ESKİ SEVGİLİ...

2.7K 122 30
                                    

Akşam oldu yeni bölümünüz geldi çanların , herkese keyifli okumalar...❤

→💕←

Hatırlatma :

Jungkook gördüğü kişi ile kaskatı oldu ;
-Min Ji...

***

SunHee ne olduğunu anlamazken MinJi gelip elini uzattı SunHee konuştu ;

-Ben SunHee

- Bende MinJi , Jungkook' un eski sevgilisi...

Genç kız duyduğu şey ile sarsıldı , sonuçta eski ne işi var burada , hemen Jungkook'u suçlama SunHee , dur bakalım ne istiyor bu kaltak...
Etraf kavga olacak diye beklerken SunHee soğuk bir ses tonuyla konuştu ;

- Hmm peki şimdi niye buradasın ESKİ sevgilisi ?

Herkes kahkaha atarken MinJi konuştu ;

-Tatlım ben Yoongi'nin kuzeni burada kalacağım bir süre , kendisinin davetini kıramadım , ha bu arada hizmetçiler ev sahipleri ile konuşmamalı değil mi ? HİZMETÇİ , kahve yap , orta olsun ...

Genç kız MinJi'nin uzattığı elini tutup konuştu ;

-Tekrar söylüyorum tatlım , ben Park SunHee , Jungkook'un YENİ sevgilisi ! Ama misafir isteği kırılmaz sana kahve yapacağım .

Genç kız özenle hazırladığı kahve ile salona
döndü , elindeki kaynak olan kahveyi kızın kafasında aşağı boşalttı.

-Orta şekerli , sımsıcak bir MinJi , isteğin de yerine geldiğine göre herkese iyi geceler ...

SunHee gitmeye yeltendiği sırada saçının çekilmesiyle bağırdı ...

-Sen şimdi görürsün sımsıcak MinJi'yi pis sürtük !

SunHee , MinJi'yi bir güzel benzetmişti...Etraf bağırışlar ile doluyken Jungkook araya girdi ...

-Yeter artık MinJi evin huzuru bozuldu geldiğin gibi , Yoongi sürtük kuzenini de al defol git ... Ne de olsa huzursuzluktan başka bir şey vermiyorsunuz !

Suga: Asıl senin o seks kölesi sevgilin buraya geldiğinden beri huzur kalmadı birisi def olup gidecekse o sensin Jeon Jungkook !

Jungkook gülümseyip Yoongi'ye sert bir yumruk attı sonra ise sevgilisini alarak odasına çıktı.

***

SunHee

Sabah cennet kokusu ile mayıstığı adamın koynundan kalktım , güzel bir kahvaltı hazırlayıp kendi elleri ile yedirecektim sevgilime...

Sessiz adımlarla merdivenlerden indim...Mutfakta bi adet Yoongi ! Bu saatte hayret !? Dün söylediklerini unutmamıştım "seks kölesi" bunlar ağır laflardı...

Aldırış etmeden mutfağa girdim sonrasında ise tok sesi duyuldu ...

-Sana da günaydın SunHee !

- Ne zamandan beri 'Seks köleleri ' ile konuşuyorsun Min Yoongi !

Hiç istifimi bozmadan elimdeki kahvaltı ile yukarı çıkmaya başladım...Odadan garip sesler geliyordu.Kapıyı açtım lanet olsun keşke açmasaydım ...

Jungkook akşam ki gibi yarı çıplak , ama fazladan bir detay var MinJi , Jungkook'un üstünde inleyen bir adet kaltak MinJi !?

Konuşmak yerine gözlerim ile anlattım her şeyi , istemsizce su akıyordu gözlerinden , ben mutsuz olmak için doğmuşum , Jungkook bir şeyler söyleyecekken parmaklarımı dudaklarına götürüp susmasını sağladım şuan deli gibi bağırmak çağırmak istiyorum...ama olmuyor ! Dayanamadım ve elimi kaldırdım sevdiğim adama , bir zamanlar seviyordum...Ama o ...düşünmek bile korkunçken , dile getirmek ...Elini yanağında gezdirip dolu gözlerle baktı bana , bunu hak ettin Jeon Jungkook !? Beni incitmeye hakkın yok ! Birşey söylemesine fırsat vermeden çıktım odadan , sonra da evden !?

***
Jungkook

(Olaydan önce)

Sabah kalktığımda SunHee yanımda değildi , mutfaktan harika kokular geliyordu kesin bu işte bir parmağı vardır diye düşündüm , sonra ise kapı açıldı içeri lanet MinJi girdi .Yaklaştı ...
Bir anda üstüme oturdu benim ağzımdan hali ile inleme kaçtı , kapı yine açıldı SunHee bizi görmesiyle elindeki kahvaltı tepsisi yerle buluştu , yanagımda hissettiğim acı ile tokat yediğimi fark ettim , sen bunu hak ettin Jeon Jungkook , bunu hak ettin ! Bir şey söylememe izin vermeden çıkıp gitti...

-Senden nefret ediyorum Kim MinJi...

______________________________________________________

Evet yeni bölüm yarına gelir , iyi akşamlar ❤

BTS / BADBOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin