Halime'den ( ikizlerin Annesi )
O gün kızlarımın doğum günüydü çok kötü hissetsemde yataktan kalkıp , her sene gibi onlara süpriz yapamamı bekliyorlardı.
Evde çok malzeme yoktu bulabilidiklerimle pasta yapmıştım doyurucu ve güzel gözükmüyordu ama kızlarımın seveceğini biliyordum .
İkisine de paket hazırlamıştım bu ay ek işlerle biraz para biriktirmiştim ve kızlarıma iki güzel elbise almıştım birde onlara kendi ellerimle bebek örmüştüm ,yataklarının (minderlerinin) üstüne koydum .
O sırada kapı hızlıca açılmasıyla Halilin geldiğini anlamıştım gece boyunca yoktu , yine içki içmiş ve sarhoştu "Halimee" diye bağırıyordu başladı ağzına geleni saymaya, ikizlerimden birini Köyün ağasına olan borcu yüzünden çocuk yaşta sözde nişanlayacaklardı bu bizim köyde çok yapılan bir töreydi.
Asla kabul etmeyeceğim bir konuydu Çünkü beni de bu yolla evlendirmişlerdi ve çok pişman olmuştum evde bağıra bağıra bu konuyu konuşuyordu .
Küfürler ediyordu.
" Hayır !Asla olmaz Halil senin pis işlerine çocuklarımı karıştırmam"
Dedim bağırdı ve eşyaları fırlatmaya başladı .
O sırada tek düşündüğüm Camdan bize bakan ikizlerimdi ...
Burda olmamalıydılar şuan da hemde...
çok korkmuşlardı sadece masumca bana bakıyorlardı.
Bunu onlara yapamazdım hayatım boyunca onların Okumasını istemiştim eğer Halile tamam dersem bir kızımın hayatını karartmış olacaktım ,tepkilerine karşılık kendimi toparladım ve "Hayır! Halil asla olmaz yeter artık" diye bağırdım ve en son pastanın yanındaki bıçağı aldığını ve aniden içeri giren kızlarımı gördüm
.......................Annee !!
Annee !!
Annee !!
Annee !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA MAVİ
Teen Fiction" DÜZENLENİYOR " Beni ve hayallerimi bırakma Mavilii ! Çünkü Çok Zalimsin Hayat tıpkı babam gibi...