Afra'dan
Onu bir daha görebileceğimi hiç sanmıyordum en azından Ona bir daha Mavilii diye bağırabileceğimi ...
Ama O yazılmıştı kaderimize .
Köyümüz küçük olsada Köyün ağası önemli bir kişiydi koccaman bir köşkeri olduğunu biliyorum Çocukken orda ne güzel saklanbaç oynanır diye düşünürdüm.
Akşama kadar oyunlar oynamıştık , ve çok eğlenmiştik. Emre düştüğünde çok gülmüştüm ama kötü anlamda değil çünkü hem ağlıyor hem Özür diliyordu aslında Feyza'dan başka kimseye böylesine yakın hissetmemiştim .
Köyün çocukları bizi küçümserlerdi Aslında bunların hepsinin nedeni "Babamdı" evine bakmayan, içki ve kumardan başka bir şey bilmeyen Hırsız bir babam vardı Annemi her gün gözümüzün önünde döven,söven bir baba , ne acı ki O kişi Babamızdı ve ondan çok korkardık çünkü hep sarhoş olurdu ve çok acımasızca şeyler yapabiliyordu.
Ama ben asla unutmazdım kendimde tek sevdiğim tarafım buydu bana yapılan hiçbir şeyi unutmazdım !
Annemin zorla evlendirilmiş olmasından nefret eder Asla evlenmeyecegime yeminler ederdim
Çünkü benim çok kötü bir babam vardı ...
Hayalim Doktor olmaktı çünkü annem çok hastaydı bize söylemediği bi hastalığı vardı ve tabi ki babamdan aldığı darbeler beni çok etkilemişti ben hep annemi tedavi etmek istedim onun acıyan,sızlayan hiç bir yarası kalmasın diye .
Hep dua ettim bir gün Doktor olabileyim diye ...
Annem ağlarken biz kardeşimle şakacıktan doktorculuk oynardık
Ama olmadı Annemi tedavi edememiştim ...
Hayatımda en son isteyeceğim şey birisi ile evlenmek olacaktır ve tabi ki kardeşimden ayrılmak .
Ama hayat bana öyle bir oyun oynamıştı ki bu ne saklanbaça nede Doktorculuğa benzemiyordu sadece biri uçurtmamın iplerini bırakmış ve uçup gidiyorlardı ...
Engel olamamıştım çünkü çok küçüktüm.
Çocukluğum da en özel anlar kardeşimle ve Emre ile geçirdiğim zamanlardaydı.
Emre bana Babamı unutturuyordu sanki bu hayatta iyi insanların da olabileceğini gösteriyordu .
Asla yapmam dediğiniz her şeyi yapacaktınız ve bu 'kaderinizin' elindeydi .
Benim tüm umutlarımı unutturacaktı babam ! Unutmam dediğim her şeyi ama her şeyi unutacaktım
En sevdiklerimi bile ...
"Sakın bırakma Mavilii" demiştim ya bırakma BENİ lütfen ...
Tek bildiğim şey bir gün onu unutsamda , onun beni
Bırakmayacağını biliyordum .
Unutmayacağım dediğim her şeyi unutacağım gibi ...Yine ben (:
Kitabımın çok az okunduğunun farkındayım
Ama bu normal tabi Wattpad'de sayamayacağım kadar çok kitap var ve bu çok iyi bir şey
Hikayemin günlük hayatta insanları etkileyebileceğini düşünüyorum
Ama olsun Benim hayalim yazmaktı ve yapıyorum
Okuyanlar umarım beğenmiştir
Görüşürüz :)#Peribacalarındakibirkız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA MAVİ
Teen Fiction" DÜZENLENİYOR " Beni ve hayallerimi bırakma Mavilii ! Çünkü Çok Zalimsin Hayat tıpkı babam gibi...