Aylin'in ağzından:
Sabah olmuştu ve erkenden kalkmıştım odada kimse yoktu ne Hakan vardı ne de oğlum. Yataktan kalktım ve odadan dışarı çıktım. Salona doğru ilerlemiştim ki Hakan bağırdı.
Hakan: Aylin!
Ben: Efendim dedim ve salona girdim.
Hakan: Ya al oğlumuzu altını bezle. Hep yüzüme çişini yaptı.
Ben: Hahahahah. Tamam sen git yüzünü yıka.
Hakan: Ah oğlum ah beni mi buldun çiş yapacak?
Ben: Babasına sevgisini gösteriyor oğlum benim.
Hakan: Bu hiç sevgiye benzemiyor aynı intikam gibi ama intikam alacağım ama oğlumdan değil annesinden dedi ve hızla yanıma geldi kollarımdan tuttu.
Ben: Hakan ya şimdi olmaz.
Hakan: Nedenmiş?
Ben: Dilan var Hakan.
Hakan: Doğru bende akşamı beklerim. Neyse senin yüzüne ne oldu sapsarı?
Ben: Bilmiyorum ki bayadır böyle herhalde korkudan.
Hakan: Bu korkudan değil bence hadi hastaneye gidelim.
Ben: Hiç gidecek halim yok Hakan iyiyim bir şeyim yok.
Hakan: Nasıl bir şeyin yok baksana yüzün sapsarı halin yok itiraz istemiyorum ve hazırlan gidiyoruz.
Ben: Ne desem vazgeçmeyeceksin değil mi?
Kafasını onaylarak salladı.
Hakan: Hıhı.
Ben: Tamam hazırlanıp geliyorum.
Hakan: Dar şeyler giyinme ona göre.
Ben: Peki tamam.
Sonra hazırlanmaya gittim. Üstüme beyaz bir tişört giydim ve altına da dizime kadar olan beyaz kırmızı şeritli olan eteğimi giydim ayakkabı da sandaletimi giydim ve hazırdım. İçeriye gittim ve Hakan bana şaşırmış bakıyordu yanına gittim.
Hakan: Bu güzel hallerini özlemişim be.
Dedi ve sarıldı.
Ben: Bende bu güzel sözlerini özledim.
Bende sımsıkı sarıldım. İçeriden öksürük sesi geldi Hakan ve ben döndük öksüren Dilan'dı.
Dilan: Bu evde bende varım dikkat etseniz.
Hakan: Tamam abicim kızma.
Dilan: Nasıl kızmayayım abi baksanıza karşıma tövbe tövbe.
Ben gülüyordum.
Hakan: Tamam sus kız hadi odana biz hastaneye gidiceğiz ve oğluma bak.
Dilan: Hayırdır kime ne oldu?
Hakan: Yengen biraz halsiz onu götüreceğim.
Dilan: Tamam geçmiş olsun yenge.
Ben: Sağ ol Dilancım.
Hakan: Hadi biz kaçar.
Sonra evden çıktık ve Hakan'ın arabasına bindim. İstanbul güzel bir şehirdi ayrı ayrı manzaraları vardı.
Yolda giderken sessizlik oluştu ve ikimiz de sanki iki küs gibi konuşmuyorduk. Sonra hastaneye vardık ve arabadan indik acile girdik.
Doktor: Hoşgeldiniz. Neyiniz var?
Ben: Halsizim ve canım hiç bir şey istemiyor ve yüzün sapsarı kesiliyor.
Doktor: Anladım burada yapacak bir şey yok ve sizi Kadın Doğum Uzmanına göreceğim ve size bir baksınlar.
Ben: Peki tamam.
Benim Kadın Doğum Uzmanında ne işim vardı ki. Kendimden şüphelenmiştim.
Hakanla birlikte Kadın Doğum Uzmanına gittik ve kadın Doktordu ve içeri girdik.
Doktor: Hoşgeldiniz.
Ben ve Hakan: Hoşbulduk.
Doktor:Şikayetiniz ne idi?
Ben: Halsizim ve canım hiç bir şey istemiyor ve yüzün sapsarı kesiliyor.
Doktor: Anladım sizi bir kaç soru soracağım.
Ben: Tabi buyurun.
Doktor: En son ne zaman adet oldunuz?
Ben: En son 3 ay önce olmuştum ondan sonra hiç olmadım.
Doktor: Peki bir soru daha. Eşinizle en son ne zaman birlikte oldunuz?
Bu soruda utanmıştım.
Doktor: Utanmanıza gerek yok. Tıpta ayıp olmaz.
Ben: Peki en son 3 ay önceydi ve bir daha olmadı. Eşim yurt dışındaydı.
Yalan söylemek zorunda kalmıştım eğer gerçekleri anlatsaydım olmazdı. Hakan da bana şaşırarak bakıyordu.
Doktor: Son sorumuz da hiç bulantı kusma baş ağrısı gibi şeyler yaşadınız mı?
Ben: Hayır yaşamadım.
Doktor: Peki tamam sizi bir muayene edelim lütfen perde arkasına geçin ve karnınızı açın geliyorum.
Ben: Peki tamam. Hakan yardım eder misin?
Hakan: Tamam.
Hakanla birlikte perde arkasına geçtik ve yatak gibi yere yattım ve Hakan da karnımı açtı. Doktor da geldi.
Sonra karnımda bir şey gezdirdi ve konuşmaya başladı.
Doktor: Tahmin ettiğim gibi. 3 aylık hamilesiniz.
Ben: Hamile miyim?
Doktor: Evet hem de 3 aylık şuan cinsiyetini bile öğrenebilirsiniz. Bebeğiniz kendini saklamış ve belli etmemeye başlamış bu çok normal korkmayın.
Hakan çok sevinmişti. Gözleri gülüyordu.
Hakan: Cinsiyeti nedir acaba?
Ben: Evet çok merak ettim şuan.
Doktor: Cinsiyeti kız. Çok tatlı bir kızınız olacak. Kalkabilirsiniz ve karnınızı bu peçete ile silin.
Ben: Tamam.
Doktor: Çok zayıfsınız ve karnınız hiç belli olmuyor bu durum ileri ki zamanlarda sorun çıkartabilir. Ondan dolayı sağlıklı beslenmelisiniz. Ve size sağlıklı şeyler yemeniz için bir diyet gibi bir şey vereceğim bunu uygulayacaksınız ve sağlıklı bir kızınız olacak karnınız şişecek.
Ben: Teşekkür ederim.
Doktor: Rica ederim...
EVET ARKADAŞLAR AYLİN HAMİLE. BU FİKİR İÇİN @aysuqasimova ARKADAŞA TEŞEKKÜR EDERİM BANA ÇOK YARDIMCI OLDU. BÖLÜM GEÇ GELEBİLİR. VOTE VE YORUM LÜTFEN İYİ GÜNLER GÖRÜŞMEK ÜZERE ARKADAŞLAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
Adventureİki aşirette bir araya geliyorlar. Şu kan davası daha fazla sürmesin diye kan davasını bir şartla sonlandırıyorlar. Ama iki can da beraber alıp gidiyor. Birbirini sevmeyen gençler bir olaydan sonra nasıl mutlu oluyorlar buyurun okuyun... BİR TÖRE Hİ...