BALO ( DEVAM)

4.1K 197 15
                                    

Kabul ettiğimi söyleyip hızlıca üstümü değiştirmiş ve barış hocayla Sevgi ablanın evine gitmiştik.Israrla onun evine gitmemizi ve oradan aramamı istemişti.İstediği birşey olduğunu düşündüğüm için kabul etmiş ve eve varınca aramıştım.

-Evdeyim Sevgi abla ben" dedim ne isteyeceğini düşünerek konuştum.

-Tamam Zeynepcim şimdi yatak odama geç gardırobumu açar mısın?"kıyafet falan mı isteyecek acaba derken odasına geçtim sürekli geldiğim için Sevgi ablanın evini gayet iyi biliyordum.

-Açtım abla ne isteyeceksin"karşı taraftan ilk bir ses gelmedi sonrasında derin bir iç çekişle konuştu Sevgi abla.

-Zeynepcim dolabın en arkasında paketli bir elbise var onu alıp giymeni istiyorum benim evimde hazırlanabilirsin barış seni benim evden alacak."

-Ama sevgi abla buna gerek yoktu benim elbisem vardı ."Bu arada bahsettiği paket gözüme takılınca elime alıp dolabın kapağına astım ve yavaşça fermuarını açtım.

-Oww hem zaten ben bunu kabul edemem abla bu.. bu çok güzel" dedim elbisenin koyu kırmızı ipek kumaşına dokunarak.

-Bak Zeynepcim ben hiç evlenmedim bunu biliyorsun ve hep bir kızım olsun ve gençliğimde aldığım güzel elbiseleri hep bir kız çocuğum olsun ve ona vermek için saklıyordum.Aslında o ve bir kaç tanesini de çıkartmamın nedeni sana vermekti am bir türlü fırsat olmadı.Sen benim doğmamış çocuğumsun Zeynepsin." Konuşmanın sonuna doğru sesi iyice kısılmıştı ve ağladığını biliyordum çünkü beni de ağlatmıştı.Bir boğaz temizleme sesiyle konuşmaya devam etti.

-Şimdi o elbiseyi giyin istediğin herhangi bir çantamı kolyemi ayakkabımı herşeyimi kullanabilirsin. Barışı bekletme."biraz güldürmek için ona sataşmaktan geri duramadım.

-Hım bu barış da bizim ailemizden mi acaba?"haylazca konuşmam onda keyiflendirmişti.

-Sus kız hadi bak bacaklarını kırmıyayım."tamam diyerek teşekkür ettim ve telefonu kapattım.

Ve bundan sonrasında bu gayet şık olan kırmızı elbiseye yakışacak şekilde  hazırlandım. Çıkarken aynaya baktığımda gördüklerimden gayet memnundum.Elbisenin siyah sadece dantel üstü bedenimi sarmıştı ve koyu kırmızı eteği belimi incecik göstermişti.Sırtımda  dantel üstün devamı belime doğru açılıyor bembeyaz tenimle tam bir tezat oluşturuyor güzel bir sırt dekoltesi sunuyordu onun tam bittiği yerde kırmızı ipek eteğin siyah düğme detayları vardı ve bir kemer varmış gibi sıkmıştı.Kırmızı eteğimde gizli ve baya cesur bir yırtmaç vardı ama bacağımı iyice  açmadıkça ortaya çıkıp insanların görebileceği şekilde değildi.Sevgi abla şimdi de güzeldi, gençliğinde de benim kilom kadar ancaymış galiba.Saçlarımı seksi sırt dekoltemi kapatmasın diye kabartıp dalgalı bir topuz yaptım.Mavi gözlerimi kırmızı siyahın arasında hafifce belirgin olmasını sağlayacak bir makyajla tamamladım.Aynaya bakınca ben bile bu kişinin ben olduğuma inanamamıştım.

Kapı tıklatınca siyah topuklu ayakkabılarımı giyinip siyah süet küçük çantayı elime aldım.Barış hoca uzun boyu ve hafif kilosuyla siyah takım elbisesiyle kapıdaydı ve beni görünce hafif bir duraksadı.

-Merhaba hocam. Çok şık olmuşsunuz"dedim Sevgi ablanın kapısını çekerken.Cevap gelmeyince tekrar onun hafif kırlaşmış saçlarını özenle taradığı suratına baktım.Mavi ve yeşil arası gözleri vardı.

-Dur şu an şoktayım bu kadar güzel olacağını ben bile tahmin etmiyordum bu gece peşimizde bir sürü zübbe dolaşacak anlaşıldı."karadenizliydi barış hoca ama ailesiyle hep burada yaşamış istanbulun baya zengin olan ailelerindendi.Ailesi inşaat zengini olmasına rağmen Barış hoca okuyup doktor olmuş ve aile işiyle birlikte mesleğini de en iyi şekilde icra etmişti.

B.O.S.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin