DUYURU

2.7K 81 28
                                    

Arkadaşlar size bir şeyler söylemek istiyorum , bazılarınız için önemli olmasa bile...

Bakın dediğim gibi profesyonel bir yazar değilim ben , benden harika , eşsiz , kusursuz vb. hikayeler isteseniz bile veremiyorum bunu sizde biliyorsunuz lakin yine de bir kaç sevenim için yazmaya devam ediyorum ...

Fakat bazılarınız için aşağılığın tekiymişim , bakın harika yazamıyor olabilirim diğer 'armyyazarlar' gibi fakat bende çabalıyorum beni sevin diye , sayın diye , ne kadar büyük bir itinayla yazdığımı anlatmayı dile getirmek istemiyorum bile...

Ama dediğim gibi bazılarınız var ki ...
Beğenmiyorsan okumayabilirsin , ya da görmeyebilirsin , fakat saygı duymak zorundasın ! Her gün yeni konular bulmak , heyecanlı olması için ne yapabilirim diye düşünen de sen değilsin , ama siz bunları düşünmüyorsunuz !

Ne geçiyor eline kötü yorum atıp , bu kitabı okuyan pişman olur deyince ? Çok mu hoş bu söyledikleriniz , bakın arkadaşlar tekrar söylüyorum sevmek zorunda değilsiniz lakin saygı göstermenizi bekliyorum sizlerden...

Bu kadar nefret ediyorsanız eğer benden bir daha  yazmam olur biter madem ki ℅70 ' i sevmiyor beni , hikayemi , tamam istediginiz gibi olsun sevenler için de özür dilerim fakat öyle ağır yorumlar alıyorum ki moralini yerle bir ediyor insanın , güzel yorum yapan herkese ise sonsuz teşekkür ederim...

BTS / BADBOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin