13. BÖLÜM

10K 245 17
                                    

Aylin'in ağzından:

(Bu olay Hakan'ın bağ evine gelmesiyle 2 hafta olmuştur. Aylin 2. Hafta kaçırılmıştır.)

En son gözlerim kararmıştı. Yavaş yavaş uyanıyordum. Her tarafım ağrıyordu. Uyandığım da bir yatakta yatıyordum hemen yataktan kalktım ve kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açmaya çalıştım ama kapı kilitliydi.

Ben: Hakann! Kimse yok muu? Heyyyy. Oyun mu bu?

Kapı açıldı ve içeri biri girdi içeri Azad girmişti. O an çok şaşırdım. Yanıma doğru yaklaştı ama ben arka arka gidiyordum. En son duvara çarptım Azad yanıma geldi.

Azad: Uyandın mı güzelim?

Ben: Ne diyorsun sen Azad ben evliyim?

Azad: Biliyorum.

Ben: Peki neredeyim ben? Neden kimse yok ve Hakan nerede?

Azad: Eee yeter ha ne soru sordun kimse yok artık. Hakan yok anladın mı? Artık sen benimsin.

Ben: Ne diyorsun sen Azad? Sen benim kuzenim, amcamın oğlusun ve hep öyle kalacak.

Beni tutup yere attı ve konuşmaya başladı.

Azad: Aylin akıllı ol bak. Sevgimden bir şey yapmıyorum.

Ben hemen lafa atladım ben korkmuyordum kimseden. Cesaretimle konuştum. Hemen ayağa kalktım.

Ben: Hadi yapsana. Hadi. Azad neden beni kaçırdın neden?

Azad: Sevdim lan sevdim. Söyledim sana gel evlenelim buradan gidelim dedim ama sen beni değil de o Ağa bozuntusunu seçtin. Onun oldun benim değil. Artık kimse olmayacak hayatında ben ve sen olacağız. Yakında da buradan gideceğiz.

Ben: Ben hiç bir yere gitmiyorum anladın mı? Beni buradan çıkar hemen.

Beni kolumdan tutup tokat attı. Bağırdı çağırdı ve gitti yanımdan. Çok acımıştı attığı tokat. Sonrasında ise yanağım baya kızarmıştı. Bir yalan söyleyip buradan kurtulmam lazımdı. Hemen yataktan kalkıp kapıyı yumrukladım.

Ben: Aç kapıyı Azad tuvalete gitmem gerek.

Hemen Azad da geldi ve kapıyı açtı benim kapının önünde 2 tane koruma vardı. Beni 2 koruma tutup tuvalete götürdü ben hemen tuvalete girdim kapıyı kilitleyip musluğu açtım. Dolapları karıştırdım ayna buldum aynayı alıp havluya sardım aynayı kırdım ve kırıkları cebime kattım.

Kapıyı açmaya çalışıyordu o an bağırdı.

Azad: Hadi yeter bitti çık.

Ben: Tamam tamam.

Ben de kapıyı açıp çıktım ve beni kolumdan tutup aynı odaya tıktılar. Şuan da öylece oturuyordum Karnım da acıkmıştı azıcık. Kapı açıldı ve korumanın biri bana yemek getirdi.

Ben: Yemek istemiyorum götürün.

Koruma: Azad Abi'nin talimatı var.

Ben: Banane Azad'dan ya al götür o yemeği.

Koruma: Neden yemek istemiyorsun?

Ben: İçine bir şey katmadığınız ne malum?

O anda da içeri Azad girmişti.

Azad: Öyle şeylerle işimiz olmaz bizim, ye yemeğini uyu.

Ben: Yemiyorum zorla mı?

Azad: Aylinnn! Bak sinirleniyorum.

Ben: Ne Azad ne öyle kedi gibi pısıp yememi bekliyorsun. Ancak avucunu yalarsın.

O an da bana tokat attı 2 defa. Yere düştüm ve karnımı depikleyip gitti.

Azad: Yemesen yeme. Yemeği alın. Bir daha diklenme yeni başlıyoruz Aylin.

Kapıyı da kitlediler. Ben yerden kalkamıyordum. Çok sert vurmuştu karnıma. Hareket edemedim. O an da kan geldi bir yerden. Gözlerim kapanıyordu ve bilincim de kapanıyordu o an da...

ARKADAŞLAR EVET YENİ BÖLÜM GELDİ KISA OLMUŞ OLABİLİR ÖZÜR DİLERİM. ARKADAŞLAR BÖLÜM HAFTAYA GELEBİLİR. ARKADAŞLAR VOTE VE YORUM LÜTFEN İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR...

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin