TANITIM

50.4K 441 49
                                    

BU İKİ AŞİRET BİRBİRLERİNE KÜSLERDİR VE HER İKİ AŞİRET FARKLI YERDE FARKLI KÖYLERDE YAŞIYORLAR. AYDIN VE ÇINAR AŞİRETİ BİRLEŞİP AİLE OLUCAK AMA 2 CAN GİDECEKTİR.

YANİ ARKADAŞLAR İKİ AŞİRET FARKLI KÖYLERDE YAŞAYIP HEP BİRLİKTE OLACAKLAR.

ÇINAR AŞİRETİ: MARDIN'İN KÖYÜNDE YAŞIYORLAR.

HAKAN ÇINAR:

ÇINAR AŞİRETİNİN AĞASI. HAKAN MARDİN'İN AĞASIDIR. 1 ABİSİ VE 1 KIZ KARDEŞİ VARDIR. EVLİ DEĞİLDİR.

29 YAŞINDA'DIR.

ASİYE ÇINAR:

HAKAN AĞA'NIN ANNESİDİR. ALİ AĞAY'LA EVLİDİR. 3 EVLADI VARDIR. EV HANIMIDIR.

50 YAŞINDA'DIR.

(İstediğiniz kişi olabilir. Hayal ürünüdür.)

ALİ ÇINAR:

HAKAN AĞA'NIN BABASIDIR. ASİYE HANIMAĞA İLE EVLİDİR. 3 EVLADI VARDIR. GENELLİKLE ŞİRKET İLE İLGİLENİYORDUR.

57 YAŞINDADIR.

(İstediğiniz kişi olabilir. Hayal ürünüdür.)

MİRZA ÇINAR:

HAKAN AĞA'NIN ABİSİDİR. EVLİ DEĞİLDİR. ŞİRKET İLE İLGİLENİYORDUR.

34 YAŞINDADIR.

DİLAN ÇINAR:

HAKAN AĞA'NIN KIZ KARDEŞİDİR. EVLİ DEĞİLDİR.

25 YAŞINDADIR.

AYDIN AŞİRETİ: MARDİN'İN FARKLI KÖYÜNDE YAŞIYORLAR.

AYLİN AYDIN:

AYLİN, AYDIN AŞİRETİ'NİN TORUNUDUR. ABİSİ AYDIN AŞİRETİ'NİN AĞASIDIR. AYLİN EVLİ DEĞİLDİR.

27 YAŞINDADIR.

ASLI AYDIN:

AYLİN AYDIN'IN ANNESİDİR. EV HANIMIDIR. FERHAT AĞA'NIN KARISIDIR AMA KOCASI ÖLMÜŞTÜR. 2 EVLADI VARDIR.

50 YAŞINDADIR.

ALİ AYDIN:

AYLİN AYDIN'IN ABİSİDİR. AYDIN AŞİRETİ'NİN AĞASIDIR. EVLİ DEĞİLDİR. BABASINDAN YADİGAR KALAN ŞİRKETLERİ YÖNETİYOR.

30 YAŞINDADIR.

ARKADAŞLAR TANITIMI YAZDIM SIRA YENİ BÖLÜM DE İNŞALLAH OYUNCULARI BEĞENİRSİNİZ BEĞENMENİZİ UMUYORUM İYİ GÜNLER GÖRÜŞMEK ÜZERE...

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin