ANLAŞMA

5K 193 12
                                    

İzlenme hissiyle huzurlu uykumdan uyandım göz kapaklarımı hafifce araladığımda; karşımda eşşiz bir manzara görmeyi bekliyordum ama karşımda eşsiz bir manzara vardı evet ama bu kesinlikle deniz değildi.Selim ayakta durmuş beni izliyordu onu izleme isteğimi bende bastıramadım.Hafif dağılmış saçlar, siyah gömleğinin kolları dirseklerine kadar kıvrılmış  ve kravat ve ceketini çıkartmış.Yavaşça aşağılara doğru indiğimde pantolonunun önündeki kabarıklığı farkettim.İnlememek için kendimi zor tuttum ve gözlerimi kapattım, vücudumdaki sıcaklık boynum dan yukarı kızarıklık olarak devam ediyordu.Adım sesleri kulaklarımı doldurduğunda gözlerimi açtım.Selim başımın yaslı olduğu yastığa doğru eğilip bir eliyle başımı tuttu ve kaldırdı.Yastığı başımın altından alıp  kendisi oturdu ve başımı dizlerinin üstüne yerleştirdi.

  Muhteşem kokusu burnumu doldurduğunda oda saçlarımı okşuyordu.Eli yavaşça karnıma topladığım bacaklarımdan üstte duran ayak bileğime koydu.Canımı acıtacak kadar yavaş çekimde okşayarak yukarı doğru çıkıyordu.İstemsiz olsada kısık sesle inledim.Bu işlerde yeniyim diye resmen  bağırıyordum.Eli diz kapağımın üstündeyken inlememe karşılık biraz duraksayıp yutkundu, o da kendini zor tutuyordu belli ki.Ama bu çok kısa sürdü ve işkencesine devam etti.Eli kalçama doğru geldiğinde hafifçe sıktı, ve  başımı o tarafa doğru çevirdim.Tişörtüm karnıma kadar sıyrılmıştı ve dantel külodum tamamen ortadaydı.Az önceki kabarıklığın sebebi buydu demek ki.Utançla ellerim hemen tişörte gitti ama amacına ulaşamadan Selim Korlu tarafından yarı yolda tutuldular. Yüzüne baktığım da yeşil gözlerinin koyuluğu bedenimi alev aldırmaya yetecek kadar vardı.Bu arada eli külodumu geçip tişörtümü aşağıya çekti.

-Evimde birini görmeyeli uzun zaman olmuştu."dudakları kıvrıldı.

-Ama bu hoşuma gitti zeynep"son cümlesini gözlerime bakarak söyledi.Ne diyeceğimi bilemeyerek sustum.

-Günün nasıldı ?"eli elimdeydi ve parmaklarımın arasında arsızca dolaşıyordu, bunun bu kadar tuhaf hissettirmesi normal miydi? Yok hayır bu kesinlikle normal değildi yakıcı Selim korlu paketinin bir parçasıydı demekki bunlar.

-Günün nasıldı?"ah o muhteşem ses.

-İyi yorgun hissediyordum duş alıp yattım."gözlerinde eğlenceli parıltılar belirdi.Bu hoşuna gitmişti.

-Senin nasıldı?" İlk önce gözleri arsızca bedenimi baştan ayağa süzdü.

-Uzun bir gündü" dedi derin bir nefes alışveriş şeklinde.Beni mi düşünmüştü, o yüzden mi uzun bir gündü.

-Konuşmamız lazım zeynep yemek yerken bunları konuşabiliriz."Kafamı sallayıp otrur pozisyona geçtim .Selimde toparlanıp ayağa kalktı.Sabah kahvaltı yaptığımız masa toplanmıştı ve şık bir masa hazırlanmıştı nasıl duymamıştım ben bunu.

-Ebru hanım  bir saat önce falan gelmiş sen uyuyunca sessizce toparlanıp gitmiş"ne zaman çatmış olduğum kaşlarımı hafifça düzelttim.Elimden tutup beni mutfağa götürüp  masaya oturttu.Yemeklerin altını açtı,bende zevkle onu izliyordum çünkü onu insan üstü bir varlık olarak düşünüyordum.Yemek hazırlaması şaşırtıcıydı.

İçerideki masadan kase ve tabakları getirdi.Isıttığı çorbadan kaselere koydu.

-Yardım edeceğim birşey var mı?"dedim ayağa kalkıp.

-Imm bunları götürebilirsin "kenara koyduğu kaseleri gösterdi.Yanına yaklaşıp kaseyi yavaşça elime aldım.

Onun yanında olmak bile dizlerimin titremesine neden oluyordu ve bu iki kat daha fazla dikkat etmeme neden oluyordu.

Kaseleri masaya getirdiğimde arkamdan da Selim ana yemek tabaklarıyla geldi.O kadar rahat tavırları vardı ki bilmeseniz aşçı veya şef sanabilirdiniz.Her işi en iyi yapmasan olmaz mı be adam!

B.O.S.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin