41. BÖLÜM

4.9K 147 37
                                    

Aylin'in ağzından:

O anda karşıya baktığımda Selin'i görmüştüm o an çok mutlu olmuştum hemen yanına gittim ve sarıldım ben sarıldığım da hem korkmuştu hem de beni görünce sevinmişti. O da bana sarılmıştı.

Selin: Aylin canım.

Ben: Selin seni çok özledim güzel arkadaşım.

Selin:  Gel otur bakalım hayırdır sen burada olduğumu nerden öğrendin?

Ben: Aslında bilmiyordum tesadüf olarak gördüm seni de. Şey Selin telefonunu alabilir miyim? Hakan benim telefonumu aldı da.

Selin: Tamam konuşmanı yap ama sonra anlatacaksın her şeyi.

Ben: Tamam.

Selin telefonunu verdi ve abimi aradım.

- Alo abi benim Aylin.
-Aylin abicim nerdesin sen?
-Şuan güvendeyim abi Selin arkadaşım vardı ya onun yanındayım.
- Peki tamam biz yoldayız uçaktayız bu arada kocan olucak herif nerede?
-Bilmiyorum abi beni bırakıp gitti. Haberim yok. Bebeğim de evde kaldı.
- Ne? Ne diyosun sen Aylin yeğenimi nasıl evde bırakırsın tek başına.
- Yanında Dilan var abi. Abi ben kapatıyorum gelince tekrar bu numaradan ararsın.
- Of Aylin of. Tamam ararım.

Telefonu kapattım ve Selin yüzüme 'bir şey anlamamış' gibi bakıyordu. Hemen anlatmaya başlayacaktım ki Selin beni bir odaya getirdi kimse yoktu.

Selin: Anlatmanı bekliyorum canım.

Ben: Tamam. Hakan'ın düşmanları Hakan'ı vurdu Hakan da komaya girdi Hakan uyanmayınca beni Hakan'ın kuzeni olan Baran'a imam nikahı ile verdiler. Sonra Hakan uyanmış haberimiz yoktu Hakan geldi kurtardı ve ordan ayrılıp İstanbul'a geldik. Bugün bir kızımız olacağını öğrendik yolda gelirken annemi özlemiştim aramak istedim Hakan'dan izin istedim vermedi bağırdı çağırdı sonra da bastı gitti bende yolda bir teyze buldum beni buraya getirdi.

Selin yanıma geldi ve sarıldı şu sözleri söyledi.

Selin: Ne çok şey yaşamışsın canım keşke seni kurtarabilsem ama elimden gelmiyor. Şimdi ne yapacaksın?

Ben: Bilmiyorum abimle annem gelir oğlumu alıp geri Mardin'e döneriz herhalde sonra da Hakan gelir yine beni alıp gider ve bu kez beni öldürebilir.

Selin: Anlıyorum seni şöyle yapalım mı?

Boynumdaki kolyeyi eline alarak.

Selin: Bu kolyenin içine verici yerleştirelim ben de nereye gittiğini bileyim mesela bir şey olursa bana bildirim gelir ve ben yardıma oradaki polisleri çağırırım buradan hem senin izini bulurum olur mu?

Ben: Sen istersen olur. Ama ya Hakan fark ederse.

Selin: Kolay kolay edemez çünkü gizli olacağı için bir şey gözükmez.

Ben: Selin ben oğlumu özledim gidip alsak.

Selin: Olur ben bir ekip çıkartayım hemen tespit ettireyim ve yola çıkalım yeğenimi alayım.

Sonra ben odada oturdum Selin de bebeğimi almak için ekip çıkartmaya gitti. Sonra geldi ve yola çıktık. Uzun yol sonrası vardık aşağıya inecektim Selin tuttu.

Selin: Aylin senin gelmemen daha iyi seni riske atamayız. Lütfen dinle ve otur oğlunu sana getireceğim söz.

Ben: Tamam sizi bekliyor olacağım.

Selin ve polisler apartmana girdi ve beklemeye başladım sesler geliyordu. Selin'in telefonu çaldı ve abim arıyordu açtım.

-Aylin benim abin.
-Geldiniz mi abi?
-Geldik sen neredesin?
-Ben şuan oğlumu almak için eve geldim.
-Tek başına mı geldin?
-Hayır Selin'le geldim. Selin polislerle içeriye girdi bekliyorum abi biraz bekleyin konum attırırım Selin'e.

Dedim ve kapı açıldı bir baktım ki karşımda...

#Sizce Aylin kimi gördü yorumlarda belirtin.

VOTE VE YORUM LÜTFEN İYİ GÜNLER GÖRÜŞMEK ÜZERE ARKADAŞLAR FİNALE AZ KALDI ARKADAŞLAR...

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin