Emre'den
Gece yine gizlice eve girdim gün boyunca odama kimse gelmemiş sabah cezam bitmişti.
İlk iş Afra'ların evine gitmiştim.
Baya beklemiştim ...
Dün gece gördüklerimi anlatmalıydım çünkü bunu bilmek onun hakkıydı.
Yağmur başlamıştı.
Karşıdan Afra ile Feyza'nın geldiğini görünce yanlarına koşmuş ve Afra'ya sarılmıştım.
Neden yaptığımı bilmiyordum.
Bianlık bir refleksle olmuştu.
Belkide Onu kaybetmekten korkmuştum.
Annelerinin mezarlarından geldiklerini duyunca çok şaşırmıştım.
Hiç bir şeyden haberleri yoktu ...
Ne yazık ki Bu işte benim Ailemin parmağıda vardı ve ben bunu nasıl açıklayacağımı düşünüyordum.
Büyük Dedem ne yaptıysa bu olayın üstünü örtmeyi başarmıştı.Afra'ya başka birinin mezarında ağaldığını nasıl diyecektim ?
Zaten şuanda dediğim hiçbir şeyi duymadığından emindim.Afra'dan bir yaş büyüktüm ama O hep benden Olgun davranıyordu.
Ben ona hiçbir şeyi anlatamadan başladı O anlatmaya ...Kardeşinin travma geçirdiğini söyleyince gözleri dolmuştu.
Ama saklıyordu benden göz yaşlarını.
Hep böyleydi duygularını saklamaya çalışırdı.
O konuştukça ben konuşamadım
Onun sözleri benim sözlerime karışsın istemedim.
Söyleyemedim onu daha da üzmek istemedim.
Feyza minderin üstünde uyuya kalmıştı.
Afra bian ayağa kalktı ve Camı açtı içeriyi ıslanmış toprak kokusu sarmıştı ...
Ve çok güzel kokuyordu.
Bana baktı ve"Biliyormusun ,Toprak bizden sevdiklerimizi aldığı için güzel kokar ve bu koku sadece yağmur yağdıktan sonra çıkar.
Yağmur beni en zor zamanlarımda Islattı en acı çektiğim zamanlarda yağdı ve ben onu yine sevdim ..."dedi ve duraksadı.
Hiç böyle düşünmemiştim.
Bana anlamsız gelen her şey onun Kelimeleriyle anlam kazanıyordu."Annemi aldı ya O Toprak artık daha da güzel kokuyor ve O isimsiz mezar Bile O kadar soğuk gelmiyor bana ..."
Devam etti"Ve insan Her şeyin değerini kaybedince anlıyor özelliklede
Aileyi !
Biz hiç anlayamadık
Çünkü Hiç birini yaşayamadık"Dedi ve ben bu son cümleyle tıkanmıştım.
Ona şuan ne desem yetersiz kalacaktı Onu teselli eden O Toprak Kokusu şuanda tüm cümlelerime bedeldi ...Ve O Artık Herkesten Nefret ediyordu !
Buda burda kalsın (:
Bazen kelimeler bir Oktan bile daha çok acıtır canımızı ...
Ama gidince.
Ama bitince.
Ama ölünce.=Yorum yapın istediğiniz kadar=
Not : Kapak Tasarımı ve kişilerin fotoğraflarını arıyorum
En kısa zamanda bulacağım (:#Peribacalarındakibirkız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA MAVİ
Roman pour Adolescents" DÜZENLENİYOR " Beni ve hayallerimi bırakma Mavilii ! Çünkü Çok Zalimsin Hayat tıpkı babam gibi...