4. bölüm "Asi ceylan "

19.1K 705 40
                                    

"Dur sevdiğim !...Ne olursun ... Son bir kez  daha baksana   bana ...Üşüyen ellerimden tutsana...

Gözlerimi açtığımda bilmediğim bir yerdeyim.  Tanımadığım duvarlar ve tanımadığım bir koku vardı sadece . Doğrulmak istediğimde göğsümde hissettiğim  dayanılmaz acıyla inlemeden edemedim .

Hissettiğim acı o kadar dayanılmaz  dı ki  bedenimi hareket etiremiyordum .
Neler olduğunu sormak istesemde hiç kimse yoktu yanımda.
Gözlerimi kapatığımda herşeyi hatırladım bir anda .

O adam ,o adam Vedatı vurmak istediğinde kendimi Vedatın önüne atmıştım . Evet öyle yapmıştım. 

Peki neden yapmıştım ?  Beni sevmeyen bir adam için canımdan vazgeçmeye değer miydi ?
Benim için değerdi ...

Ben onu çok seviyorum ... O artık beni sevmesede ... Ben hala ona birşey olmasından korkuyorum ...
Halbuki o artık başkasına ait ... Ben niye korkuyorum bilmiyorum ...

Ben ondan onun benden vazgeçtiği gibi vazgeçemem ... O beni nasıl sevdi bilmiyorum ama ben onu çok sevdim . Canımdan bile daha çok sevdim ...

Gözlerimden akan yaşlar yüzümü ıslatmıştı bile . Aşk açısı gerçekten de ölümden beter. Bir gün içinde öyle acı çektim ki ...

Beni düşüncelerimden alan açılan kapı idi . Kapıya doğru baktığımda  nefesim sıklaştı ve aldığım her bir nefes göğsümü daha da yakıyordu.

O adam ... Buz gibi mavi ve soğuk gözleriyle bana bakıyordu . Ne işi vardı bunun burda ?
Hangi cesaretle buradaydı?

"Ne işin var senin burda ?  Niye geldin ?"
Ben ard arda sorular soruyordum ama cevap vermeden yanıma doğru geliyordu .

Ben korkuyordum  . Evet ondan çok korkuyordum .

"Babaaaa ... abiiii nerdesiniz ? "  tam gelip yanımda durdu .

"Boşuna bağırma  ne abin ne de baban duyamaz seni ."
Başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki . Aklıma gelen kötü şeyler beni çok korkutuyordu .
"Yoksa -Yoksa onlara bir şey mi yaptın? "

Gözyaşlarıma engel olamıyorum bir türlü.

"Korkma onlara birşey yapmadım.  Şuanda burada olmadıkları için seni duyamazlar.
Ben seni görmeye geldim . "

Allahım ya bu adam ciddi miydi ? Eserini görmeye gelmiş gibi . Birde utanmadan görmeye gelmiş .
Her ne kadar korksamda  babamla abime bir şey yapmamış olması beni rahatlatmıştı.  Ama yinede bu yüzsüze haddini  bildirmeliydim yoksa olmazdı.  Sonuçta zahmet edip ayaklarıma gelmiş değil mi ?

"Ne o ? Eserini görmeye mi geldin ? Iyi işte geldin gördün şimdi defolup git . "
Hatırlamıyorum ama yürek yemiş olmalıydım yoksa bende bu cesaret ne gezer ? Bu adam insanı bakışlarıyla öldürüyordu  resmen . Kendime hayret ettim doğrusu.
Aldığı derin nefesten  ve dişlerini sıkmasından çok sinirlendiği beliydi ama yinede sakin olmaya çalışıyordu. 

"Peki küçük hanım şimdi gidiyorum nasıl olsa söylediklerinin hesabını tek tek vereceksin . "
Kapıya doğru yönelip ilerlediğinde  bende derin bir nefes aldım.  Sonunda defolup gidiyordu . Saçma sapan konuştu ama ben söyledikleriyle canımı sıkacak değildim. 

"Buz kütlesi ne olacak "diyemeden edemedim.  Hatırı kalırdı sonra .

Kapıyı açtı ve tam çıkacakken arkasını dönmesiyle ödüm koptu . Dediğimi duymuş muydu yoksa ?

"Bu arada bundan sonra beni çok sık  göreceksin alışsan iyi olur ;
  
  Asi ceylan ..."

*****.
Arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bu bölümde kafanız biraz karışabilir ama bir sonraki bölümde açıklığa kavusturacağım inşallah ...
Kısa oldu ama beğenmenize bağlı ☺☺

Sağlıcakla kalın ☺☺☺


Büyük YeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin