YALVARIRIM ÖLME !?

4.5K 180 89
                                    

→💚←

Jungkook

Hastaneye gelmiştik herkes buradaydı...
Uyanması lazımdı , eğer beni sensiz bırakırsan yemin ederim seninle birlikte ölürüm SunHee...
Çünkü sen...
BENİM HERŞEYİMSİN !

Tam tamına 6 saattir ameliyattaydı bu normal çünkü o çok fazla yara almıştı ve-o o ölebilirdi , Aish tanrım asla ölmeyeceksin miniğim çünkü beni bırakıp gidemezsin gitmezsin !?

_______________________________________________________

Doktor ameliyathaneden çıkmıştı ...Bayan SunHee'nin yakınları kimler ?

Hemen yanına koştuk , onun kimsesi yok dedik bilerek çünkü teyzesi buraya gelirse bu hiç iyi olmaz ...

Bayan SunHee güçlüymüş evlat normal biri olsa buna dayanamazdı ancak o başardı...Şimdilik hayatı tehlike yok normal odaya alacağız , tek olmak şartıyla biriniz girebilir ...

Jin'e baktığımda eliyle kapıyı işaret etti , sanırım Hyungumda anladı ona olan aşkımı ...Ona teşekkür manasında olan bakışlarımı yolladım...

İçeri girdim , bir meleği andırıyordu güzelliği eğilip alnına bir buse kondurdum.Ağzından mırıltı şeklinde bir şeyler çıkıyordu , eğilip dinlemek istedim.

-Jungkook kurtar beni , seni seviyorum...

Gibi şeyler söylüyordu , dudağım yukarı kıvrıldı , kendime inanamıyorum ben-ben ilk kez bir kız yüzünden gülüyorum...Ben düşüncelerimle boğuşurken yavaşça gözlerini açtı...

-Jungkook , ben özür dilerim kacmamalıydım , lütfen bana kızma ...

Genç adam işaret parmağını kızın pamuk dudaklarına götürerek susmasını sağladı ...Bende seni seviyorum SunHee , dedi ve kızın dudaklarına kapandı ...SunHee ilk başta şaşırsada o da karşılık verdi sonra , kapının çalmasıyla ikili yerinden sıçradı .

NAMJOON :(Sırıttı ) Şey biz galiba yanlış bir zamanda geldik .

Bunu söyleyince Jungkook dahil tüm üyeler gülmüş SunHee ise yerin dibine batmakla meşguldü ...Jungkook ise onun bu hallerine gülüyordu.

O sırada içeri doktor girdi ve konuşmaya başladı , Bayan SunHee gerekli işlemler tamamlandı istediğiniz zaman taburcu olabilirsiniz dedi ve gülümseyip odadan çıktı , odada sadece ben ve Jungkook kalmıştı , Jungkook üstümü giydirdi utanmamıştım çünkü herşeyimle sana aitim JEON JUNGKOOK ...

_______________________________________________________

Eve gidiyorduk miniğim SunHee omzunda uyumuştu onu öpmemek için kendimi zor tutuyordum...

Akşam yemeği için , odasına gidiyordum odaya girmemle üstüme atlayan bir adet SunHee...Onu duvarla arama alınca inledi Aish tanrım doğru ya dikisleri yeniydi ...

Özür dileyip onu yere indirdim sonra ise merdivenlerden inmeye başladık , masaya indiğimizde birden konfetiler üzerimize patladı sonra da Hoseok 'un neşeli sesi duyuldu ;

-Sevgililiğinizin ilk günü şerefine , bugünü hiç unutmayın SunKook !

SunKook deyince hepimiz birden güldük , akşamın geç saatlerine kadar oyunlar oynayıp eğlendik sonrasında ise herkes odalarına dağılmıştı , Jungkook odama girecekti ki Jin ensesinden tuttu bende onun bu haline gülüyordum sonra Jin'in sesi duyuldu ;

-Evlenene kadar olmaz Jeon Jungkook !

Ben kahkaha ata ata odama girerken , Jungkook ' un oflamaları koridorda yankılanıyordu.Kendimi yatağa bırakıp kendimi uykunun rahat kolların bıraktım ...

_______________________________________________________

Sabah gözüme gelen gün ışıklarınla gozümü yeni güne açtım ...Tuvalette rutin işlerimi halledip , kahvaltıya iniyordum.

Koridordan gelen seslerle oraya ilerledim.Sesler Namjoonnie'nin odasından geliyordu,biliyorum kapı dinlemek güzel değildi ancak içimdeki Meraklı Pakize yerinde duramıyordu .Sesler Jungkook ve Namjoon'a aitti Aish içeride neler oluyor ? Namjoon birden kapıyı açmasıyla yere düştüm .

Hey Sun bizi mı dinliyordun , konuşulanları duydun mu ?

Sert bakışlarını gönderince seslice yutkundum böyle olunca çok korkunç oluyordu.Kafamı hayır anlamında salladım o ise hiç bir demeden çıkıp gitti sonrasında ise Jin Oppamla alışverişe çıkmaya karar verdik ...


_______________________________________________________

Jungkook

Jin SunHee ile alışverişe çıkmıştı evet plan şimdi başlıyordu ne kadar istemesemde...Namjoon söylediği gibi ona daha fazla zarar veriyoruz ve şimdi J-Hope 'nin kardeşi ile onu aldatmış gibi yapacağım ne kadar kendimden tiksinsemde üzgünüm sevgilim...

HEPSİ SENİ KORUMAK İÇİN...

_______________________________________________________

Sun-Hee

Yorucu bir alışverişten sonra eve gelmiştik .Oppam aşağıya diğerlerinin yanına gitti , gözüm Kook'u aradı , sordum ;

-Çocuklar Jungkook ' u gören oldu mu ?

Hiç kimseden ses çıkmayınca yukarı doğru ilerlemeye başladım Jungkook'un odasına doğru gittikçe inleme sesleri artıyordu.Tanrım düşündüğüm şey olmasın yalvarırım ...Kapıyı açtığımda Jungkook'un üstündeki sürtükle oynaştığını gördüm sanki dünyam başıma yıkıldı , gözlerimden neden istemsizce su akıyor ?

Gidip sürtüğün saçını tuttuğum gibi fırlattığı Jungkook ise öylece bana bakıyordu bana attığı tokatla kendime geldim ...

-Sen benim sevgilime nasıl vurursun sürtük , hemen özür dile bayan SunHee !?

Evet hayat bir kere daha yedim tokatı hayattan ama şaşırdım mı hayır ? Çünkü ben hiç bir şeyi hak etmiyorum ama benimde duygularım var ...Onlara son bir kez bakıp konuştum ;

-Senden nefret ediyorum Jeon Jungkook , yeni sürtüğünle mutluluklar...

Gözlerim sayesinde etrafı bulanık görerek aşağı indim kapıyı çarpıp çıktım arkamdan gelen seslere aldırmadan koşuyordum , ve tek sırdaşım yağmur bana eşlik ediyordu ...

_______________________________________________________

Evet Yb geldi ...
Akşam yeni bir Yb gelecek bebitolar güzelce okuyun sjsjd...❣️

Saranghae ...😍

BTS / BADBOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin