Aylin'in ağzından:
Sabah olmuştu sabaha kadar düşünüp uyuyamamıştım. Bir de kolum çok ağrıyordu Azad çok sıktığı için de morarmıştı. Sonra telefonumu elime alıp saate baktım. Saat daha 9'du ve ben unutmuştum bugün Ağa ve annesi gelecekti. Ben hemen hazırlamaya başladım.
Üstüme mavi bir kazak altına da siyah dar pantolon ayakkabı da siyah botumu giydim üstüne de gri kot ceketimi giymiştimve aşağıya indim. Amcam ve annem'gil kahvaltı yapıyordu.
Ben: Günaydın.
Herkes: Günaydın kızım / Günaydın Aylin.
Annem: Kızım Çınar aşiretinden haber geldi biraz sonra burada olacaklar hadi kahvaltını yap.
Ben: Tamam anne.
Oturup kahvaltı yaptık ortalığı topladık sonra ben yukarı çıktım ve telefonumdan şarkı açıp makyajımı yaptım. Odamın kapısı çaldı.
Ben: Gell.
Yüzümü kapıya çevirdim ki içeri bir kadın girdi herhalde Ağa'nın annesiydi.
Kadın: Kızım ben Hakan'ın annesi Asiye.
Kadın'ın yanına gidip el sıkıştım.
Ben: Ben de Aylin memnun oldum efendim.
Kadın: Kızım eğer hazırsan çıkalım.
Ben: Hazırım efendim hemen geliyorum.
Aşağıya indim ve annem de hazırlanmıştı. Konaktan dışarı çıktım. 2 tane lüks siyah araba vardı. Ağa'nın annesi Asiye hanım bana seslendi.
Asiye hanım: Aylin sen Hakan'ın arabasına bin biz annenle bu arabaya bineceğiz.
Ben: Tamam efendim.
Sonra konaktan ayrılıp Hakan Ağa'nın arabasına bindim. Yola çıkmaya başladık ama hiç konuşmadık. Bizim köyümüzden uzaklaşmıştık.
Hakan Ağa: Böyle geleceğini mi sandın?
Ben: Evet buna karışamazsın.
Hakan Ağa: Karışırım 5 gün sonra karım olucaksın.
Ben: Abim bile karışmıyor sen niye karışıyorsun hem kocam değilsin.
Hakan Ağa: Benim kadınım böyle giyinemez.
Ben: Giyinirim.
Zaten gelmiştik alışveriş merkezine bende hemen arabadan inip annemin yanına gittim.
Ben: Anne ben gelmesem olmaz mı sen bak bana?
Annem: Kızım ben mi nişanlanıyorum ki nasıl gelmeyeceksin?
Asiye Hanım: Bir sorun mu var Aslı Hanım?
Ben: Aslında var. Sizin oğlunuz benim kıyafetlerime karışıyor. Ben karışmasını istemiyorum.
Demiştim bir yerden güç alarak.
Asiye Hanım: Aylin kızım sen ona bakma biraz sinirli bu günlerde. O da şokun içinde ani olarak evleniyor. Ben onunla konuşurum.
Sonra Asiye Hanım ve Hakan Ağa konuştular araba da, sonra bizim yanımıza geldiler ve alışveriş yapmaya başladık. Alışveriş yapıyorduk.
Annem: Kızım eksik var mı?
Ben: Hayır anne her şey tam.
Asiye Hanım: Aslı Hanım bize gelin de bir kahve içelim konuşalım.
Annem bana baktı ve sonra da cevap verdi.
Annem: Olur Asiye Hanım.
Sonra arabaya bindik ve Çınar konağına doğru yol aldık ben yolları seyrediyordum sadece.
Hakan Ağa: Benden hemen sıkıldın mı yoksa?
Ben: Hayır da neden sordun?
Hakan Ağa: Benden, hayattan sıkılmış gibi bir halin var da ondan. Hem yakında kocan olucağım yani benden sıkılma.
Ben: Evet ne yazık ki sen benim 5 gün sonra kocam olucaksın ve sen benden sıkılma diyorsun nasıl sıkılmayayım ki?
Hakan Ağa: Ben sana ne yaptım ki sıkılıyorsun?
Ben: Ne mi yaptın her şeyime karışıyorsun ben özgür bir kızım evimde bu kadar sıkmadılar beni.
Hakan Ağa: Hatırlatırım burası Mardin ve ben buranın Ağası Hakan Çınar herkes benim dediğimi yapar ve sende benim dediğim gibi yapacaksın beni kimse değiştiremez.
Ben: Olabilir ama bende o masum kızlara benzemem. O kızlar her dediklerini yaparlar ses çıkartmazlar ama beni o kadar zayıf görme.
Bu dediklerimi güldü ve büyük bir konağın önünde durdu bende hemen indim annem'gilin arabadan inmesini bekledim. Annem de indi.
Annem: Hadi gel kızım.
Ben: Tamam anne.
Sonra o büyük konağın içine girdik. Konak krem rengindeydi. Konakta yerde minderler vardı. 3 katlı bir konaktı. Asiye Hanımı takip ettik ve salona girdik.
Asiye Hanım: Hoşgeldiniz Aslı Hanım ve Aylin kızım.
Ben ve annem: Hoşbulduk Asiye Hanım.
Asiye Hanım: Dilan kızım gel hele misafirlerimiz vardır.
Dilan: Kim anne misafir?
Asiye Hanım: Gelinim ve dünürüm olucak misafirler.
Dilan: Hoşgeldiniz.
Ben ve Annem: Hoşbulduk.
Sonra bir kahve içip kalktık.
Asiye hanım: Oğlum gelsin de sizi bıraksın.
Annem: Gerek yok ben Azad'ı aradım gelecek. Kayınbiraderimin oğlu gelecek.
Asiye Hanım: Peki o zaman yarın isteme ve nişan da konuşuruz Aslı Hanım.
Annem: Konuşuruz Aslı hanım.
Sonra Azad geldi ve bizi aldı ben ön koltuğa oturmuştum annem öyle istemişti. Sonra eve doğru yola çıktık ve vardık annem arabadan indi bende arabadan iniyordum Azad bileğimden tuttu.
Azad: Bilerek dedin değil mi? Bilerek benden kurtulmak için akşam kabul ettin. Sana hayatı yaşatacaktım ama sen o Ağa bozuntusunu seçtin.
Ben: Bırak kolumu Azad acıtıyorsun. Artık seninle bitti. Ben yeni hayata başlıyorum istersen alış çünkü bir daha böyle konuşamayacağız.
Azad: Gel işte kaçalım gidelim diyorum sen kabul etmiyorsun o adam seni mutlu edecek mi sanıyorsun çok yanılıyorsun. Sen kendi ellerinle seçtin o adamın olmayı sen bilirsin.
Kolumu bıraktı bende arabadan inip eşyaları odama bırakıp yatağa girip ağladım...
ARKADAŞLAR NASILDI BÖLÜM SİZCE? YENİ BÖLÜM BİR ŞEY OLMAZSA İSTEME VE NİŞAN OLUCAK. VOTE VE YORUM LÜTFEN İYİ GÜNLER GÖRÜŞMEK ÜZERE ARKADAŞLAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
Adventureİki aşirette bir araya geliyorlar. Şu kan davası daha fazla sürmesin diye kan davasını bir şartla sonlandırıyorlar. Ama iki can da beraber alıp gidiyor. Birbirini sevmeyen gençler bir olaydan sonra nasıl mutlu oluyorlar buyurun okuyun... BİR TÖRE Hİ...