SunHee...

5.5K 201 67
                                    

Selam canlar sabah sabah bölüm arıyorum size 💙
Arkadaşlar lütfen iki dakikanızı ayırıp vote verin aşağıdaki yıldıza tıklamanız yeterli...😊

_______________________________________________________
→🖤←

Hatırlatma:

- Ama bu gördükleri...

  Genç kız içi kan dolu küvette ...

_______________________________________________________

Suga :Ne nasıl oldu bu burada kesici alet mi bırakılır ?

Taehyung :Bileklerini kesmiş olmalı.

Hoseok :Jimin 'in arabasını alalım , başka türlü yeteşemeyebiliriz.

Jin :Ağzına sıçtığımın veledi ortalarda yok, gelince o çükunu keseceğim ...

Namjoon :Lan onu bırakın kız öldü mü kaldı mı yardım edin !

Jungkook sadece bakmakla yetindi nedenini bilmiyordu belki ama sol tarafı kavruluyordu sanki...Kendine gelip kanlı bedeni kucağına aldı .Arabaya doğru koşarken Taehyung ve Jin arkasından geliyordu.Taehyung arabasının kapısını açıp Jungkook ve kızı içeri aldı.Hastaneye gitmeye başladılar.Jungkook'un üstü kan olmuştu.Ama şu an tek umursadığı şey ona birşey olmamasıydı...

Genç kız gözlerini açtığında alışık olduğu hastane odasındaydı.Kapının açılmasıyla içeri BTS girmişti .Genç kızın gözleri Jimin'i bulduğunda ağlamaya başladı bunu fark eden üyeler onun dışarıda beklemesini söylediler.Jimin ise sinirle çıkıp bahçeye gitmişti...

Suga merakına yenik düşüp sordu:

-SunHee seni intihara kadar götüren sebep ne ?
Niçin böyle bir şeye kalkıştın ?

SunHee :Varlığınız bir sebep değil mi ?

Etraftan ooo nidaları yükselirken Suga herkesi susturdu...

-Bak kızım şu an sana birşey yapmayacağım , ancak bana gerçek intihar sebebini anlatacaksın tamam mı !?

Genç kızın gözleri önüne o sahne gelince birden ağlamaya başladı...Ağlaması gittikçe hıçkırıklar ile karışırken Hoseok kızı sarstı...Kız bir anda bağırmaya başladı :

Çünkü sizin o lanet arkadaşınız beni becerdi artık masum biri değilim beni zevki için mahvetti ama siz bunu anlayamayacak kadar adisiniz !?

Jungkook bir yandan dalga geçmek bir yandan da yanında olmak istiyordu.Birden ailesi göz önüne geldi onlara da acımamışlardı ve şimdi o neden acısın bu sürtüğe ?

Jungkook : Kızım sana kaç kere tekrarlayacağım sen bir seks kölesisin vazifen bizim altımızda inlemek ...

Genç kız odaya bir kahkaha bıraktı , hepinizden nefret ediyorum....

O sırada içeri doktor girdi ve kızın taburcu olabileceğini söyledi.Genç kızın solunda Jin sağında Jungkook vardı.Bildigin ortada tost olmuştu sıkısmaktan...O sırada Jungkook konuştu :

Bebeğim orada yer yoksa kucağıma boş herkes gülüyordu Jin hariç...Kız yine ağlamaya başlamıştı Jin onu çekip göğsüne yasladı kız sadece onunlayken huzur buluyordu , kendini uykuya bıraktı...

_____________________________________________________

SunHee

Gözlerini açtığımda yine lanet odamdaydım kapının açılmasıyla içeri Jin girdi , bir anda üstüne atladım onu seviyordum herşeyden çok ama bir karar vermiştim o benim Oppam...

Jin ise bu duruma gülmüş kahvaltıya inmemiz gerektiğini söylemişti .Ben ise :

Oppa ayaklarım beni taşımaz dedim dudak büzerek o da eğilip sırtını işaret etti.Ben ise büyük bir mutlulukla sırtına ağladım biz merdivenlerden gülerek iniyorduk :

-Oppa karnım ağırdı gıdıklama artık ne olur tıch tıcb Aish bı hahaha rak  artık tıcb tıch,,,

O sırada tüm üyeler bize dönmüştü .Jungkook'un çene kasları kasılmıştı umursamadan Jin'in sırtından indim ...Hep beraber yemek yedik hiçbiri benimle konuşmuyordu tabi Oppam hariç o bana yeterdi bu lanet yerde beni güldurebilen tek adamdı o ...

Genç kız aegyo yaparak konuştu ...

-Oppa ! Canım sıkıldı (uçur beni minimus sjksjs) bir seyler yapalım mı ?

Jin ise bir süre durdu sonra ise güzel olabileceğini düşündüğü bir fikirle kafasını salladı...

Beraber bir uçuruma geldiler ama burasının manzarası harikaydı.Ben hayranlıkla etrafa bakarken Jin böldü bana güveniyor musun Hee dedi uçurum kenarında olan salıncağı gösterip bense kafamı salladım çünkü onarım kalbimle inanıyordum.O da buna mutlu olmuş gibi duruyordu.

Salıncak →

Salıncağa bindim ,bu harikaydı sanki kanatlanıp uçuyordum derin göklerde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Salıncağa bindim ,bu harikaydı sanki kanatlanıp uçuyordum derin göklerde...

Ama bugün harika bir fırsattı özür dilerim Jin...

Salıncaktan indim ve ağaca yaslanmıs olan Oppamın yanına oturdum.PLAN VAKTİ !?

Ona bağcığımı bağlanmasını söyledim o ise herşeyden habersiz bağlamak için eğilmişti .O sırada aldığım şamdanı kafasına geçirdim ...

Özür dilerim , özür dilerim, özür dilerim...Sen bunları haketmesende zorundaydım Oppa beni affet...

O sırada tüm hızımla ormanın içinde koşuyordum , nereye gideceğini bilmiyordum ama onlardan uzak her yer güzeldi benim için...

_______________________________________________________

Bir Yb sonu daha ponçiklerim ne olur yorum ve vote sizi seviyorum akşam Yb yayınlayacağım Yb  biraz daha uzun olacak by ❣️

@btselif01
@angelmortal
@XxXJungHoseokXxX  Vote ve Yorumlarınız için teşekkür ederim ilk okuyucularım 💕

BTS / BADBOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin