Hiçbir erkek beni Selim KORLU kadar etkilemeyi başaramamıştı ve nedenini anlamakta zorlanıyordum.Kaslı görünüşü müydü beni etkileyen? yada zenginliği yada gücü? akıldışı,benden hiç beklenmeyecek tepkime şaşırıyordum. Adam resmen nefesimi kesmişti. Derin bir oh çekip etrafıma bakındım burası ayrı bir dünya gibiydi gökyüzüne uzanan plazalar, önlerinde özel güvenlikler ve pahalı arabalar benim dünyamdan çok uzaktı.
Kalbim biraz daha kendi düzenine dönünce buradan evime nasıl gideceğimi düşündüm. Para için buraya gelip elim boş nasıl gideceğimi bilmeyerek kapıda dikiliyordum.
Arkamdan bir boğaz temizleme sesi geldi.
-Ihm! Zeynep hanım sizi eve bırakmam söylendi lütfen buyrun efendim." Arabanın arka kapısını açmış beni bekliyordu ekrem bey.Aslında kabul etmezdim ama nasıl gideceğimi gerçekten bilmiyordum hem o getirmedi mi beni buraya götürsün de bir zahmet.
Arada az önce olanları düşündükçe aptal ve mahçup hissetmeye başlamıştım. Tamam çok çekici, kendinden emin, güçlü ve eğlenceli gözüküyordu ama diğer yandan küstahtı ve kusursuz tavırlarına rağmen despot ve soğuktu.Kasıklarımdan aşağı istem dışı bir ürperti indi.Küstahtı ama hakkı da vardı kim o genç yaşında koca şirketin başında olup küstah ve soğuk olmazdı ki.
-Geldik efendim."düşüncelerimden ekrem beyin sesiyle ayrıldım.Etrafıma bakındım gerçekten benim evimin önündeydik ve ben evimi tarif ettiğimi hatırlamuyorum. Benim hakkımda benim düşündüğümden çok şey biliyor olmalı.Arkada bırak Zeynep, unut gitsin bu arabadan inince hiç birini görmeyeceksin.
Ekrem bey kapımı açmadan arabadan indim.
-Teşekkür ederim sizi de yordum kusura bakmayın lütfen. İyi günler."Ekrem beyin keskin herşeyi hesaplar gibi duran suratı bir an yumuşar gibi oldu ve hafifce gülümsedi.
-Lütfen Zeynep hanım ne kusuru. Size de iyi günler."Apartman kapısına doğru yürüyüp kapının önünde durdum araba hala hareket etmemişti ve benim içeri girmemi bekliyordu.Acaba patronumu beklemesini söyledi. Ah kafamı iki yana silktim ne dedik Zeynep unutuyorsun hadi, unut ve herşey bitsin diyerek evime girdim.
Evet arkadaşlar söz verdiğim gibi ikinci bölüm geldi. Aslında çok fazla beğeni ve yorum olmadı ama zamanla daha fazla olacağını düşünüyorum. Siz de beğeni ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.Sizi seviyorum ve iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.O.S.S
RomanceHemşirelik yapan Zeynep Esen, yaptığı bir iyilikten sonra Selim Korlu'yla yolları kesişir. Selim B.O.S.S- KORLU şirketinin genç patronudur. Son derece çekici, yakışıklı ve sinir bozucu bir adamdır selim. Zeynep'se masum, iyilik perisi ve kendini dı...