"Geceler sesiz ,
Olamam sensiz ,
Seher vaktinde parlayan yıldız ,
Hasretinle bak , bak yapayalnız ,
Dön gel sevdigim ,dön gel sen bana ...******
Tam bir haftadır hastanedeydim . Daha yeni yeni iyiyleşiyordum . Zaten vedati düşündükçe daha da kötü oluyordum.
Nasıl yapmıştı bunu bana ? Nasıl başkasını almıştı benim sandığım kalbine ...
Nasıl?Gözlerimin içine baka baka
"sevdim "demişti. Hiç utanmadan .
Yazık. ..Onu seven kalbime yazık ... Hala onun için atan kalbime yazık ...Ben yıllarca onu sevdim . Yıllarca onun olmanın hayaliyle yanıp tutuştum .
Kabullenmek çok zor ama beni hiç sevmemiş demek . Bana söylediği her şey bir yalandan ibaretmiş .Ah ! Ne de aptalmışım . Ne kadar da körmüşüm . Yıllarca beni kandırmış meğer .
Beni düşüncelerimden alan kapıdan içeri giren kişiydi. Yine buz mavisi gözlerini gözlerime dikmişti . Ama artık ondan korkmuyordum.
Vedat kadar kimse yakmazdı canımı. Ne yapabilirdi ki ? Alacağı bir canım vardı . Varsın onu da alsın. Kalbim atmadıktan sonra ne yapayım bu canı ?
- Ne istiyorsun ? Yine niye geldin ?
- söyleyeceklerim var .
Yine ne saçmalayacak Allah bilir . Benim derdim bana yetmiyormuş gibi . Birde bu buraya nasıl giriyor ya ? Abim kapıda değil miydi ?
Daha fazla katlanamayacaktim. Gerçekten ağlamak istiyorum . Onu defedip gözyaşlarım kuruyana kadar ağlayacam .- söyle ne istiyorsun ?
- Seni .- Neee !!! Beni mi ? Ne saçmaliyorsun sen ! Defol git ! Git yoksa bağırırım .
- Sen bilirsin küçük hanım . Madem berdeli kabul etmeyeceksin o zaman o Vedat iti ölür.
Kendini onun için kurşunun önüne atmiştin oysa . Şimdi de "öldür " diyorsun .- S... sen tam bir pisliksin . Beni tehdit ediyorsun . Yapamazsın!
Hem Vedatı öldürürsen kardeşini de öldürmen gerekecek Onu da mı öldüreceksin ?- Evet onu da öldürecem . Bir it uğruna Ailesinin başını önüne eğen, ailesinin şerefiyle oynayan biri ölümü çoktan haketmiştir .
- Senden nefret ediyorum ! pislik herif !
- iyi o zaman madem teklifimi reddetin bana müsade . Gidip yarım kalan işimi haledeyim bende .
Normalde hiç bir kadının haddine değil benimle böyle konuşmak ama bu kızın bağırması, çağırması, kızması kısaca bütün hareketleri hoşuma gidiyordu .
Benimle konuşma tarzına ses tonuna kızmak gerekirken kendimi sırıtırken buluyorum . Ne var bu kızda bilmiyorum .
O iti her savunduğunda deliriyorum . O it için bir şeyler yapması onu koruması her ne kadar beni cildirtsa da benim olması için başka çarem yok . Zayıf noktası o Vedat iti . Şimdilik.Bana öyle bakıyor ki, yanıma gelse hiç düşünmeden boğar beni . Ela gözleri ateş saçıyor .
Bir gün o gözlerin bana aşkla bakacak asi ceylan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Yemin
RandomEVİN❤EZMAN "Berdel olacak !"diye kükredi genç adam . Ama Vedatın kız kardeşi yoktu ki ... Kimi alacaktı berdel diye ?