Evime girince hala o Selim denen adamı düşünüyordum.Akşam çoktan olmuştu ama hala açlık hissetmiyordum.Düşüncelerimden ayrılmak için biraz temizlik yapmaya karar verdim.Yadsınamayacak kadar çok etkilenmiştim Selim'den, ünüversite de tabiki benden hoşlanan birileri olmuştu ama ben ne bu kadar birilerinden etkilendim ne de böyle fiziksel bir çekim hissettim.Sonuç böyle olunca cevabım hep olumsuzdu.
Annemin aras altı ben on yaşımdayken ölen babama aşık olduğu gibi aşık olmak istiyordum eskiden. Birgün bile kimseyi düşünmedi ama gözlerinden özlem akıyordu.Üniversitenin bittiği sene yanıma gelirken otobüs kazasında annemde vefat etti.Aras balıkesirde lise sondaydı.Hastaneden beni aradıklarında ne yapacağımı şaşırmıştım, can havliyle koşuşan hayvanlar gibi bir oraya bir buraya koşturmuştum ama en son yinede hastaneye geldim.
Annemin hep sıcacık olan ellerini bu sefer buz giiyken tuttum ve deli gibi ağladım.Ondan sonra bir daha ağlamamaya söz verdim çünkü aras vardı ve o benden daha çok dağılırdı onu toplamam lazımdı.Yanağımda hissettiğim sıcaklıkla yanaklarımı sildim.Annemi özlüyordum o yüzdendi bu gözyaşları ben ağlamak istemesemde yanlızken özlem sarıyordu beni.
Temizliği çoktan zaten hiçbir zaman dağınık biri olmamıştım.Aras'la da konuşup yatmaya karar verdim ve telefonu elime alıp canımıniçi'ni aradım.
Onunla da konuşunca biraz rahatlamıştımama hala sesim hüzünlüydü hızlıca ir duş alıp pijamalarımı giyindim.Biraz internet de dolanmaya karar verdim.Kimi kandırıyorum ki direkt Selim korlu ve BOSS holding diye yazdım arama motoruna.Keşke yapmasaydım BOSS holding teknoloji, bilişim ve başka bir sürü konuda dünya devleriyle yarışıyordu.Yeni girirşimleriyle de ülkemizde yetişen tarım ürünlerini ithal ediyor ve pazarlama sektörüne de başlamıştı.Başka bir habere daha tıkladım çünkü aradığım adam buradaydı, yine duygusuz yeşil gözler ve gülümsemeyen erkeksi bir surat.
"BOSS holding Ceo'su Bülent KORLU iki yıl önce büyük bir kutlamayla şirketin yönetimini oğlu Selim Korlu'ya bıraktığını duyurmuştu ve bu iki yıl içinde Selim bey öyle atılımlar yaptı ki şirket dünya devleriyle yarışır duruma geldi.İlk kez bir türk şirketinin markalaşma yolunda ön sırayı çektiği görülüyor.Bu başarısından dolayı Selim Korlu'ya teşekkürlerimizi sunuyoruz."
Bu okuduğum önemli bir yazarın köşe yazısıydı.Ben kiminle konuşmuştum böyle! az önceki ağlamam ve şimdiki ürpermem birleşince gözlerimin dolduğunu hissettim. Ama bu çok saçmaydı, neden tekrar ağlama isteğiyle doldum ki!
Ah kendimi neden kandırıyorsam adamın dünya çapında biri olduğunu gözlerimle görünce kendimi daha da küçülmüş hissettim.
O sırada elimdeki telefon titremeye başladı, tanımadığım bir numara arıyordu açmak istemedim ama sağlık sektöründe çalışıyorsanız herzaman telefonları açmak zorundasınızdır. Gözyaşlarımı silip, burnumu çektim ve cevapla tuşuna bastım.
-Efendim" karşımdan birkaç saniye ses gelmeyince tam kapatacaktım ki hiç duymayı beklemediğim bir ses kulaklarımı doldurdu.
-Zeynep ne oldu? sesin neden kötü geliyor? tamam neyse neredesin sen yanına geliyorum ben hemen "ne oluyor ya tek kelimemmle nasıl anladı kötü olduğumu.Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.
-Selim dur sakin ol"sessizleşti ne yani o bana Zeynep diyorsa bende ona Selim diyebilirim değil mi?
-Birşeyim yok iyiyim gelmene gerek yok"tekrar kısa bir süre sessizlik çöktü.
-Peki neden ben tam tersi olduğunu hissediyorum"Ne diyebilirdim ki hiç.O yüzden sessiz kaldım.
-Beni neden aramıştın sen?"
-Hım" bir an duraksadı ve devam etti.
-Yarın tekrar görüşelim bugünkü davranışım kabaydı ve daha düzgün bir şekilde konuşup tanımak istiyorum seni"Selim Korlu az önce binlerce haberi yapılan dünya devi benimle konuşmak ve beni tanımak istiyordu. Ne diyorum ben ya o ve ben umutlanmayacak kadar uzaktık ama yine de istiyordum.İlk defa kendim için istediğim bir şeyi yapsam ne olur ki?
Hem seni tanımak istiyorum dedi evlenelim demedi ya.Derin bir nefes çektim içime biraz olsun rahatlamak için.
-Tamam "diyebildim.
-Tamam yarın akşam seni alırım"
-Peki."
-Görüşürüz o zaman "Sesi bile içimin ve vücudumun titremesine neden öluyordu.
-Görüşürüz Selim" kapatıyordum ki.
-Bu arada Zeynep kendine iyi bak en azından yarına kadar."eğleniyor gibiydi yine ses tonu , gözlerindeki eğlenceli parıltılar gözümün önünde canlanınca gülümsedim
-Sende Selim"sesimin buğulu ve arzulu çıktığını ben bile hissettim.Utançla alt dudağımı dişledim.Selim telefonu kapatmıştı ve beni merak edip yanıma gelmek istemişti.Birazda bunları düşünüp uyuyamadım.Acaba yarın akşam ne olacak? ne giysem? acaba nereye gideceğiz?ve bunun gib,i bir sürü daha soru..
Sabaha karşı içim geçmiş ve uykuya dalmıştım.Nöbet çıkışı çok uyumuyayım diye öğlenlere rutin alarm kurmuştum ve onun sesiyle uyandım.Ne yapacağımı şaşırmış halde yataktan fırladım ve banyoya koştum ılık bir duş alıp koltuk altı ve bacaklarımı tıraşladım akşam nereye gideceğimizi bilmiyordum ama elbise giymeye karar vermiştim.Duştan çıkıp başıma bir havlu sardım ve beyaz bornozumu aldım.Telefonuma baktığımda ne bir arama ne de bir mesaj vardı. Bornozumu yavaşça omuzlarımdan aşağı bıraktım.Lacivert dantelli iç çaaşırlarımı giyindim. Nedense bu gece güzel olmak istiyordu.Nedense mi? komik olmamak en iyisi Selim denen adam dengemi şaşırtmıştı.Dolabımda üniversite zamanlarımda aldığım mor, v yaka, diz kapağımın biraz üstünde dalgalı eteği olan ve kısa kollu elbisemi giyindim.Her ne kadar bunlar pahalı kıyafetler olmasa da yine güzel gözüküyordum içinde.Boynuma annemden kalan kırık beyaz inci kolyemi taktımve dalgalı saçlarımı açık bıraktım. Hafif bir makyajla hazırdım. Heycandan dizleri titriyordu, acaba fazla mı oldu kötümü gözüküyorum acaba. Bu böyle olmayacak içimi şişirdim resmen en iyisi Aras'ımı aramak onunsesini duyunca sakinleşirim belki.
-Ablam" diye açtı tatlı tınılı hoş sesiyle kardeşim.
-Canımiçi ne yapıyorsun bakalım"
-İyiyim ablam bende akşam seni aramayı düşünüyordum."Hafif sitemle konuşmaya devam ettim.
-Hadi hadi hayırsız her seferinde aynı numara"
-Ya abla ya valla numara değil."biraz daha canımın içiyle konuştum gerçekten onunla konuşunca sakinleşmiştim.Kapatır kapatmaz gelen mesaj sesine kadar.Mesajı okuya bastım titreyen dizlerime ellerimde eşlik etti.
"Aşağıdayım"
Başka hiçbirşey yoktu ve bu bana göre fazla soğuk bir mesajdı. Ben neler düşünüyorum ya Seli aşağıda ve beni bekliyor. Kafama balyoz yemiş gibi oldum.Koşturarak ayakkabılıktan mor elbiseyle giymek için aldığım mor topuklu ayakkabılarımı giydim. Bu gece uzun kabanımı giymeyecektim çünkü kendimi korumam gerekmiyordu.Deri, siyah ve spor olsa da çok şık duran ceketimi üstüme geçirip hızlıca aşağıya koştum.Apartmanın kapısını açmadan yavaşladım. Nefesimi düzeltip kapıyı açtım...
Merhaba arakadaşlar nasıl gidiyor kitap bakalım? Bir yeni bölüm daha geldi beğeneceğinize eminim çünkü ben çok beğendim. Evet benim kitabım ama beğendim yani ne yapayım.Lütfen biraz daha yorum ve oy verin diğer bölümü duruma göre iki gün sonra atabilirim size bağlı.Bu arada gayette uzun bir bölüm geldi kısa olduğunu söyleyenler için.Diğer bölümde de olaylar olaylar...
Kitabımı okuyun, okutun.Sizi seviyorum. İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.O.S.S
RomanceHemşirelik yapan Zeynep Esen, yaptığı bir iyilikten sonra Selim Korlu'yla yolları kesişir. Selim B.O.S.S- KORLU şirketinin genç patronudur. Son derece çekici, yakışıklı ve sinir bozucu bir adamdır selim. Zeynep'se masum, iyilik perisi ve kendini dı...