BU BÖLÜM edalinaz17 ve poncikbiryazar6262 'ye İTHAF EDILMIŞTIR .❤❤
BEKLETIGIM IÇIN KUSURUMA BAKMAYIN ☺☺😇😇- Bir daha dönmemek üzere gidiyorum ...
Ceylanın dediği ile herkes bir anda ayağa kalktı. Servan abi bir kaç adımda ceylanın yanına varıp bileğinden tuttu .
- Sen ne dersin gülüm ? Gitmek de ne demek ? Canıma kastın mı var ?
Ceylan Servan abinin suratına bile bakmadı. Evet o konuşmadı ama yanaklarından usulca süzülen yaşlar herşeyi anlatıyordu. Ah ceylanım ya ! Bende yanına gidip omzuna dokundum .
- Ceylan ... Gitmek de nerden çıktı ? Kalıp savaşmayacak mısın? Meydanı o sarı yeloza mı bırakacaksın ?
Ceylan hüzünle gülüp ;
- hıh . Yapma Allah aşkına ve Evin . Ortada savaş mı kalmış. Ben savaşı çoktan kaybettim.
Sizden tek ricam beni durdurmaya kalkmayın. Ben o kadını her gördüğümde acı çekecem ce ben hergün acı çekmeye dayanamam .
Arin beni babamın evine götürür müsün?Ceylan Servan abinin ellinden bileğini kurtarıp gitti . Ama daha dördüncü adımın da Servan abi Ceylanı yine durdurdu .
- Hiç bir yere gidemezsin ?
- Gitmek için senden izin istediğini hatırlamıyorum Servan Ağa.
- Ben senin kocanım. Gidemezsin dediysem gidemezsin.
- Benim kocam o kadınla bu konağa adım attığı an öldü Servan ağa. Şimdi çekil önümden.
Ceylan başıyla pencereyi gösterip konuştu.
- Bak karın orda seni bekliyor . Hadi ona git .
- Ceylan !
- Abi ! Yeter artık. Bırak gitsin yengem . Ona biraz zaman ver .
Arin ! Yengesi evine götür .Èzman Servan abiyi susturup Ceylani yollamisti . Haklıydı Ceylanın zamana ihtiyacı vardı. Benim başına bunlar gelseydi bu kadar güçlü duramazdim .
Ah kardeşim benim . Için rahat olsun burayı o sarı yeloza dar edecem.Kapı açılıp Ceylan gittikten sonra Servan abi dizlerinin üzerine çöküp arkasından öylece baktı. Awzer anne hiçbirşey demeden odasına çekildi. Bende gitmem gereken yere gittim .
Merdivenleri çıkıp misafir odasına geldim . Kapıyı sertçe açıp içeri daldım.
Bak sen ? Benim canım kardeşim gözü yaşlı kalbi yaralı bir şekilde yuvasından çekip gitsin . Sarı yeliz da burda keyif catsin. Ben bu kızı yollarım .- Bak bak bak !Keyfiniz yerinde mi Nadya hanım?
- Ben anlamadi siz ne söylüyor?
- Bak güzelim ben şunu söylüyor.
Senin yüzünden ceylan gitti . Meydanı boş sanma . Ceylan geri gelecek . Ve o gelene kadar gözüm üstünde ayağını denk al . Tamam mı!- Ben bir şey yapmadi. O kendisi gitmek .
- Evet kendisi gitti zaten . Sen kimsin ki ? Birşey yapacaksın. Hele bir yap yollarim seni . Şaka yok yaparım . Anladın mi ?
Parmağımı yüzüne sallayıp çıktım. Vay be ! Içimden bir çingene çıktı resmen . Öyle ellimi belime koymalar. Yollarim demeler . Oh iyi yaptım kardeşim için değer . O istesin ben o sarı yeloza neler neler yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Yemin
RandomEVİN❤EZMAN "Berdel olacak !"diye kükredi genç adam . Ama Vedatın kız kardeşi yoktu ki ... Kimi alacaktı berdel diye ?