Chcę tego Zac.

224 14 8
                                    

Lucy

Koło 14 już wszyscy byliśmy po badaniach i właśnie przyjechaliśmy do hotelu. Za jakąś godzinę na miejscu będzie mój brat i ja z Zackiem będziemy jechać po niego na lotnisko i z powrotem do szpitala żeby przebadali i jego.

- maleńka? - do pomieszczenia przez uchylone drzwi zaglądał Zac.

-Tak? Proszę wejdź, David poszedł się przejść gdzieś poszukać sklepu czy coś takiego .

- chciałem z Tobą porozmawiać o tym co wcześniej nam przerwano- odpowiedział wyglądają na zdenerwowanego i szczerze mówiąc ja też zaczynałam się stresować.- no więc wiem że to mało romantyczne miejsce, okoliczności i sposób.. Ale chciałbym żebyś oficjalnie została moją dziewczyną. Oczywiście jeśli Ty tego chcesz.. wiem że znamy się stosunkowo krótko ale nigdy wcześniej nie znałem takiej dziewczyny jak Ty. Tak bezinteresownej poukładanej i kochanej..

Zac wypluwał z siebie słowa z szybkością karabinu a ja myślałam że zejdę na zawał. Chciał żebym została jego dziewczyną, OFICJALNIE JEGO DZIEWCZYNĄ. Czy chciałam? Oczywiście że chciałam, byłam w nim zadłużona po uszy. Inaczej by mnie tutaj nie było dziś.

- Tak.

- Tak? - zapytał zabawnie marszcząc brwi.

- Tak chce zostać Twoją dziewczyną Zac. Chce z Tobą być. - odpowiedziałam szczerze patrząc mu głęboko w oczy. Brunet po dłuższej chwili wpatrywania się we mnie nagle mnie pocałował. I ten pocałunek był inny. Głęboki pełen pasji radości, namiętności. Bez chwili zastanowienia odwdzięczyłam sie tym samym i usiadłam mu na kolanach a chłopak mocno mnie do siebie przycisnął jeszcze bardziej pogłębiając pocałunek.

- o boziu ! Przepraszam przepraszam przepraszam!- oboje podskoczylismy jak opętani gdy David wparował do pokoju. Zac gdy już się zorientował że to tylko on zaczął się śmiać.

- Dokończymy później kochanie- wyszeptał mi tylko do ucha i wyszedł mówiąc Davidowi że nic się nie stało. A ja siedzialam dalej jak zaklęta w dodatku zalana rumiencem.

Dokonczymy później kochanie ?

Szlag.

Zac

Zamknąłem za sobą drzwi od pokoju Lu i Davida i zacząłem się cieszyć jak głupi do sera.
Najcudowniejsza dziewczyna na świecie właśnie zgodziła się zostać MOJĄ dziewczyną. Pierwsza oficjalną na której mi faktycznie zależało. I to bardzo.

Wróciłem do swojego pokoju i dostałem SMS.

Od nieznany: wiem że jesteś w mieście. Mam nadzieję że się na siebie natkniemy. L

kurwa wiedziałem.. Cindy powiedziała Loganowi.. A skoro on już wie to mam przejebane. To tylko kwestia czasu aż dowiedzą się o mojej mamie.

Wzialem szybki prysznic i zalozylem szarą koszulkę i czarne jeansy. Do tego zwykle czarne vansy i napisałem SMS do Lucy żeby była na dole za 5 minut aby jechać po jej brata.

 Do tego zwykle czarne vansy i napisałem SMS do Lucy żeby była na dole za 5 minut aby jechać po jej brata

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
I WANT YOUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz