"Bebek Geliyor"

12K 356 81
                                    

Ezman ağa yatakta hareketlilik  olduğunu sezse de bir türlü açamamıştı gözlerini . Bedeni uyuyordu ama bilinci yerindeydi .

Biraz sonra karısının sıcak nefesini hisetti kulağında . Güzel karısının  sıcacık nefesi tuhaf hisettirdi bir an . Sonra o melodi gibi sesiyle şunları fısıldadı .

"İyi ki varsın . İyi ki benimsin ve kocamsın ."
Biraz sonra karısı ondan uzaklaşmıştı ama hala bir şeyler söylüyordu . Tam duymasada söylediklerini " bebeğim " kelimesini duymuştu .
Ezman ağa her ne kadar kalkmak istemesede merakına yenik düşmüştü .
Karısı kime bebeğim demişti , Niye demişti   soruları beyninde dönüp dolaşırken gözlerini açtı .
Arkasını döndüğünde  karısının da tam kalkacağını gördü .

Hiç zaman kaybetmeden karısının bileklerinden tutup gitmesine izin vermedi .

"  güzelim ?"

Evin bir an korksada belli etmeyerek kocasına doğru döndü.

" Günaydın kocacım "

"Günaydın da güzelim "

" da ? "

Ezman burnunu karısının boyun girintisine gömüp boğuk bir sesle konuştu .

" sabah sabah neye borçluyuz o güzel sözlerini "

Evin şen bir kahkaha attıp ,

" ne olmuş ? Kocam degil misin  ? Söylerim ."

"Tabi canım söylersin . Kocacığım  da dersin , bebeğim de ."

Evin duyduğuylaa kısa bir şok yaşadı .  Bebeği hakkında söylediklerini duymuş olamazdı değil mi ?

Mantıklı düşnüp duymadığını varsaydı . Duysaydı sorardı herhalde . Hiç bozuntuya vermeden konuyu değiştirmeye çalıştı .

"Evet derim . Kocacığımda derim , bebeğim de hatta erkeğim de derim."

Ezman zaten karısının güzel yüzüne ve vücuduna  baktıkça tahrik oluyordu . Üstüne  karısı

" erkeğim "deyince  pimi çekilmiş bomba gibi oldu . Tek hamlede karısını altına alıp

" demek erkeğim  , he ? "

Evin şaşırsada kocasının bu denli hızlı olmasına kollarını boynuna dolayıp ayak uydurdu .

" he bebeğim " kahkaha atmayı da ihmal etmedi tabi .

" sen şimdi görürsün bebeğini "

Tam karısının dudaklarına eğilmişti ki kapı sesiyle  sesli bir küfür savurdu .

Evin hemen kocasını üstünden itip kendine çeki düzen verdi .  Kimse onu öyle bir pozisyonda görsün istemiyordu .

Ezman da  istemeye istemeye kapıya bakmaya gitti . Kapıyı açıp karşısında Arin'i görünce siniri bir kat daha artı .

" Ne var lan sabah sabah ! "

Arin önce abisinin bu sinirine anlam veremese de  yengesinin kızardığını görünce aklına gelen ihtimalle sırıttı .

"  Şey..   günaydın abi  uygunsuz bir anda  gelmedim ya ? "

"Sabahın körü oğlum ! Bundan uygunsuz bir an mı var ?"

Arin gülmemek için kendini zor tutuyordu . Çunku abisinin bu aşık ve sinirli halleri oldukça komik duruyordu . Kendini  toprlayıp ciddi olmasına özen gösterdiği bir sesle konuştu .

"Kusuruma bakma abi . Servan abi bugün şirkete gelmeyecekmiş de ,  imzalaması gereken bir ihale dosyası varmış onu istedi . Çalışma odasına  baktım ama göremedim . Sana sorayım dedim . Şirkete geçeceğim birazdan  kendimle götürürüm diye düşündüm .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyük YeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin