Hakan'ın ağzından:
Avluya indiğim de eski nişanlım olan Tuğba burdaydı. Küçükken bir hata yapıp nişanlanmıştım sonra da beni bırakıp gitmişti sonra da tekrardan evlenip bir tane oğlum oldu, şimdi evliyim ve bir tane kızım olacaktı yakında.
Tuğba: Hakan.
Ben: Hoşgeldin.
Tuğba: Hoşbulduk. Asiye teyze yok mu?
Ben: Aha annem de geliyor.
Annem: Hoşgeldin Tuğba kızım.
Tuğba: Hoşbulduk Asiye teyze.
Aylin: Hakan neler oluyor anlatacak mısın?
Ben: Tamam biraz sabret canım. Eee Tuğba bırakıp gitmiştin şimdi niye geldin?
Annem: Oğlum kız misafir gelmiş sus.
Ben: Ne susması anne beni seviyormuş gibi yapıp nişanlandı sonra da beni bırakıp gitti bu nasıl bir şeydir? Bu saatten sonra neden geliyorsun? Şimdi buradan çık git.
Dediğimde Aylin korkmuş ve ağlıyordu. Annem öylece bakıp üzülüyordu bende sinirden ne yapacağımı bilemedim ve odama çıktım. Sakin olmalıydım. Aylin odadan içeri girdi ve yanıma oturdu.
Aylin: Hakan ne olduğunu anlatacak mısın?
Ben: Tamam tamam anlatacağım. Ben Hazal'la evlenmeden önce bir sevdiğim kız vardı işte o kız Tuğba'yı. İşte Tuğba'yla nişanlandık bir gün bir şey olduğunu sezdim ve beni aldatıyormuş bunu öğrenince hemen ortadan kayboldu yani gittik bir daha da görüşmedik.
Aylin: Hakan bir şey söyleyeceğim de aşkım sen nasıl bir hayat yaşadın böyle küçük yaşta nişan biraz büyüdün sonra evlendin oğlun oldu ve sonra benimle evlendin.
Ben: Benim hayatım da böyle işte. Çalış evlen bu kadar. Kimse benim kadar çalışmadı. Benim kadar gayret göstermedi şirket büyüsün diye.
(1 ay sonra):
Her şey düzelmişti ve hayat devam ediyordu. Aylin'in doğumuna az kalmış her gece aksiyonla yatıyorduk. Aylin sürekli söyleniyordu yatağa sığamıyorum diye her gece gülerek uyuyordum.
Yine sabah ölmüştü bugün özel bir gündü. Mirza abim evleniyordu. Sabah kalkıp lavaboya gittim ve işlerimi halledip çıktım. Aylin'in yanına yatağa gittim ve öptüm saçlarından bunu yaptığımda çok seviniyordu Aylin.
Aylin: Günaydın.
Ben: Günaydın hayatım hadi kalkın bakalım. Bugün özel gün.
Aylin: Aa evet bak geç kaldım ben hayatım.
Ben: Neye aşkım?
Aylin: Saat geç oldu baksana biz hala hazırlanmadık.
Ben: Doğru hadi kalkalım.
Sonra Aylin'le kalktık ve aşağıya inip herkes erkenden kahvaltı yaptığı için ben ve Aylin ikimiz tek başımıza kahvaltı ettik ve hazırlanmaya başladık. Ben spor takım giydim ve saçımı yaptırmak için Mirza abimin yanına berbere geçtim. Aylin de evde hazırlanacaktı çünkü ona özel kuaför tutmuştum.
Sonra arabama binip berbere geçtim. İçeri girdiğim de bana bakıp gülüyorlardı.
Ben: Ne oldu oğlum neye gülüyorsunuz?
Mirza abim: Oğlum baksana üstüne takım giymen gerekiyor sen gidip spor takım giymişsin.
Ben: Abi biliyorsun huyum kurusun abi spor takımla daha rahat hissediyorum kendimi.
Ali: Tamam tamam hadi giyin sen.
Sonra kabine girip üstümü giyindim ve dışarı çıktım. Sonra saçımı yaptırdım. Ben hazırdım artık ve arabaya bindim ve konağa geçtim. Odama çıktım Aylin giyinmiş ve çok güzel olmuştu.
Ben: Aşkım çok güzel olmuşsun.
Aylin: Sen de çok yakışıklısın aşkım.
Ben: Şimdiden diyeyim çok oynamak yok.
Aylin: Yaa ama. Olmaz ki oynamam lazım.
Ben: Olmaz aşkım mazallah bebeğe bir şey olur.
Aylin: Peki tamam bebeğimiz için dikkat edeceğim.
Ben: Yanımda dur ona göre çünkü yanlışlıkla biri çarpabilir.
Aylin: İstersen tuvalete de birlikte girelim.
Ben: Olur.
Aylin: Hakan!
Hemen sinirlenmişti bende yumuşatmaya çalıştım.
Ben: Tamam tamam şaka yaptım...
ARKADAŞLAR BÖLÜM SAÇMA OLMUŞ OLABİLİR ONDAN DOLAYI ÖZÜR DİLERİM SİZİN İÇİN GELECEK BÖLÜMÜN GÜZEL OLMASINA HEYECANLI OLMASINA DİKKAT EDECEĞİM. VOTE VE YORUM LÜTFEN İYİ GÜNLER GÖRÜŞMEK ÜZERE ARKADAŞLAR DİKKATLİ OLUN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
Adventureİki aşirette bir araya geliyorlar. Şu kan davası daha fazla sürmesin diye kan davasını bir şartla sonlandırıyorlar. Ama iki can da beraber alıp gidiyor. Birbirini sevmeyen gençler bir olaydan sonra nasıl mutlu oluyorlar buyurun okuyun... BİR TÖRE Hİ...