Wstałam około 13.00 mam okropnego kaca po prostu napierdala mnie tak łeb. Mam wrażenie, że umarłam mało z wczoraj pamiętam dokładnie nic może Iza coś wie może jej opowiedziałam coś wczoraj.
- Iza - krzyknęłam.
- Co?
- Przyniesiesz szklankę wody?
- Jasne.
- A mogłabyś mi powiedzieć co się działo?
- Byłaś wczoraj ze mną w kinie potem poszłaś na imprezę gdzie poznałaś Dominika i zdradził cię Kacper. Wszystko mi wczoraj opowiedziałaś.
- O kurwa!! Już wszystko sobie przypomniałam. - wyję.
Zaglądam na telefon 20 nieodebranych połączeń i 10 SMS.
Oddzwoniłam najpierw do Julki.
- Hej Julka.
- Hej Kaja co się stało, że wczoraj nie wróciłaś na dyskotekę ? - spytała przejęta.
- Bo widzisz poszłam po Kacpra, a on mnie zdradzał z Emilką.
- Współczuję.
- Dzięki.
- Zaraz będę u ciebie z czekoladkami i twoim ulubionym filmem?
- Naprawdę?
- Tak
- To wspaniałe, że tak mnie wspierasz, a i żebym nie musiała oddzwaniać do Tomka przekaż mu te rzeczy, bo ciężko mi gadać. Mam kaca.
- Okej. Do zobaczenia.
- Pa.
Teraz oddzwonię do Dawida.
- Hej co chciałeś?
- Hej Kaja musimy się dziś spotkać.
- Nie mogę dziś.
- Dlaczego?
- Mam kaca.
- To może jutro?
- Spoko.
- Pa.
- Pa.
Teraz zostało dodzwonić do Kacpra ale najpierw sprawdzę SMS-y.
Każdy SMS był taki sam, czyli "odbierz proszę". Dobra oddzwonię teraz do tego pojeba.
- Halo - powiedziałam
- Hej Kaja skarbie wybacz to ona powiedziała, że jak się z nią nie zabawię to cię zabiję z zazdrości. A wierz do czego ona jest zdolna..No prawda Emilka dwa razy była w poprawczaku za pokrzywdzeni człowieka.
- Ale Kacper to nie jest wytłumaczenie. Ja jestem w ciąży z tobą. Mam 16 lat, a ty tak mnie wspierasz. - ja nie wiem co jest ze mną ja mu zawsze wybaczam ja go za mocno kocham.
- Kaja proszę.
- Wybaczę Ci pod jednym warunkiem.
- Jakim?
- Masz być u mnie za 10 minut.
- Już się robi skarbie.
- Kocham Cię.
- Ja ciebie też kocham.
10 minut później..
Słyszę pukanie do drzwi. Iza poszła i otworzyła. Kacper wparowała do pokoju i mnie prawie udusił.
- Dużo piłaś czuć.
- Przez ciebie cwelu. - powiedziałam śmiejąc się.
Po krótkiej chwili doszła do nas Julka teraz ja, Kacper, Iza no i Jula oglądaliśmy " 50 twarzy Grey'a,, kocham ten film.
Wieczór...
Zostałam sama z Kacprem. Julka poszła do domu, a Iza do koleżanki. Jak oczywiście zawsze Kacper chciał się ruchać, ale ja nie napierdala mnie łeb. Postanowiłam, że pójdziemy spać. Od razu zasnęłam przytulona do Kacpra. Dobrze, że są ferie i jutro nie trzeba iść do budy. Kocham Kacpra nie wiem co bym bez niego zrobiła.❤❤Yyyy nie wiem co napisać ❤❤
❤❤Może napiszę tak.. ❤❤.
Ten rozdział jest dla mojej kochanej bff black_angel_011 ❤❤
😘💕😘💕
CZYTASZ
Dziewczynka z problemami
RomanceOpowieść będzie o szesnastoletniej dziewczynie. Kaja miała bardzo zniszczone dzieciństwo w wieku 3 lat jej rodzice się rozwiedli, a ona była pod opieką babci przez 10 lat dopóki babcia nie zmarła. Dziewczynka trafiłam na 2 lata do domu dziecka. Z do...