Merkezi Kontrol Odası

4 1 0
                                    

Burası bir tür... buranın neye benzediğini bile bilmiyorum aslında. Bir tür enerji akışı vardı ve enerji cam borulardan geçip bir hortum gibi binanın ortasında toplanıyor ordan altındaki bir tür makineye giriyordu. Makinenin kalanında enerjiye elektrik veriliyor, bişiler yapıyor ve en sonunda yeşil bir öz elde ediliyordu. Değişik değişik cihaz ve tüplerden geçen enerji en sonunda madde oluyordu. Enerji olduğundan eminim çünkü içeri girdiğimden beri heyecan bastı ve terleme başladım. Kendimi farklı hissediyordum. Bu şey sanki ona gelmemi istiyordu. Oldukça tuhaf bir histi. Yani aslında böyle bir şey istemediğimi bile bile bu şeyi istemek. Bir tür uyuşturucu gibi ama daha kullanmamıştım bile. Makineye yaklaştım ve yakından inceledim. Bu şey tavanda heryerden gelen bu kadar enerjiyi hapsedip daha sonra dönüştürüyordu. Fakat bu kadar enerjiyi neden maddeye dönüştüresin ki? Yada nasıl? Bunları düşünürken kapının açılma sesi geldi. Hemen dibine geldiğim makinenin arkasına saklandım. Ve daha bu gün duyduğuma emin olduğum bir ses geldi.

Donald: Demek bu O?

.....: Proje Y. Evet.

Donald: İşe yarayıp yaramadığını nerden bilicem?

.....: Gözlerimle işleyişini gördüm. Bu akşam güvenlik sıkı olmayacak. Alex eğer antlaşma iyi giderse bir kutlama yapacağını söyledi. Tam zamanı olabilir.

Donald: Pişkin pişkin güler Afferin doktor. Bu yaptığın iyiliğin sana karşılığı çok güzel olucak. Kolunu omzuna atar DS ayağı olan herkese en iyi imkanları sağlar!

Güle güle çıktılar odadan. Ayağa kalktım ve iyice yaklaştım makineye. Yanında dokunmatik ekran görüp biraz karıştırdım. Şifre yoktu. Planları bulmaya çalışıyordum çünkü burda yazan teoremler veya denklemlerden bi bok anlamamıştım. Zaten bu biyoloji veya kimya gibi değildi. Bu bambaşka bir dal gibiydi, yada ben derslerde fazla uyumuştum. Planları baya aradım fakat bulamadım. En sonun resimli herhangi bişi bulmaya çalıştım. Bir dosya buldum. İçinde videolar vardı, bir tür deneye ait sanırım. Metal bir masaya bağlı kişilere kırmızı bir şey veriliyor sonrası ise çığlıklar ve sessizlik. Sonrasında neden karşılık vermiyorlar? Beyinleri mi yıkanıyor? Hayır, beyinleri yıkanmış gibi davranmıyorlar daha çok, üzgünler. Yoksa o kırmızı şey onların güçlerini mi emiyor? Diğer videolarda ise bir kız vardı zar zor rüzgar estiriyordu, onu kenarı çekip bişi enjekte ettiler ve kız parlamaya başladı. Bu garip yeşil sıvı onu yeşile çevirdikten sonra etkisi geçti ve kız normale döndü, bayılmıştı. Fakat diğer videoda kız bir hortum çıkarıp tüm bir eyaleti yok ediyordu. Burada enerjinin nasıl transfer edildiği, güçlendirildiği ve yok edildiği araştırılmış ve çözülmüş. Gerçi enerjiyi yok edemezler, zaten istemezler. Bu enerjiyi kullanarak yeşil sıvıyı üretiyor olmalılar, o halde sadece enerji taşıyıcısının gücünü mühürlüyorlar o kullanamasın ve enerjisinin çalınmasına engel olamasın diye. Her halükarda burayı yok etmeliyim ve tabi kendime bişiler aldıktan sonra. Vaybe, tam bi dedektif gibiydim. Şimdi sıra planı işleme koymada.

LightlessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin