Ben burda ne yazsam diyorum , düşünüyorum okunma sayısı yüksek bunu için teşekkür ediyorum ama vote ve yorum alamamak beni üzüyor 😔
→💙â†
Bir süre koştuktan sonra yorulduğumu fark ettim , ağacın dibine oturdum . Gelen sesler kurtlara mı aitti yoksa başka varlıklara mı bilmiyorum ama emin olduğum tek şey korktuğumdu . Eğer biraz daha böyle durursam kurtlara yem olacaktım , Aish aptal Hee ormana niye daldım ki ? Kendime lanet okuyup yürümeye başladım...
Arkadaki ses gittikçe netleşmekteyken adımlarımı hızlandırdım , ben hızlandıkça arkamdaki de hızlanıyordu .Burnuma kapanan bezle birlikte gözlerim karardı ...
Gözlerimi açtığımda sandalyeye bağlanmış bir vaziyetteydim.Haraket edince bileklerimdeki dikişler acıdı o sırada içeri tanımadığım bir adam girdi.Aslında düzgün birine benziyordu ancak dış görünüşe bakmak yeterli değildi.
Siz de kimsiniz ne için buradayım ?
Şsht sakin ol , seni ve kim olduğunu biliyoruz BTS sebebiyle buradasın , açıkçası daha çok genç ve güzelsin yazık olacak üzgünüm...Çocuk ellerimi çözmüş beni depo gibi diyebileceğim bir yere sürüklüyordu.
______________________________________________________
BTS
Jin eve gelmiş bir ton azar yemişti , bay Kang-Soo (BTS ' ï yönlendiren kişi) ise bir o tarafa bir bu tarafa yürüyordu sinirli olduğu her halinden belliydi ...
Jungkook :Jin nasıl bu kadar aptal olabilirsin , yoksa ona aşık olduğun için bir komplo mu kurdunuz ?
Jin hızla ayağı kalkmış Jungkook'un suratına bir yumruk geçirdi , ardında Jungkook ve Jin derken Bay Kang-Soo bağırdı...
Yeter lan mal herifler (yazar çarpıldı) sizin kavganızı dinleyemem ! JİN nereye gitti hiç dikkat ettiniz mi ?
Efendim ormanın içine doğru yürüdü en son sonrası karanlık hatırlayamıyorum...
Birden Jungkook 'un telefonuna SMS geldi
(SMS = Mesaj , ileti )______________________________________________________
Genç kız gördükleri karşısında kaskatı kesildi...
Burası işkence odası gibi bir şeydi ağlamaya başlamıştı fazlasıyla korkuyordu...Ne olur yapma yalvarırım sana birşey yapmadım benden ne istiyorsun ?
Kız yakınırcasına konuşmuştu .Adam ona acıyırcasına baktı ve söze girdi ;
-Ben Exo'dan Sehun , belli olduğu üzere biz mafyayız ve BTS bizim elimizde olması gereken bir dosyayı çaldı...Bu yüzden buradasın tamam mı ?
Genç kız psikopatça bir kahkaha attı , Sehun şaşırmıştı korkması gerekirken gülüyordu aptal kız ...
-Bak Sehun belki inanmayacaksın ancak ben onlar için bir şey ifade etmiyorum aksine onların gözünde bir SEKS KÖLESİ'nden başka bir şey değilim sonlara doğru sesi kısılmıştı kızın oda hıçkırıklarla buluşmuştu ...
Sehun ise eline Jilet alıp kıza gülümsedi bir anda kızın üstündeki elbiseyi yerle buluşturdu ...
Yalvarırım beni öldür ama bana dokunma ! (Aklıma şey geldi bir anda 'BANA DOKANMA' 😂)
Sehun gülüyordu , merak etme sana dokunmak gibi bir niyetim yok isimin kolaylaşması adına yaptım bunu diyerek göz kırptı.
Elinde tuttuğu jiletle ilk önce kızın bacaklarına derin kesikler açtı kızın tez çığlıkları onu daha da zevklendiriyordu.Sehun kızın kolları ve bacaklarına kendine ait izler bırakmaya devam ediyordu .Her yer kan olmuştu ...Fotoğraf çekip Jungkook'un SMS olarak gönderdi ...Sonra konuşmaya başladı ;
Bu günlük bu kadar yeter miniğim yarın için harika şeyler planlıyorum...
Sehun kapıyı kilitledi ve dışarı çıktı ,SunHee ise acı ve umutsuzluğun verdiği sancılarla ağlamaya başladı...
______________________________________________________
BTS
Jungkook gelen SMS ile simirlenip masayı dağıtmıştı.Üyeler ne olduğunu sorunca SMS'i onlara gösterdi.
BTS adamlarını toplayıp yola koyuldu her yeri karış karış arıyorlardo Jungkook daha fazla tutamayacağını anladığı gözyaşlarını serbest bıraktı...
_______________________________________________________
Yb geldi okuyucularım 💕. Saranghae ðŸ˜
Fark ettim ki okunma sayısına göre vote ve yorum düşük bu yüzden sınır koyacağım...Vote : 10
Yorum: 5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS / BADBOY
أدب الهواةÖmründe bir kez olsun mutlu olmuşsundur. Ve olacaksındır da bunun bilincindesindir elbette. Ama ekmek bölününce bir daha tutmuyor be. İnsan yaralanınca canı oyunlardaki gibi dolmuyor. Kurşun filan fiziğe zarar veren şeyler bizim sıkıntımız ruhen, ka...