ARKADAŞLAR DARILMACA YOK BU ÖZEL BÖLÜMÜ 😆KENDİME 😆😂😂İTHAF EDIYORUM .😂😂😂😂
Aklım nasıl şaşkın ...
Sevdam deli taşkın ...
Sen görmesin ama ...
Narındayım ben aşkın ...Bak içime gör beni ...
Tut ellimden yak beni. ..
İstemesen bu aşkı ...
Otur baştan yaz beni ...- Seviyorum lan ! ...
Duyduğum bu cümleyle kalakaldım. Ne demişti ?
Seviyorum .
Yani beni mi seviyor ? Duyduğum gerçek miydi ? Yoksa hayal falan mı görüyordum.Bir an başkasına söylemiş olabilir korkusuyla etrafıma bakındım ama kimse yoktu bizden başka .
Ellim kalbimin üzerindeydi . Ellimi ne zaman oraya koydum bilmiyorum ama , ama kalbim çok fena atıyordu. Sesi o kadar çok duyuluyordu ki .Kalbimin nerde olduğunu bilmesem kulaklarımda atıyor diyecektim o kadar yani .
Yanına gitmek istiyordum ama dizlerimin bağı çözümüştü sanki .
Adım atsam düşecek gibiydim .
Ben yanına gitsem ne diyecektim ki ?
Nasıl bir tepki vermeliydim ? Ne yapmalıydım? Bilmiyorum .Ellimi göğsüme bastırarak derin derin nefesler aldım. Nefesim düzene girince yavaşça bir adım attım. Düşmeyeceğimi anlayınca ona doğru ilerledim.
Arkasında durdum ve ellimi usulca omuzuna koydum .
- Èzman ?
Adını söylememle başını benden yana çevirdi .
Beni gördüğüne çok şaşırmış olsa gerek tek kelime etmeden öylece baktı.- iyi misin Èzman ?
Omuzuna koyduğum bileğimi sıkarak adeta fırlatırcasına itirdi .
Ve dişlerinin arasından tıslayarak konuştu .- Ne işin var burda ?
- B... Ben seni göremeyince merak ettim . Beni Arin getirdi .
- Merak ettin ?
Tek kaşını kaldırıp hiçbir anlam barındırmayan gözleriyle gözlerime baktı . Gözlerinde bir anlam yoktu ama sesi ... Sesi acı yüklüydü. Ama neden ? Neden böyle yapıyor ?
Kahretsin ! Ağladığımı görmüş olmalı ama beni yalnış anlamış . Ben hala Vedatı sevdiğim için değil, onun evlendiği için üzüldüğümden ağlamadım sadece zoruma gitti o kadar .
Ondan intikam alamamak zoruma gitti . Bana yaşatığı acının hesabını soramamak zoruma gitti .
- Ben ben - ...
- Ben senin neyinim ki beni merak ediyorsun?
Ya da şöyle mi sormalıyım ? sen benim neyimsin ?
- Sen sarhoşsun. Ne dediğini bilmiyorsun .
- Ben ne dediğimi bilmiyorum öyle mi evin hanım ?
Oturduğu yerden kalkmıştı ve bağırarak konuşuyordu . Bana bağırması beni hem korkutuyor hem de üzüyordu .
O böyle yaptıkça ben gözlerime hücum eden yaşlara engel olamıyordum .- Merak etme aklım hala yerinde . Ne dedigimi gayet iyi biliyorum . Ve sana bir soru sordum !
Ben senin icin neyim ! Kimim !- Canımı yakıyorsun !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Yemin
AcakEVİN❤EZMAN "Berdel olacak !"diye kükredi genç adam . Ama Vedatın kız kardeşi yoktu ki ... Kimi alacaktı berdel diye ?