FİNAL

8.5K 169 41
                                    

Dayanamadım ve sizin için plan yapıp finali attım. Her şey sizin için...

Aylin'in ağzından:

(6 Ay Sonra)

Şuan da kızımı dünyaya getirmek üzereyim. Şuan ameliyathane de kızımı dünyaya getirmek için terler döküyorum. Ameliyat çok riskli ama yapmak zorundayım kızımı dünyaya getirmek zorundayım. Şuan yaşam ve ölüm arasında bir kıyıdayım. Yaşamak zor ölmek kolay gibi.

Doktor: Biraz daha gayret Aylin Hanım kızınız doğmak üzere.

Hakan: Hadi Aylin bunu başaracaksın.

Doktor: Ihıhhh.

Ve o anda dünya durdu sanki, kızımın sesi oda da yayılıyordu. Kızımı alıp havluya sardılar temizlediler ve yanıma getirdiler.

Aylin: Annem mis kokulum.

Sonra beni ameliyathaneden çıkarttılar normal bir odaya aldılar. Odaya doluştular. Annem, abim, Dilan, Mirza, Aslı, Hakan veee.

Kayınvalidem ve kayınbabam olan adlarını söylemeye benim bile utandığım kişiler gelmişti.

İkisi de çökmüş ve gözleri yaşlılardı. Yanıma geldi kayınvalidem denen kadın diz çöktü herkesin içinde.

Asiye anne: Kızım kurbanın olayım affet bir suç işledik. Oğlumun-

Hakan: Bana oğlum deme.

Ali Baba: Öyle deme o senin annen bende baban.

Hakan: Karımı başkasına veren baba ve anne mi bu siz olamazsınız siz bataklıktan başka bir şey değilsiniz. Hayatımı alt üst eden bir anne baba.

Asiye anne: Kızım nereden bilebilirdik Hakan'ın yaşadığını bilseydik seni neden başkasına verelim.

Aslı: Ne? Mirza burada neler dönüyor bana hemen anlatacaksın.

Mirza: Sırası değil Aslı sus ve izle.

Ben: Siz ne derseniz diyin ama ben sizi ömür boyu affetmeyeceğim çünkü hayatımı karartmaktan başka bir şey yapmadınız.

Ali baba: Seni anlıyoruz ama bizi de anla. Biz de çöktük oğlum gidince her şey durdu.

Hakan: Şimdi sırası değil karım daha yeni kızımı doğurdu. Herkes dışarı hemen.

Herkes hızlı hızlı dışarı çıktılar ve Hakan yanıma geldi.

Hakan: Hayatım onları affetmeyeceğim hiçbir zaman senden sadece bir isteğim var buradan gidip başka ülkeye yaşamaya ne dersin?

Ben: Seninle her yere giderim ölüme bile.

Hakan: Tamam her yere gel ama ölüme gelmeni istemem. Çünkü yaşayacak görecek günlerimiz çok daha oğlumuzun hürmetini göreceğiz.

Ben: Hastanedeyiz Hakan böyle konuşmak ayıp.

Hakan: Tamam tamam.

Dudağıma öpücük kondurdu ve kapı çaldı.

Hakan: Gel.

Hemşire: Bebişiniz de geldi.

Ben: Hoşgeldin benim kızım.

Hemşire kızımı Aylin'e verdi ve hayırlı olsun deyip gitti. Bende hemen Aylin'in yanına gidip kızıma bakmaya gittim.

Ben: Hakan bu şirin aynı bana benziyor.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin