12.Bölüm "SAPIIIIIK"

16.8K 572 45
                                    

Dün yazacaktim ama uyuya kalmıştım k.b 😆😆😆😂😂😂😂

"Sensizliğin sonrasında bil ki;
Bil ki , beş para etmez umut ..."

*****
Sesnizliğe uyandım bir sabah daha ... Ve sensiz uyanacağim bundan sonra da .
Evet sabahları senle uyanmiyordum çünkü daha evlenmemistik .
Ama ...

Ama benim olduğunu bilmek ...
Senin olduğumu bilmek yetiyordu be vefasızım .

Bugünden sonra başka bir adamın yanında uyanacağım yanımda seni hayal ederek uyandığım sabahlara .

Başka bir adam bakacak gözlerime. Belki beni hiç sevmeyecek istemiyorum da zaten .

Ama seninle evlenmek varken ;
Neden ! Neden ! Ah vedat ! ahh !

Allah seni kahretsin ! Benim canımı bu kadar yaktın ya ;
Hiç ama hiç mutlu olma ! Benim cektiklerimin bin katını çek !

Ama gün gelecek hesap vereceksin! Ayaklarıma kapanacaksın .

Sende yanacaksin! Ben nasıl ki senin askinla yanıp kavruluyorum . Sende kavrulacaksin .

"Yemin olsun vedat senden intikam alacağım "

Zaten bu yüzden katlaniyorum şu evlilik sacmaliğina .

Ağlamaktan şişmiş gozlerime baktım tiksinerek . O şerefsiz için değmezdi .

Bir damla göz yasima bile değmezdi .

Hemen ellimi yüzümü yıkayıp belli belirsiz bir makyaj yaptım. Ağladığımı kimse anlamasın diye .

Hem bugün benim düğünüm vardı. Mutlu olmalıydım.
Annemlere karşı Vedata inat , kimse benim evlenmeye zorlandığımı bilmiyordu .

Ama ÊZMAN ağa beni tehdit etmişti. Ben o gün vedat için kabul etmiş olsamda da şimdi sadece intikam ateşiyle kavruluyorum .

Onun canını yakmak için herşeye hazırım. Katlanırım .

Üstüme günlük bir elbise giyip çıktım odadan . Tabi sahte gülümsemeyle.

Mutlu görünmeliydim .

Gözlerimi avluda gezdirdim ama kimse görünmüyordu.
Sanırım kahvaltıya geç kalmıştım.

Ellinde bir tepsiyle bana doğru gelen yardımcımız suzana sordum.

- suzan herkes nerde ?

-Haydar ağamla Roni ağanın işleri varmış . Hanımın da sizi uyandırmaya gelecekti .

Bide onlar kahvaltı yaptı hanimim.
Isterseniz sizede hazirliyim?

- yok suzan aç değilim sağol . Ben bir anneme bakıyım .

Annem odama gelmemişti. Bende odasının yolunu tutum .

Annemin odasına yöneldim burda değildi . Afsinin odasında deyip oraya gittim ve dediğim gibi çıktı.

Afşin annemi yatağına oturtmuş ellinde tuttuğu siyah ve kırmızı elbiseleri gösteriyordu .

-anne ?
- ah kizim gel . Iyi ki geldin kurtar beni şu deli kızdan . Sanki o evleniyor Allah aşkına .
Sözde seni uyandırmaya gelecektim .

- sorun değil Annem bak uyandım. Hem bu cadı ne diyor da bırakmıyor seni .

- ne diyecek ? Anne hangisi güzel hangisi beni açar ben gelin kardesiyim en güzel olmalıyım . Başımın etti ni yedi sabahtan beri .

Büyük YeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin