44. BÖLÜM

5.4K 145 19
                                    

(Finale son 1 bölüm kaldı.)

Hakan'ın ağzından:

Hakan: Aylinnn!

Aylin kanlar içindeydi. Hemen kucağıma aldım. Ve ordan çıkmaya çalıştım. Elimde de silah vardı ve o silahı Baran'a doğrulttum.

Ben: Çabuk çabuk imam nikahını boz yoksa seni burda ölürürüm kimse bulamaz ona göre.

Baran: Tamam dur dur lütfen. Tamam diyeceğim boşol boşol boşol.

Baran nikahla ilgili işleri iyi bilirdi hele hele imam nikahını ondan hemen söyledi.

Sonra hemen bacağına sıktım.

Ben: Bu sana yeter artar da karım iyileşsin kimse alamayacak elimden seni.

Sonra hemen ordan çıktım arabaya doğru koştum ve vardım arabaya. Arka kapıyı açtım.

Dilan: Abi ne oldu yengeme çabuk söyle.

Ben: Sonra Dilan sonra. Sen öne geç çabuk hastaneye gitmemiz gerek.

Dilan: Tamam abi.

Dilan öne geçti ben de Aylin'i arka koltuğa yatırdım. Sonra hızla arabaya bindim ve sürmeye başladım.

Aylin: Öhöö. Ha-kan.

Ben: Aylin kendini yorma sakın gözlerini kapatma. Hastaneye vardık sayılır.

Aylin: Hak-an oğlum-uz yanı-mızda değil mi?

Ben: Yanımızda Dilan'ın kucağında. Kavuşacaksınız anne oğul. Az kaldı kavuşacaksınız.

Aylin:  Eğ-er bana bir şey olur-sa oğluma onu çok sev-diği-mi söyleyin ve beni ona anla-tın.

Ben: Hayır Aylin sana bir şey olmayacak kızım da kurtulacak. Sakın sakın öyle düşünme.

Aylin seslenmedi ama bilinci yerindeydi ve hastaneye gelmiştik hemen arabadan indim ve arka kapıyı açtım Aylin'i yavaşça kucağıma aldım ve bağırmaya başladım.

Ben: Sedye. Sedye. Yaralı.

Hemen sedye getirdiler doktorda geldi.

Doktor: Ne oldu hastaya?

Ben: Vu-ruldu.

Doktor: Tamam siz bekleyin çünkü buradan gerisine giremezsiniz yasak.

Aylin'i ameliyathaneye aldılar bende kapısında bekliyordum. Dilan oturmuş Yusuf'u uyutuyordu.

1 saat / 2 saat / 2,30 saat / oldu ve kapı açıldı.

Doktor:  Çok şükür hasta kurtuldu. Çok kan kaybetmiş ama takviye yaptık. Şimdi iyi kendisini normal odaya alacağız. Bebek ise.

Ben: Çok şükür Allahım. Peki kızım iyi mi?

Doktor: Bebek iyi ama bir daha bu kadar dayanmayabilir çünkü bebek bir kaç defa düşme tehlikesine gelmiş ama zor kurtulmuş. Ondan tavsiyem böyle şeyler yaşamamasını sağlayın geçmiş olsun.

Ben: Sağ olun.

5 dakika sonra bekledikten sonra Aylin'i ameliyathaneden çıkarttılar ve normal odaya aldılar. O anda içeri Aslı anne ve Ali geldi.

Ben: Hoşgeldiniz Aslı anne Ali.

Aslı anne ve Ali: Hoşbulduk Hakan.

Aslı anne: Kızım duydum ki vurulmuşsun annem ben çok korktum kızım dedi ve sarıldı.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin