HASTANE °•°

3.1K 137 58
                                    

Selam bebeklerim , biliyorum bölüm çok geç geldi , aksattım sadece biraz morslim bozuk şu aralar babaannemi kaybettim...İyi Okumalar !

→❣←

SunHee

Gözlerimi açtığımda yine lanet hastane odasındaydım , en son ne olmuştu sahi ? Aman tanrım b-biz Jungkook ile beraberdik ve o uçurum...
(çığlık)

-Jungkook !?

Bağırmam ile bütün herkes odaya girmişti , Jungkook hariç...
Gözlerim gözlerinle buluşsun istedim o an ama o yoktu ...Hadi ama beni yine bırakmış olamaz , yoksa o-oo öldü mü ?

-Hoseok ! Jungkook nerede , niye burada değil ?

Rapmon sırıttı ;

-Korkma Sun , sen fazla kan kaybedince Jungkook sana kan verdi , bu yüzden yorgun düştü.

Genç kız duyduğu tümceyle , derin bir oh çekti , o hayattaydı ve en önemlisi...

O BENİ ÖNEMSİYOR...

***

Genç kız gelen ses ile irkilip gözlerini açtı , cennet kokusunu hissetti iliklerine kadar , kook gelmişti...

JK ; Benim sevgilim nasılmış ?

SH ; Sevgilim eğer sen olmasaydın ben öl-...

JK ; Bunu bir daha aklından bile geçirme miniğim , beni sensiz bırakmayı aklından bile geçirme .

Genç kız dudaklarını aralayıp konuşacağı sırada , dudakları tavşanıyla buluştu ; genç adam ise o kadar  özlemişti ki miniğini kapının açıldığını duymadı bile...

TAE ; Sizi zuzaylılar midem bulanıyor öğğh

Herkes Tae'ye 'siktir aq' bakışı atıyordu , Tae anlayıp sustu , sonra ise Jungkook'un sesi duyuldu odada ;

-Aish siz kaynana herifler ,  sevgilimi öperken hep  aramıza mı girecek siniz ?

Az sonra doktor gelip , hastanın taburcu olabileceğini söyledi...

***

Genç kız , yazdığı günlüğü bir kenara bıraktı ;

"Yaşamaya değer şeyler de varmış...Mutluyum"

Kapının pervazına dayalı bir adet Jungkook görünce ağzından küçük bir çığlık kaçmıştı.Jungkook ise onun bu hallerine gülüyordu .

-Sevgilim , aşağıda oyun oynayacağız gelmek ister misin ?

SunHee başını mutlulukla salladı , onunla geçirdigi her zaman bir masal kitabı gibiydi ...Aşagı indiklerinde  Hoseok neşeli sesi ile konuştu ;

-' Doğruluk mu ? Cesaret mi ?' oynayalım . Ama , şiddet , cinsel , komik , iğrenç olsa dahi yapacaksınız !

Herkes başı ile onaylayınca büyük masanın etrafında toplandılar...Hoseok şişeyi çevirmiş , cevap kısmı ise Jimin'e gelmişti ...Hoseok sordu ;

-Jimin en azgınımız olarak en son ne zaman 31 Çektin ?

(Bir hayal etsenize ...Ahh ölüyorum 😭 )

Jimin ise rahat bir şekilde konuştu , 'Tam tamın 3 dakika 45 saniye önce Hoseok' masada ki tüm herkes gülerken SunHee ise kıpkırmızı bir vaziyette başını aşağı doğru eğmişti...Onlar ise bunu anlayıp susmuştu...

Oynanan 7-8 elin sonunda ,soran kişi Suga , cevap ise Jungkook'a gelmişti ...Suga sakin bir biçimde sordu ;

-Jeon Jungkook , doğruluk mu yoksa cesaret mi ?

Jungkook ise kendinden emin bir şekilde 'cesaret' dedi.Suga ise bunu beklermiş gibi güldü 
, belki belli etmiyordu ama Jungkook'u sevmiyordu...Konuştu ;

-Jungkook madem SunHee için herşeye katlanırsın , SunHee sen ise Jungkook için her şeyi yaparsın , o halde Jungkook'a jilet at !

Herkes bir ağızdan gülüp "hadi hadi" diyordu . Jungkook rahatken , SunHee ise 'asla' bakışları atıyordu...Sonra ise Suga'nın sesi duyuldu ;

-Hadi ama Sun bu kadar korkak mısın ? İstersen o sana yapsın ha ?

SunHee ise sert bir tavır ile konuştu " ONA ZARAR VERMEK , YAŞIYORKEN ÖLMEK GİBİ , HEMDE BUNU BEN YAPARSAM ... AİSH YAPMAYACAĞIM !

Jungkook ise eline aldığı jileti sinirle SunHee ' nin eline verdi ...

-Hadi ama miniğim , ben alışığım , lütfen...

Dedi ve kızın kulağına eğilip bir seyler fısıldadı...Kız ise başını sallayıp konuştu 'Tamam suga yapacağım."

Eline aldığı jileti korkakça sevgilisinin koluna götürdü , hafif hafif sürtüyordu , jungkook bir anda kızın elini koluna bastırıp hızla çekti...

Eline aldığı jileti korkakça sevgilisinin koluna götürdü , hafif hafif sürtüyordu , jungkook bir anda kızın elini koluna bastırıp hızla çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SunHee bir yandan ağlayıp bir yandan elindeki bez ile sevdiği adamın koluna bastırırken Suga'ya döndü...

-Sen kıskanç , acımasız herifin tekisin ! Min Yoongi!

Jungkook ise umursamaz bakışlar ile sevgilisini alıp odaya çıktı ...

_______________________________________________________

Selam bebekler evet bir yeni bölüm sonu daha umarım iyi bir bölüm olmuştur bu bölüme fazla aksiyon koymadım , digerlerine saklıyorum 😉

Şimdi size soru , lütfen cevapları yazın 😘

*Jungkook'umuz  , SunHee'nin kulağına ne dedi de Sun hemen kabul etti ?

*Yoongi niye bu kadar değişti ?

Sizi sorular ile baş basa bırakıyorum ...
Saranghae 💜

BTS / BADBOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin