42. díl Jak to všechno dopadlo

161 19 2
                                    

Z pohledu Tiny

Už jsem se do toho nechtěla motat, navím jsem ani nevěděla, co bych řekla, nechala jsem ho jít. To bude chtít čas, nic jinýho. Šla jsem za Laurou a snažila jsem se jí uklidnit, pak mi přišla esemeska. Byl to Liam, jestli dneska nemůžu do kina, napsala jsem, že už něco mám. Jako já, to co se včera stalo, prostě k němu nic necítím, nebo možná jo, je fakt krásnej a sexy, ale prostě ještě nevím. Když se Laura trochu uklidnila a přestala brečet, řekla jsem jí můj plán.

"Laur, co bys řekla na to, že bychom si já, ty a Liam dali někde sraz a všechno byste si to vyříkali." navrhla jsem

"Pro mě za mě." řekla lhostejně

"Hele nekoukej na mě tak, pojď vemem Darcy a půjdem na zmrzku, jo?"

"No tak jo." řekla a zvedla se z postele a šla si do koupelny umýt obličej 

Já jsem mezitím vzala Darcy z postýlky a oblíkla jse jí. 

Šly jsme na tu zmrzku a Laura byla nějak divná, jak kdyby jí bylo všechno jedno, taková bez života, koukala furt do země a pak do někoho narazila. 

Z pohledu Laury

Tina mě a Darcy vytáhla ven na zmrzku, vůbec se mi nechtělo, ale šla jsem. Jenže jsem do někoho vrazila, hned jsem se začla omlouvat, ale jak jsem vzhlídla, poznala jsem, kdo to je. Byl to Liam.

"O-o-omlovám se, já jsem nechtěla." vykoktala jsem ze sebe a chtěla jsem jít dál

"Lauro, to neva, rád tě vidím."

neodpovídala jsem

"Liame, nechceš jít s námi na zmrzku?" vložila se do toho Tina

"Moc rád." odpověděl a šli jsme

Nejdřív si povídali jen Tina s Liamem, ale pak jsem se do toho vložila i já. 

"Liame, Darcy je s největší pravděpodobností tvoje." řekla jsem

"Vážně? To jsem rád." objal mě. Chtěla jsem se mu vykroutit, ale pak jsem to vzdala, došlo mi, jak mi to jeho objetí chybělo, a ta jeho vůně, i přes to všechno ho pořád miluju. Povídali jsme si až do večera, omluvila jsem se mu za to s Harrym a on se mi omluvil za ty kurvy. Rozloučili jsme se polibkem a od této chvíle jsme byli zase oficiálně spolu. 

O rok později

Darcy už malilinko chodí a umí mluvit, no teda takový ty slova jako: mama, tata, baba a taky ty její zkomoleniny. Je strašně roztomilá, byla jsem s ní teda rok doma a teď jsem se domluvila s babi, že mi jí bude ve všední dny hlídat, abych si mohla dodělat školu, no ten čtvťák, během kterýho jsem ani jednou nebyla ve škole. S Liamem jsme pořád spolu a musím říct, že šťastní a s Harrym jsem se už jakš takš usmířila, takže v rámci možností žiju fajn život. S Liamem další mimčo neplánujem, na to je ještě času dost. Za to jak teď žiju, vděčím Tině, protože nebejt jí, asi by ze mě teď byla troska úplně k ničemu. 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Konec příběhu :) chcete další? Tak votujte♥ ste moje lásky, ještě chystám jednu bonus kapitolu o tvorbě a poděkování :) tak čekujte :3

S láskou Natt♥

In my mother's shadowKde žijí příběhy. Začni objevovat