik edeceksin şimdi.  Ben daha öyle sarilmadim Evin . Dua et kadınsın.  Karıma böyle sarılan bir erkek olsaydı şimdiye tahtalı köyü boylamisti .

Ben Servan abinin dediğine sesli bir kahkaha atarken Ceylan sadece hüzünle gülümsedi.  Oda zoraki bir gülümseme.
Böyle olmayacaktı.  En iyisi ceylanla konuşup derdini sormak . Ellini ceylanin omuzuna koyup Servan abiye sordum .

- Servan abi bizi ceylanla yalnız bırakır mısın?

Servan abi pek istekli olmasada  Ceylanla bakınca  derin bir nefes alıp başını olumlu anlamda salladı.

Büyük YeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin