8. bölüm" Büyük yemin"

17.1K 691 25
                                    

"Doğru söylüyorsun. Beni anlamıyorsun . Çünkü. .. Çünkü sevmenin ne demek olduğunu bilmiyorsun ..."

********
Pislik herif ! yapacağını yapmıştı yine . Onun olacakmışım . Beni tehdit ettiğini ne çabuk unutmuş beyefendi .

Off ya ! neler diyorum ben o buz kütlesini sorun yapmaya bile değmez .

Bizim konağa gelmesinin üstünden iki gün geçmişti. Bugün de gelip düğünü konuşacaklardı babamla .

Neyse ki ben bu iki gün içerisinde abimi de annemi de ikna etmiştim. " Vedat in yasini tutacak değilim . O hem beni hem de ailemizi rezil etti ben ondan önce evlenip onu rezil edecem " dedim ve bütün ailem ikna oldu.

Ben o adamın bana düğün yapacağını hiç düşünmezdim ama herşey usulünce olacak dedi . Şaşırmadım desem yalan olur .
Annem kardeşlerim tatlı bir telaş içindeydiler. Hepsi çok mutluydu . Bir ben değildim. Onlar beni bilerek isteyerek evlendiğimi sanıyorlardı . Bilmiyorlardı ki o cani beni tehdit etti .

Bende bir iki işe el attım ve ardından odama gittim . Biraz uyusam iyi olacaktı.

Telefonuma gelen mesajla büyük bir merakla kalktım yataktan . Kim bana mesaj gönderebilirdi ki ?

Yoksa ? Olabilir miydi ? Düşündüğüm kişi olabilir miydi gerçekten ?

Telefonu ellime alıp açtım . Mesaj bilmediğim bir numaradan gelmişti.
Ilk defa bilmediğim bir numaradan mesaj alıyordum.

Hemen mesaj bölümüne girip açtım mesajı

- Nasılsın ceylanım ?
Ceylanım derken ? Tabi ya ! Buz kütlesi bu . Bi O bana ceylanim diyor .

- Seni ilgilendirmez bide bana ceylanım deyip durma !sinir oluyorum .

- bir dakika ! Sen benim numara mı nasıl öğrendin ?

- Beni ilgilendirir çünkü artık karım sayılırsın . Beni fazla hafife alıyorsun ceylanım. Ellim kolum uzundur benim istediğimi er geç alırım .
Kendine iyi bak . Benim şimdi işim var akşam oradayız nasılsa.

Pislik adam ! Yazdığı uzun mesajla bütün sinirlerimi alt üst etti resmen . Hafife aliyormuşum . Tabi alacam sen kimsin ?

Sanırım son mesajdi . Neyse ya yazmadım zaten . Bütün yorgunlugumda uykum da gitmişti bir anda . Şimdi bile huzur vermiyordu . Kim bilir evlenince ne yapacak odun.

Bana neler olur ya ne de çok hakaret çıkıyor ağzımdan . Offf ! Bu adam bütün dengemi bozdu .

Beni uyku tutmayinca aşağı gidip oyalandım . Gerci yapacak bir şeyde yoktu ama afsinlerle oturup sohbet ettik . Öyle böyle derken akşam olmuştu.

Ben odama gidip diz altında biten siyah ucu dantel elbisemi giydim ve saçlarımı tarayıp açık bıraktım. Gözlerime sürme çekip hafif koyu bir ruj sürdüm . Ve tamamdım . Kesinlikle o adam için süslenmiyordum . Kendimi seviyordum . Güzel hisedince mutlu oluyordum .

Odamdan çıktığımda afşinle karşılaştım. Oda cok güzel olmuştu.

- oooo abla çok güzel olmuşuz. Çekemeyenler çatlasin.

- Evet canım aynen öyle . Ikimizde bir bir kahkaha atıp aşağı indik . Sanki zorla evlenen ben değildim.

Aşağı indiğimizde herşey hazırdı . Sağolsun yardımcılar bize iş bırakmamıştı. Eh ağa kızı olmanın avantajları işte .

Babam baş köşede annemle abim yanına oturmuslardı . Bizde oturduk yerimize .

- abla gözünü kapidan ayırmıyorsun bakıyorum.

- hiçte bile dalmışım sadece .

Bu afşinde fazla oluyordu artık .kardeşim diye demiyorum çok şebektir kendisi . Bunu alacak adama Allah yardım etsin .

Bahçe kapısının açılmasıyla Botan Aşireti belirdi . Ön safta Êzman ağa ve anası arkasında bir kadin ve iki adam daha .

Annem kaş göz yapıp müstakbel kayinvalidemin ellini öpmemi işaret etti .
Bende ellini öpüp hoşgeldiniz dedim .
Arkadakilerle de selamlasıp oturduk yerimize . Hal hatir fasli bitmişti .

Annesi iyi birine benziyordu . Yüzüne baktigimda gözlerinin içi gülüyordu . Mutluydu herhalde .
Ne garip Ben evleniyorum benden başka herkes mutlu ama ben değilim.

Neyse sohbetler edildi çaylar içildi sıra geldi dugun mevzusuna .
Müstakbel kayinvalidem bana bakıp gülümsedi.

- Gelinim çok güzel. Çok sağol kizim berdeli kabul ettiğin için. Eğer kabul etmeseydin kızım ...

Devamını getiremedi . Ama ben biliyorum . Kabul etmeseydim kızı ölürdü .
Ben kızı için değil kendim için kabul etmiştim . Vedat için . Ama onunda hayatını kurtarmış oldum . Onun suçu yoktu ki . Herşeyin suçlusu bir türlü kalbimden söküp atamadığım sevdiğimdi .

Tabi Êzman ağa geldiğinden beri her fırsata benimle göz göze gelmeye çalışıyor ama ben inatla o yöne bakmıyordum . Sürekli bana bakması beni rahatsiz da etse ona bakmıyordum .

Dugun günü kararlaştırılmıştı. 2 gün sonra kına ondan sonraki günde düğün olacaktı.

Vedattan tamamen kopmama üç gün kalmıştı. Başlarda onu kurtarmak için yapsamda düşündükçe içimde intikam ateşi baş gösteriyor . Her ne kadar sevsemde canı yansın istiyorum .

Bu yüzden herşeyi akışına bıraktım. Üzülmüyorum bile .

Misafirlerimiz hala oturuyordu . Ben lavaboya gittim . Sürekli bana bakması beni fazlasıyla rahatsız etmişti .

Sinirlerimi bozmuş ve gerilmeme sebep olmuştu. Ellimi yüzümü yikadim . Soğuk su biraz sakinlestirdi beni hemen  makyajımı temizleyip yüzümü kurutum . Lavabodan tam çıkacakken taş kadar sert bir şeye çarpım.

Bu duvar değildi eminim çünkü ben kapıya yonelmistim duvara çarpmak imkansızdı. Sızlayan anlimi ovup basimi kaldırdığımda duvar değil buz kütlesiydi carptiğim .

- Önüne baksana kör müsün ? Hem senin ne işin var burda ?

- sşşşşt sakin ol küçük ceylan .

- Başımı yaracaktın be! ne sakin ol ?

- Çok güzel olmuşsun .
Benim beklediğim cevap bu değildi ve bu yüzden biraz affalasamda hemen toparladim.

- Ç...çekil önümden aşağı inecem.

- Sadece 3 gün .. Benim olmana karım olmana sadece 3 gün kaldı asi ceylanım.

- hah karın mı? Ne çabuk unutun Êzman ağa sen beni tehdit ettin . Ben seninle isteyerek evlenmedim tamam mı ?

Ben asla ! ama asla senin olmayacağım! Karın olmayacağım!
Seni asla sevmeyecegim anlıyor musun ?

Sana yemin ediyorum Êzman ağa senin olduğum gün öldüğüm gündür ...

Bunca şey söylememe rağmen alaycı bir tavırla sırıttı . Bu ne arsız bir adam yaw.

Gözlerini gözlerine dikip dahada sırıtarak;

- Bende ... Bende yemin ediyorum asi ceylanım ;

"gün gelecek beni öyle seveceksin ki kendin bile saşacaksın. ..."

❤ÊZMAN ve EVİN❤

LÜTFEN EMEĞİMİ KARŞILIKSIZ BIRAKMAYIN 😔😔😔😔

Büyük YeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin