14. BÖLÜM

9.6K 254 30
                                    

Hakan'ın ağzından:

Kafam çok ağrıyordu kafamı tutarak ayağa kalktım. Bir şey olmuştu hemen oradan ayrılıp yatak odasına gittim Aylin'e bakmaya. Aylin neredeydi?

Ben: Aylinn! Aylin!

Kimse yoktu hemen telefonumu aldım ve Aylin'i aradım açmıyordu. Bir kaç defa aradım ama açmadı kimse. Ben de hemen telefonumu kapatıp babamı aradım.

- Alo baba!
- Alo oğlum neredesin?
- Bağ evindeyim de siz neredesiniz şuan?
- Hastane de.
- Nerede nerede?
- Hastanedeyiz hemen gel buraya Aylin kızım burada.
- Tamam tamam geliyorum.

Ne olmuştu Aylin'e? Başına ne gelmişti hemen bağ evinden çıktım ve arabama baktım arabama binip hastaneye doğru gittim. Hangi hastane olduğunu biliyordum. Hemen arabayı park edip oradaki danışmana sordum.

Ben: Merhabalar. Aylin Çınar nerede?

Kız: Merhaba. Aylin Çınar şuan da 2 katta, 300. numaralı oda.

Ben: Sağ olun.

Hemen oradan ayrılıp 2 kata çıktım 3 Numaralı odayı arıyordum tam buldum içeri girdim. Aylin yatıyordu. Annem'gil oturmuş başında bekliyorlardı.

Ben: Anne baba ne oldu bu yüzünüzün hali ne? Aylin'e ne oldu?

Babam: Oğlum gel dışarı da konuşalım.

Sonra babam ve ben odamdan çıktık.

Babam: Bak dikkatli dinle.

Ben: Tamam anlat baba hemen.

Babam: Aylin kızımı birileri başka yerde görmüşler. Bizde hemen gidip aldık Aylin'i kaçırmışlar. Ama kaçıran da Aylin'in Amcasının oğlu Azad.

Ben: Ne ne diyorsun baba sen nasıl cesaret edebilir benim karımı kaçırmaya.

Babam: Bilmiyorum oğlum da adam elimizde şuan. Adamlar başında yani kolay kolay kaçamaz. Bu arada Aylin'e gelirsek biraz dövmüş ama karnına tekme atınca bebeğe zarar vermiş.

Ben: Baba bebek derken.

Babam: Haberin yok mu oğlum? Aylin hamile ama bebeğin düşme tehlikesi var o it adam Aylin'in karnına vurunca bebeğe isabet etmiş ve bebek zor dayanıyor. Aylin kızımı da uyutuyorlar uyanmasın diye. Peki Aylin kızımı nasıl kaçırdılar oğul?

Ben: Bilmiyorum baba tam. Bağ evinde Aylin'e yemek hazırlıyordum kapı çaldı açtım bir adam geldi ve enseme bir şeyle vurdu o an da da zaten bayıldım başka bir şey hatırlamıyorum.

Babam: Neyse hadi Aylin kızımın yanında dur ayrılma.

Ben: Tamam baba.

Sonra Babam ve ben Aylin'in yanına gittik. Aylin şuan da masum masum uyuyordu. Üstünde giydiği başka tişört ve eşofman vardı. Yüzünde yanağında kızarıklar vardı. İlk gün yanlış anlaşılmalar yüzünden bilmeden kıymıştım ama bir daha kıyamamıştım. Ama pislik bir adam gelip karıma kıymıştı.- Bunun bedelini çok kötü ödeyecekti.

Annem ve babam konağa gittiler bende Aylin'in yanında kaldım.

Aylin: Su su.

Ben hemen kalkıp sürahiden su doldurup verdim.

Ben: Al canım.

Aylin: Ben neredeyim? Kurtuldum mu?

Ben: Sakin ol. Hastanedesin ve kurtuldun.

Aylin: Ne oldu bana neden buraya geldik?

Ben: Bayılmışsın ondan geldik de acıktın mı?

Aylin: Evet çok acıktım.

Ben: Tamam  sen burada dur ben yiyecek bir şeyler alıp geliyorum.

Sonra dışarı çıktım yiyecek bir şeyler alıp hastaneye geri girdim. Hastane de birileri bağırıyordu ama bu ses tanıdıktı duraksadım ve dinledim bu Aylin'di. Hemen koşarak yanıma gittim.

Ben: Aylinnn! Aylin!

Aylin: Bırakın beni o bebeği istemiyorum bırak.

Hemşire Hanım zor tutuyordu Aylin'i bende tuttum. Hemşire Hanım iğne yaptı ve Aylin sakinleşti.

Ben: Ne yaptınız?

Hemşire: Sakinleştirici yaptım etkisi fazla sürmez. 1 - 2 saate uyanır.

Ben: Peki Aylin kaç aylık hamile?

Hemşire: 2 haftalık hamile bildiğim kadarıyla. 

Ben: Sağ olun.

Bebeği istememesi normal miydi? Bence normal değildi. Çünkü hangi kadın bebeğini istemezdi ki? Yoksa yoksa o düşündüğüm şey mi?...


ARKADAŞLAR VOTE VE YORUM LÜTFEN İYİ GÜNLER GÖRÜŞMEK ÜZERE ARKADAŞLAR...


TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin