43. BÖLÜM

5K 147 17
                                    

Aylin'in ağzından:

Benim karşımda şuan Baran duruyordu çırpındım ama beni yakaladı elinde mendil vardı ve burnuma dokundurdu,  gözlerim kapanmıştı.

Uyandığım da arabadaydım arabayla yoldaydık. Hemen uzandığım arka koltuktan kalktım ve konuşmaya başladım.

Ben: Seni pislik adam neden kaçırdın beni adi herif?

Baran: Görüşmeyeli nasılsınız Aylin hanım hahahaa?

Dedi ve gülüyordu bana.

Ben: Sanane indir beni arabadan. Nereye gidiyoruz biz?

Baran: Sus artık uyandığından beri bıdı bıdı indirmiyorum anladın mı? Mardin'e gidiyoruz.

Ben: Baran Hakan bulunca bu kez öldürecek biliyorsun değil mi?

Baran: Ona emin değilim bulursa tabiki hahah. Şimdi sus ve yolu izle çok yolumuz var karıcığım.

Ben: Ben senin karın değilim sende benim kocam değilsin anladın mı? Benim tek bir kocam var o da Hakan anladın mı?

Baran: Anlamadım ama sana bunu öğretene kadar söyleyeceğim. Sen artık benim karımsın.

Dedi ve yüzüme doğru vurdu. O an da dudağıma vurdu ve dudağım kanadı.

Baran; Sana sus dedim ama susmadım eğer böyle çok konuşursan çok dayak yersin anladın mı beni kadın?

Mardin'e gideceğimiz için uyuyup geçirecektim bu yolu. Sonra uykuya daldım...


Hakan'ın ağzından:

Yol uzun olacağı için hemen Dilan'la uçağa bindik. Uçakla daha çabuk varacaktım ve oradan adamlarla arayacaktık.

Dilan: Abi Yusuf acıktı ve mama da almayı unuttuk. Ne yapacağız peki?

Ben: Tamam sakin ol. Hostes Hanım bakar mısınız?

Hostes Hanım: Evet buyurun Beyfendi.

Ben: Oğlumun maması bitmiş bizde fark etmedik şimdi fark ettik de sizde mama var mı acaba?

Hostes Hanım: Evet var bize bildirdiğiniz için teşekkür ederiz. Siz Beyfendi Çınar şirketin sahibisiniz değil mi?

Ben: Evet benim.

Hostes Hanım: Memnun oldum.

Ben: Hm bende.

Sonra Hostes Hanım mamayı verdi.

Ben: Teşekkür ederiz.

Hostes Hanım: Ben teşekkür ederim iyi yolculuklar.

Sonra baya saat geçti ve anons yapıldı ve Mardin'e geldik. Mardin'den direk Baran'gilin konağına gittik benim arabamla. Dilan arabada kaldı kaldılar bende konağa girdim.

Ben: Reşit Ağa çık dışarı o pislik adi olacak oğlun nerelerde?

Reşit Ağa: Ne bağırırsın Hakan Ağa? Hem oğlum ne yapmıştır?

Ben: Bu numaraları geç Reşit Ağa oğlun karımı kaçırmıştır.

Birden kapı açıldı ve Baran ve uyumuş olan Aylin'i gördüm. Hemen aniden koştum ve Aylin'i aldım. Ve hemen koltuğa bıraktım kaçıyordu Baran hemen yakaladım ve elinde silah vardı rastgele sıkmıştı ama nereye sıktığı görünmüyordu.

Aylin'in karnına sıkmıştı tam da kızımızın oraya sıkmıştı pislik hemen elinden silahı aldım ve ona da ben sıktım ve hemen Aylin'in yanına koştum.

Ben: Aylinnnn!!!!

#Sizce Aylin yaşayacak mı?

#Bebeğe bir şey oldu mu?

EVET ARKADAŞLAR BİLİYORUM GEÇ GELDİ. ÇÜNKÜ TATİLE GİTMİŞTİM VE VAKTİM DE YOKTU ONDAN DOLAYI DA BÖLÜM ATAMADIM ÖZÜR DİLERİM. VOTE VE YORUM LÜTFEN ARKADAŞLAR İYİ GÜNLER GÖRÜŞMEK ÜZERE.  ARKADAŞLAR...


TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin