ალბათ ყველას ცხოვრებაში ყოფილა ან დადგება ისეთი დღე, რომელიც ყველაზე ღირებული, მაგრამ, ამავე დროს, ყველაზე საშინელია.
უცნაურად ჟღერს არა?!
მაგრამ, ქაისთვის სწორედ ეს დღე გახლდათ მსგავსი.
მაშინ, როცა მთელი სეული ძილს მისცემოდა, ჯონგინი საწოლში ბორგავდა და დაძინებას ვერანაირად ახერხებდა.
მიზეზი?..
მიზეზი კი, რა თქმა უნდა, ის ადამიანია, რომელსაც მშიდად და უდარდელად სძინავ მის გვერდითა ოთახში..
ო ჯეისი...
არ აძინებს დღევანდელი მოგონებები...
მისი ცამეტ წლიანი სიყვარულია დავიწყებ ერთი წამითაც კი ამდენი ხნის მანძილზე ვერავინ შეძლო, ჯეისმა კი....
ეს რამდენიმე საათში მოახერხა...
მისი მზერა..
მისი შეხება...ახსენდება და გული გამალებით უცემს.
კიდევ უნდა..
კიდევ უნდა მის წყლიან თვალებში საკუთარი ანარეკლი დაინახოს... მხოლოდ თავისი და სხვისი არავის...უნდა კიდევ შეიგრძნოს კანზე მისი ცხელი სუნთქვა, რომელიც სისხლს უდუღებს, სულს უფორიაქებს და კანს უწვამს...
უნდა..
უნდა,ისევ ჩაიკრას გულში და ნაზად ჩასჩირჩულოს ყურში...უნდა..
უნდა ის წამი დააბრუნოს...
მის დიდ, ვარდისფერ ტუჩებს შეეხოს და...ჯონგინმა ჰაერში ფეხები აიქნია და ბალიში თავზე დაიფარა.
-ჯანდაბა!! ჯანდაბა!! ჯანდაბა!!
-მინდა!! მისი ნახვა მინდა!!
უზარმაზარ ოთახში ერთადერთი ადამიანი იწვა ბალიშჩაბღუჯული, რომელსაც ლოყები სიმხურვალისგან ასწითლებოდა და მის გონებაში არსებული მაცდუნებელი ფიქრების ამოგდებას ტუჩზე კბენით ცდილობდა...
'მინდა...
მისი ნახვა მინდა...
მისი მძინარე სახია ნახვა მინდა...
მინდა საბოლოოდ დავტკბე მისი ყურებით...
მე ხელშეუხებელს ვეპოტინები...
და ვიცი, ამისთვის სასტიკად დავისჯები...
მაგრამ...
ბოლოჯერ...
ეს უნდა გავაკეთო...'
VOCÊ ESTÁ LENDO
Twins
Diversosბურუსმა მომიცვა..უცნობმა გრძნობებმა იჩინა ჩემში თავი...პირველად ნამდვილად შემიყვრდა... მაგრამ ჩემი სიყვარულის ისტორია დაწყებამდე დამთავრდა...ის ჩემი ძმაა...ჩემი ტყუპისცალი... და ამისთვის ვწუხვარ...