"Sinsi plan"

7.4K 267 25
                                    

Bir anda dudaklarıma yapışmasıyla neye uğradığımı şaşırdım . Dudağımdaki sıcacık dudakları beni deli ediyordu. Dudaklarımı dudaklarının arasına hapsetmiş yoğururcasına öpüyordu . Karşılık vermemek için kendimi zor tuttum . O biraz daha ileri gidip ellerini saçlarıma daldırdı ve beni olabildiğince kendine bastırdı .
Yapamazdım . Daha fazlasına izin veremezdim . Ben bu kadar gurursuz değildim . İncinen gururum arzumun önüne geçiyordu .

Dudaklarımı zorlukla dudaklarından ayırdım ve sesimin çıkmasını umarak " yeter" dedim .

Duymamış olacak ki bu sefer başını boynuma gömdü . Ben tekrar ve daha yüksek bir şekilde soyledim .

" Servan yeter !"

Nefesimi düzene sokup ondan bir adım uzaklaştım .

" Ne yaptığını sanıyorsun ? "

Bana bir adım daha yaklaştı . Ben kacıyor o kovaliyordu sanki.

" özledim ..."

Başını tekrar boynuma gömüp kokumu icine cekti .

" sen özlemedin mi ?"

Özlemezmiyim ? Çok özledim ama bunu bilmesine gerek yok dedim içimden . Avuçlarımı sıkarak cevap verdim . Ona yalan söyleyecektim . Üzülecekti biliyorum ama mecburdum .

" hayır ben seni özlemedim . Bir daha sakın o kadına dokunduğun ellerinle bana dokunma ! O kadını öptüğün dudaklarınla beni öpme tamam mı ? Kirlisin sen ! Senden ... Senden nefret ediyorum ! "

Son söylediğimle pişman olsamda cok geçti artik . Ağzımdan çıkmıştı bir kere . Gözlerine baktığımda utandım . Cok kırmıştım onu . Hayal kırıklığıyla bakıyordu bana . Avuçlarını sıkıp şu kelimeleri sarfetti bana .

" haklısın kirliyim . Bu kadar kızacağını bilseydim dokunmazdım . Emin ol , bu kirli ellerimle sana dokunmam artık . "

Yanında duran sehpaya bir tekme savurup çıktı odadan . Arkasında bir enkaz bıraktığından habersiz .

Daha fazla dayanamadım ve dizlerimin üstüne çöktüm .

" Bitti ... Herşey bitti .... Hiç birşey eskisi gibi olmayacak artık ."

*****

" Ezman ağa dur ! Canımı acıtıyorsun . "

Ezmanın gözü dönmüş öfkeden deliye dönmüştü . Kolumu sıkması canımı bir hayli acıtıyordu .
Ne yapmıştım da bu kadar sinirlenmişti . Alt tarafı biraz kısa bir şort giydim . Nerden bilebilirdim ki onların da geleceğini . Biz bizeydik sanıyordum .

"Sen hangi akla hizmet öyle birşey giyersin kadın ! Çıldırtacak mısın beni ? "

" Ben sadece öylesine giydim ! Bizbizeydik . Nerden bilebilirdim oraya geleceğinizi ? "

" sen beni katil mi edeceksin ? ."

Ben duyduklarıma inanamıyordum . Öyle degersiz birşey için beni bu kadar kırması doğru degildi .
Aklımdan geçenlerle gözlerim doldu .
Titrek çıkan sesimle gözlerine baktım .

Alev alevdi .

" kalbimi kırıyorsun . Öyle değersiz birşey için deger mi sence ?"

Dayanamayıp dolan gözlerimi kapatım ve biriken gözyaşlarımı serbest bıraktım . Ezman ağladığımı yeni farketmiş olacak ki , affalladı bir an .

Başımı iki elli arasına alıp başparmağıyla sildi gözyaşlarımı .

" Ceylanım ? Sen ağlıyor musun ? Ağlama ne olursun ! Kıyamam bir damla gözyaşına ! "

Büyük YeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin