22. Bölüm " Gidiyorum "

11.3K 486 96
                                    

BU BÖLÜM Cemre121219666 'ya ithaf edilmiştir.  Sevgi ve Saygılarımla 😊😊😊

Biz daha ne olduğunu anlamadan ceylan korumanın belinden aldığı silahı Servan abiye doğrultu .

- Seni öldürürüm ! Seni öldürürüm Servan ağa.

- Yenge  dur ! Sakın yalnış birşey yapayım deme !

- Yaklaşma Èzman ! Olduğun yerde kal ! Gördüklerim doğru ise yapacağım yalnış olmaz .

Ben donup kalmıştım.  Allah aşkına neler oluyordu böyle .  Bu kadın. .. bu kadın kuma falan olamazdı değil mi ?
Ceylan deliye dönmüştü adeta . Canım benim ya ! Kim bilir canı şimdi nasıl acıyordur . Elleri titriyor gözlerinden sicim sicim yaşlar akıyordu.  Bu hali yüreğimi dağladı. 
Ah Servan abi sen ne yaptın ?

Ağzından tek kelime çıkmayan Servan abi ceylanın  yanina gitmeye yeltenince  ceylan çıldırdı. 

- sakın yaklaşma  ! uzak dur benden ! Gelme yoksa ... yoksa vururum .

- Gülüm ... açıklamama izin ver .

-Neyi acıklayacaksın Servan ağa ! Neyi ? Herşey ortada zaten .

- Hayır gülüm sandığın gibi değil  ?

- Aşkim ben korkuyor . Gidelim burdan .

- Kes Nadya ! Kes!

Sarı çiyan ! Ağzını yaya yaya nasılda kaltaklık yapıyor.

- kes Servan ağa ! Seni dinlemek istemiyorum . Ben anlatacağını anladım. Göreceğimi gördüm. Ah kuzum benim ya !

- Yenge bırak o silahı elinden bir kaza çıkacak.

Ceylanın acı çekmesine daha fazla dayanamazdım . Ne kadar acı çektiğini anlayabiliyorum . Kadın kadının halinden anlardı. Bu sefer ben  şansımı deneyecektim . 

- ceylan . Ceylan bana bak . Şimdi yanına gelişme tamam mı.  Onu bana vereceksin .

- Hayir Evin .hayır gelme .

Bir yandan yavaş adımlarla yanına yaklaşıyorum bir yandan da konuşup dikattini dağıtmaya çalışıyordum . Sonunda yanına varmıştım.  Ellimi uzattıp silahı istedim . Ceylan direnmek istesede yapamıyordu.  Direnemiyordu . Yorulmuştu çünkü. 

- hadi ceylan ver onu bana .
Ceylan bir müddet gözlerinin icine baktı sonra silahı ellime bıraktı  .
Silahı bırakması ve dizlerinin üzerine düşmesi bir oldu .

Ben hemen silahı Èzmana uzatıp ceylanı kendime çektim.  Bu kız bunları hakketmiyordu .

- Neden ! Neden yaptınbunu bana ! Kahretsin neden !
Sana bir çocuk veremediğim için mi ? Kahretsin ! Olmuyor ışte  ! Olmuyor !

- evin ?
Ceylan bitmiş ve tükenmiş bir halde sarıldı bana . Belki bu güne kadar hiç dökmediği kadar çok yaş döktü.   Bana sımsıkı sarılmış sarsıla sarsıla  ağlıyordu.
Servan abi de öylece durmuş yumruklarını sıkıyordu.  Sezer anne desen o fenalasmıştı . Rojda onunla ilgileniyordu .
Sarı çiyan da  ellerini göğsünde bağlamış bizi izliyordu .
Bu şılıkta Servan abi de daha fazla ceylanın  gözüne görünmemeliydi .

- Èzman  Servan abi ve misafiriyle ilgilenin  . Ve mümkünse ikisi de avluyu terk etsin .

Èzman beni anlamıştı çok şükür. Olumlu anlamda başını salladı.

Büyük YeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin