როგორ განვითარდა მოვლენები მას შემდეგ?
მათი ცხოვრება გზა ამ პატარა შემთხვევამ განსაზღვრა.
ალბათ გაგეცინებათ თუ რა შეიძლება შეცვალოს ერთმა პატარა კოცნამ, ასე არაა?
მაგრამ სწორედ მათი მომავალი შეგაცვლევინებთ ამ ყველაფერზე შეხედულებას.
ო სეჰუნი, ყველასთვის ნაცნობი ჩხუბისთავი, გაქრა.
მისი მშობლები საზღვარგარეთ საქმიან შეხვედრაზე გახლდნენ და ჯეისის თბილი საუბრიდნან გამომდინარე ფიქრობდნენ რომ ყველაფერი რიგზე იყო..
სამწუხაროდ ცდებოდნენ.
სეჰუნის ბოლო შანსი...
ის აორთქლდა.
დირექტოემა მისი გარიცხვის განცხადებას ხელი მოაწერა არასრული დასწრების გამო.
ეს გაცლდათ პირველი საფეხური 'ბედნიერი ცხოვრების ' დასაეყისისა.მას შემდეგ, რაც ლუჰანი მათ სკოლაში გადმოვიდა, იმ დღიდან, ჯეისი ადამიანს აღარ გავდა.
მისი ჩამქრალი თვალები და ფერმკრთალი სახე მხოლოდ ფანჯრისკენ იყო მიპყრობილი.
ის ხმას აღარ იღებდა.
მი იანგმა კი უკვე სკოლაში სიარულიც შეწყვიტა...თითქოს ერთი ადამიანის გაქრობით, მთელი სამყარო რუხმა ნისლმა მოიცვა..
ჯონინი ყველაფერს აკეთებდა სეჰუნის საპოვნელად მაგრამ...
მისი კვალი არსად ჩანდა.
დღე დღეს მისდევდა, კვირა კვირას...
ის კი თითქოს სამყარომ შთანთქა...
ჯეისი ჭკუიდან იშლებოდა, როცა სახლში მარტო რჩებოდა და მის მოლოდინში ათენდებოდა.
ამდენი ტირილისგან, ცრემლეებიც კი დაუშრა.
თითქოს ვერაფერს ვეღარ გრძნობდა.
გამუდმებით მის ნომერზე რეკავდა, იმ კლუბში დადიოდა, სადაც მუშაობდა და მი იანგის სახლს არ სცილდებოდა.
მაგრამ მისი მობილური გათიშული, კლუბი კი დახურული ხვდებოდა...
აკვირდებოდა თითეულ მომენტს, რომელსაც მისი ძმა ვერ უყურებდა.
DU LIEST GERADE
Twins
Sonstigesბურუსმა მომიცვა..უცნობმა გრძნობებმა იჩინა ჩემში თავი...პირველად ნამდვილად შემიყვრდა... მაგრამ ჩემი სიყვარულის ისტორია დაწყებამდე დამთავრდა...ის ჩემი ძმაა...ჩემი ტყუპისცალი... და ამისთვის ვწუხვარ...