******
Başıma gelenlere hala inanamıyorum. Hiç düşünmezdim bende bir gün BERDEL kurbanı olacam diye.Bu değilde ; sevdiğim adamdan ayrılacağımı düşünmezdim....
Beni aldatacağını düşünmezdim ... Başka bir kadını sevebileceğini düşünmezdim ...."Ahh vedat ahh ...yokluğunda başka bir ben yaratın! Öyle bir hale getirdin ki beni ,senden intikam almaya kalkisiyorum. Ve yine sana birşey olmasın diye hayatimi feda ediyorum . Sevmediğim bir adamla evleniyorum ...
Öyle bir cehennemin içine düştüm ki ... ihanitinle kahroluyorum ...Yokluğunda ölüyorum. ..
Ama herşeyden öte intikam ateşiyle kavruluyorum. ..
Bana cektirdiklerini misliyle çekeceksin vedat ! ... çekeceksin. ..Benim bugün kınam var ama ben hala onu düşünüyorum. Uyanır uyanmaz neden aklima geliyor ki sanki ? Hayatimin içine etmemiş miydi ?...
Gözüm kırmızı bindallima takıldığında iki yaş daha suzuldu gözlerimden .
Benim hayalerim farklıydı ama bugün ki gerçekler canımı çok yakıyor .
"Hayaller Vedat ... Gerçekler ÊZMAN ağa ..."Girdiğim bir yol vardı dönüşü olmayan . Arkama bakmayacaktim bende . Girdiğim yolda yürümeye devam edecektim.
Kimseye ezdirmeyecektim kendimi . Vedata inat ÊZMAN ağayla evlenecektim . Ve ÊZMAN ağaya inat Vedatı sevmeye devam edecektim ...
Evet beni zoraki bir evliliğe zorladı ama kalbimdeki ni söküp alamaz . Herşeye gücü yeter ama buna asla !
Daha fazla düşünüp kendimi üzmeyi kesip kalktım. Banyoya gidip ellimi yüzümü yıkadım . Üstümü giyinip çıktım odadan .
Aşağı indiğimde herkes masada toplanmıştı bile . "Rojbas "deyip yerime oturdum .
Babamın bakışları hüzünlüydü ama yine susmayı tercih etti . Abimin ondan kalır yanı yoktu .
Annem anlamadığım bir duyguyla bakıyordu. Neler oluyordu ya !
Herkes çok sesizdi nedense .
- Baba ... abi ... anne .. ne oluyor ? Neden hepiniz sesizsiniz bir sey mi oldu ?
Babam derin bir nefes aldı ve ;
- Kızım ! Ceylanım! Ben ... ben seni böyle gelin etmek istemezdim . Ne o Vedat itinin sana yaşadıklarına engel olabildim ne de BERDELE kurban gitmene .
Beni affet kızım. .. Seni koruyamayan babanı affet ..."Babamın söyledikleriyle gözüm dolmaya başlamıştı bile ." Canım babam " nasılda üzülüyor benim için .
Babamın ellerini tutum . Onları gerçekten isteyerek evlendigime ikna etmem gerekiyordu .
- Canım babam ...böyle söyleme ne olursun ! Sen diğer agalardan hep farklı oldun . Beni istemediğim bir şeye zorlamadın . Sen hep beni koruyup kolladın . Iyi ki benim babsmsın .
Ayrıca ben kendi istegimle evleniyorum . Kimsenin yasini tutacak değilim.
Sen kızını tanimiyor musun ? Ve istemeseydim ÊZMAN ağanın ne haddine benimle evlenmek . Benim amacım onu (Vedatı ) rezil etmek ve namusumuzu şerefimizi temizlemek babacım. "
Sözlerimi bitirdigimde babamın gözlerinde ve dudaklarında bir gülümseme belirdi . Çok şükür basarmistim.
- işte benim bacım be ! Dedi roni abim ellini masaya vurarak .
Annemin de gözlerinin içi gülüyordu . Hepsinin derdi şimdi anlaşılıyordu.
Sohbet eşliğinde kahvaltimizi bitirmiştik. Herkes bir tarafa dağılırken ben de odama çıktım. Neyse ki kına akşam olacaktı . Yatağına uzanıp gözlerimi tavana diktim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Yemin
RandomEVİN❤EZMAN "Berdel olacak !"diye kükredi genç adam . Ama Vedatın kız kardeşi yoktu ki ... Kimi alacaktı berdel diye ?