Úterý
Zase mě vyzvedl Liam a šli sme do školy. Cestou mi dal ty papíry, takže češtinu sem měla celou, matiku taky, ale na ostatní už sem se vykašlala, snad to pochopěj, že nemám prostě nafukovací den. Kdyby mi Liam nepomohl, tak bych měla jen matiku a to kdo ví jestli. Ve škole sme zašli za těma učitelema a odevzdala sem jim to. Dneska zemák nemáme, ale bohužel sme cestou na chodbě potkali tu strašnou úču a ona mě totálně sprdla, jak to, že to ještě nemám hotový. Tak sem jí řekla, že dělá, jak kdyby byl zemák nejdůležitější předmět ze všech, ale to že se plete a ona se nasrala a dala mi poznámku a ještě mi přidala další štos věcí. No super, takže další den zabitej. Liam se mi nabídl, že mi s tím pomůže, ale přece ho pořád nemůžu takhle využívat. No nakonec sem mu předala celej zemák, protože sem na něj totálně neměla náladu. Po škole sem šla domů abych se učila, protože mám fakt co dohánět, abych vůbec příští rok dala maturitu. Když sem ležela zahrabaná v ájině, uslyšela sem zvonek. Byl to Harry, pustila sem ho dál, nejdřív sme si povídali, snad milionkrát sem mu děkovala. Protože sem teď moc tu ájinu nechápala, zeptala sem se ho, jestli by mi pomohl. Hazza souhlasil, tak sme šli nahoru do mého pokoje. Sedl si na postel a začal mi to vysvětlovat. Bylo mi úplně jedno co říká, akorát sem chtěla slyšet ten jeho úžasnej hlas. Sedla sem si k němu na postel a on mě pohladil po vlasech. Dala sem mu malou pusu na tvář a do ucha sem mu zašeptala: "Děkuju." Odpovědí mi bylo jen to, že mě hned začal líbat. Ještě dneska ráno sem brala Harryho jako nejlepšího kámoše, ale teď sem k němu cítila něco víc. Nejdřív sem neoplácela, ale pak sem začla, zapojili sme jazyky. Pak Harry začal sjíždět po mém krku a zacvhilku sem byla bez trika. Odtáhla sem se od něj.
"Harry, to nemůžem." řekla sem
Harry nic neodpověděl, jen na mě smutně koukal. Cítila sem se provinile, nevěděla sem co mám dělat, buďto se Harry naštve a nebo podvedu Liama. Rozhodla sem se, jak sem se rozhodla.
Začala sem ho znovu líbat. Zajela sem mu rukou do vlasů, do těch úžasných vlasů. Harry to asi chvilku nechápal, ale pak se přidal. Slíkla sem mu tričko a hladila sem ho po těch jeho úžasnejch svalech, Harry nezůstal pozadu a stáhl mi kraťasy a já jemu vzápětí čarné kalhoty i s boxerkama.
"tak to teda ne milá zlatá." řekl Harry a serval ze mě kalhotky a hned se pokoušel rozepnout podprdu, ale moc mu to nešlo. Po chvilce se mu to povedlo. Pak do mě strčil dva prsty a pohyboval s nimi. Vzdychala sem mu do ucha. Když už sem skoro byla, vytáhl je. Byla sem naštvaná, ale ne dlouho. Po chvilce ho do mě strčil a taky s ním pohyboval. Pak sme už vzdychali oba a užívali sme si to, na pocit vinny sem už dávno zapomněla. Pak už Harry byl a já hned taky, svalil se ze mě a leželi sme vedle sebe a užívali sme si vzájemné blízkosti.
"Sakra Harry, zapomněli sme na kondom!!!!" uvědomila sem si po chvilce
"Laur, to je průser, já myslel, že bereš antikoncepci."
"Ne neberu." začala sem brečet
"Neboj to bude dobrý." utěšoval mě Harry
"Sakra Harry, nic nebude dobrý."
Uslyšeli sme klíče v zámku, rychle sem začala pobíhat po pokoji a oblíkat se.
"Harry běž do koupelny." zašeptala sem. Harry se hnedka zvedl, sebral si asoň boxerky a zmizel do koupelny. Rychle sem se dooblíkla a šla sem dolů. Byl to jen Willi se Sárou, hned sem zase běžela nahoru za Harrym.
Otevřela sem dveře od mojí koupelny a spatřila sem Harryho. Musela sem se začít tlemit. Zrovna si dával na pusu lesk. Už měl linky, no teda strašně křivý, řasenku a pudr. Bylo to neskutečně vtipný, chtěla sem ho vyfotit a dát to na net, ale pak mi došlo, že nemůžu. Nebo respektive můžu, ale to bych byla stejná jako Liam, dokonce horší, prtože já sem s ním něco měla.
"Trdlíku." řekla sem a políbila sem ho
"Můžu tě namalovat?"
"Tak pro mě za mě." řekla sem se smíchem
Harry mi udělal růžový stíny, dal mi další vrstvy řasenky, že sem měla teda fakt "svěží" řasy, pak mi napatlal na pusu lesk a na tváře mi rtěnkou udělal srdíčka. Pak se Harry oblíkl a sebral mi pár těch úkolů co mám udělat, že mi je prej udělá. Pak odešel.
Vrátila sem se do pokoje a lehla sem si do postele. Přemýšlela sem nad tím, co budu dělat, jestli sem fakt těhotná. Rozhodně nepůjdu na potrat, protože to bych tomu děťátku nikdy neudělala, ale jak to mám říct Liamovi a hlavně mamce? No jasný nejprv než vůbec začnu něco řešit, bych si to měla ověřit. Pamatuju si, že je zbytečný utrácet za testy do týdne po sexu, protože se to stejně neukáže, takže teď nemusím plašit a shánět ho někde, takže zítra, až půjdu ze školy si koupím test a pak budou nervy, tejde v očekávání. Pak sem si šla dát jabko a šla sem do sprchy. Vůbec sem nemohla usnout, pořád se mi to všechno honilo v hlavě. Sem fakt kráva, zaprví sem podvedla Liama a zadruhý možná ani nedostuduju a to všechno jen z mojí blbosti.
Středa
Spala sem asi dvě hodiny, jestli vůbec, takže sem byla dost solidně nevyspalá. Pak se pro mě zase stavil Liam a šli sme do školy. Nesměla sem na sobě nechat nic zdát, proto sem ho líbala jako obvykle a šli sme za ruce. Ve škole už sem všechno odevzdala aby učitelé neremcali a pohoda. Psali sme z češtiny z literky, tu už umím napřed, takže budu mít nejhůř dvojku. Po škole někam Liam spěchal, což bylo pro mě dobře, protože si budu moct v klidu skočit do lékárny. Koupila sem si ten těhotenskej test a šla sem domů. Ta lékárnice na mě tak divně koukala, protože já vypadám mladší než ve skutečnosti sem.
Příští úterý
Šla sem domů, ale byla sem z toho nervózní, tak jsem nejdřív poklidila, vybrala sem nádobí z myčky, vyluxovala sem, převlíkla sem nám všem povlečení a asi kolem páté sem se konečně odhodlala. Vytáhla sem ten test z šuplíku a vyndala sem ho z krabičky, přečetla sem si návod a vydala sem se na záchod.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Tak co myslíte? Je Laura těhotná nebo ne? Jak to celé dopadne? Pište tipy do komentů :) love you Natt♥ abych nezapomněla, příběh má nový obal nebo jak to říct, prostě ten obrázek :D akorát se tam nevejde celej, nevíte někdo jak udělat, aby byl celej? Jsem úplně bezradná :/ jestli se vám příběh líbí tak prosím sdílejte :)
ČTEŠ
In my mother's shadow
FanficLaura, která studuje jazykové gymnázium v Praze, je strašně stydlivá a nemá žádné kamarády. Co se stane, když k ní do třídy příjde 5 nových kluků? Skamarádí se s nimi a nebo z toho dokonce bude i něco víc? Prosím čtěte :)