21. bölüm "Seni Öldürürüm "

12.1K 485 87
                                    

BU BÖLÜM SEVGILI OKUYUCULARIM GamzeDin13  ve  HulyaKorhan 'a ithaf edilmiştir 😉
keyifli okumalar

Bakıyorum da beni çok çabuk unutmuşsun !
Ama ben seni unutmadım gülüm.
Yakında yine benim olacaksın. ..
            
               Vedat

Okuduğum notla beynim durdu kanım çekildi . Bu ... bu adam hasta olmalıydı. Neden böyle birşey yapıyor . Buna nasıl cesaret ediyor ?
Kendisi beni bırakmamış mıydı?  Esmayi  sevdim demişti . Peki simdi neden böyle yapiyor ?  bunun derdi ne ?

Pislik herif ! Aklından neler geçiyor bilmiyorum ama ;

- Asla ! Asla oyuncağın olmiycam . Istedigini vermiycem .

Èzmanın geldiğini anlayınca ellimdeki notu buruşturup masanın altına attım.  Her ne kadar notun etkisinden cıkamasamda  yüzüme sahte bir gülümseme  yerleştirip karşıdan gelen adama bahşettim .

- Kusuruma bakma canım beklettim .

- Yok sorun değil .

Èzman yüzüme dikkatlice bakıp

- Sen iyi misin ?

- Evet iyiyim . Neden sordum şimdi böyle birşey.

- bıraktığım gibi durmuyorsun da . Beklettiğim  icin kızdın mı yoksa ?

- yok kızmadım . Sadece biraz yorgunum eve gidelim mi artık?

- peki karıcım gidelim .

Restorantan el ele çıktık.  Arabaya bindiğimizde  uzanıp  Èzmanın yanağına bir öpücük bıraktım. Ona yalan söylemiştim ve içim hiç rahat değildi  . Ona yalan söylediğim için huzursuzdum ama o hasta adamın sacmalıkları yüzünden onun da keyfini kacıramazdım . Üstelik vedat artık Esmanın kocası.  Èzmanın vedata yapacağı en ufak şey abi kardeşin arasını açacak.  Esma üzülecek ve Esmanin üzülmesi Èzmanıda üzer . E onun üzülmesi de beni üzer .

Huzurumuzu kaçırmanın hiç gereği yok . Notu okuduğum o anı kafamdan silip attım.

- Bu neydi şimdi ?

- Ne neydi ?

- Diyorum ki bu öpücüğü neye borçluyuz Evin xanım ?

- hı onu diyorsun . Kocam değil  misin ? Öpemez miyim ? Istemiyorsan öpmem bir daha.

- sinirlenme karıcım hemen . Istiyorum istiyorum da öyle beklemediğim bir anda yapınca tuhaf geldi .
Birde senin aklında başka neler vardı ki ?

- Hiçbirşey yoktu . Ne olacaktı ki ?

- Bana başka şeylerde yapmak istiyorsun gibi geldi de karıcım.

- hiçte bile . Sen bırak aklimdakileri de önüne bak araba kullanıyorsun. 

- aklindakileri eve gidince ben yaparım merak etme .

O kırptığın gözlere kurban olurum be adam .

Bir buçuk saat süren yolculuğun ardından eve varmıştık.  Saat tam on iki idi . Ben yorgunluktan ayakta duramıyordum bile . Gozkapaklarim da beni cok zorluyordu . Arabadan inip sırtımı kapıya yasladım .

Èzman elliyle çenemi kaldırıp alnına bir öpücük bıraktı.

- Ceylanım . Çok mu uykum var ?

Büyük YeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin